Εσωτερικό: Νέο look, βελτιωμένη ποιότητα & εργονομία
61.788 Επισκέψεις στο άρθρο (27/1/2018)
Koσμογονία στην καμπίνα του νέου Duster με νέας σχεδίασης και απόλυτα εργονονικό ταμπλό φτιαγμένο από σκληρά μεν, αλλά προσεκτικά φινιρισμένα και αποδεκτής ποιότητας πλαστικά. Οι αεραγωγοί έχουν αλλάξει θέση, το ρυθμιζόμενο και σε απόσταση πλέον τιμόνι είναι εντελώς νέο και η κεντρική κονσόλα είναι στραμμένη προς τον οδηγό. Παράλληλα, η οθόνη αφής του συστήματος infotainment είναι πλέον 74 χλστ. πιο ψηλά τοποθετημένη φέρνοντάς την σε καλύτερο σημείο για την οπτική επαφή με τον οδηγό. Τα όργανα είναι μεγάλα και ξεκάθαρα, τα κουμπιά και τα χειριστήρια είναι πολύ πιο ελκυστικά τόσο στην όψη, όσο και στην υφή, ενώ ξεκάθαρα καλύτερα είναι τα καθίσματα. Τα καινούργια είναι μεγαλύτερα, με καλύτερο σχήμα και πιο σκληρό γέμισμα. Ειδικά για αυτό του οδηγού, πλέον προσφέρεται δυνατότητα ρύθμισης του ύψους του σε ένα εύρος 60 χλστ, σε σχέση με τα 40 χιλιοστά ρυθμισιμότητας στην προηγούμενη γενιά.
Επειδή το είδα χθες το αμάξι. Με οδηγό ύψους 1,75 και πίσω επιβάτης 1,80, υπάρχει κενό από την πλάτη του καθίσματος 10 πόντων !!! Και το αμάξι γενικά δεν παίζεται, ανάλογα με το πόσο κοστίζει και τι δυνατότητες έχει. Όσον αφορά τον κινητήρα 1,2 tce, μου είπαν στην αντιπροσωπεία ότι με το 4χ4 δεν εισάγεται ! Και 3 μήνες αναμονή για την πλούσια έκδοση ( Prestige )
Οἱ χῶροι γιὰ τοὺς πίσω ἐπιβάτες μοῦ φαίνονται πολὺ μικροί, εἰδικὰ ὀ χῶρος γιὰ τὰ πόδια._
Επειδή το είδα χθες το αμάξι. Με οδηγό ύψους 1,75 και πίσω επιβάτης 1,80, υπάρχει κενό από την πλάτη του καθίσματος 10 πόντων !!! Και το αμάξι γενικά δεν παίζεται, ανάλογα με το πόσο κοστίζει και τι δυνατότητες έχει. Όσον αφορά τον κινητήρα 1,2 tce, μου είπαν στην αντιπροσωπεία ότι με το 4χ4 δεν εισάγεται ! Και 3 μήνες αναμονή για την πλούσια έκδοση ( Prestige )