Η διαδρομή οδήγησης-δοκιμής του νέου Duster μας έφερε μέχρι τα λατομεία μαρμάρου στο Διόνυσο. Εκεί οι άνθρωποι της Renault-Dacia είχαν ετοιμάσει μια extreme off road διαδρομή με πολλά εμπόδια και ιδιαίτερες δοκιμασίες. Το 4Χ4 Duster με τον 1,5 dCi 110 PS κινητήρα μας εντυπωσίασε κάνοντας «παπάδες» με την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση κλειδωμένη και το στάνταρ σύστημα ελέγχου κατάβασης (λειτουργεί ακόμη και χωρίς σχέση στο κιβώτιο). Οι νέες κάμερες μας βοήθησαν αρκετά να βλέπουμε «μετά» από το τελείωμα απότομων ανηφόρων, ενώ το «πακέτο» ηλεκτρονικών οργάνων για 4Χ4 (κλισιόμετρο κατά τον διαμήκη και εγκάρσιο άξονα και πυξίδα) έδειξε απίστευτα νούμερα.
Επειδή το είδα χθες το αμάξι. Με οδηγό ύψους 1,75 και πίσω επιβάτης 1,80, υπάρχει κενό από την πλάτη του καθίσματος 10 πόντων !!! Και το αμάξι γενικά δεν παίζεται, ανάλογα με το πόσο κοστίζει και τι δυνατότητες έχει. Όσον αφορά τον κινητήρα 1,2 tce, μου είπαν στην αντιπροσωπεία ότι με το 4χ4 δεν εισάγεται ! Και 3 μήνες αναμονή για την πλούσια έκδοση ( Prestige )
Οἱ χῶροι γιὰ τοὺς πίσω ἐπιβάτες μοῦ φαίνονται πολὺ μικροί, εἰδικὰ ὀ χῶρος γιὰ τὰ πόδια._
Επειδή το είδα χθες το αμάξι. Με οδηγό ύψους 1,75 και πίσω επιβάτης 1,80, υπάρχει κενό από την πλάτη του καθίσματος 10 πόντων !!! Και το αμάξι γενικά δεν παίζεται, ανάλογα με το πόσο κοστίζει και τι δυνατότητες έχει. Όσον αφορά τον κινητήρα 1,2 tce, μου είπαν στην αντιπροσωπεία ότι με το 4χ4 δεν εισάγεται ! Και 3 μήνες αναμονή για την πλούσια έκδοση ( Prestige )