Με όπλο τη νέα πιο ισχυρή και πιο κεφάτη «καρδιά» του, το Renegade δείχνει από την πρώτη στιγμή ότι είναι πιο ανάλαφρο στην κίνησή του. Εντός πόλης ελίσσεται εύκολα χωρίς να μεταφέρει την αίσθηση αυξημένου βάρους όπως πριν την ανανέωση. Εκτός πόλης τείνει να γίνει τόσο ευχάριστο ώστε σε προσκαλεί για σβέλτες βόλτες κάτι που δε μας είχε συνηθίσει τόσο πολύ το προ-λίφτινγκ μοντέλο. Η δύναμη δεν είναι δραματικά περισσότερη, όμως δείχνει να σου παρέχεται περισσότερη «ζωή » σε πιο χρήσιμες περιοχές λειτουργίας. Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη περνά γρήγορα στην επόμενη σχέση ενώ και σε χειροκίνητη-σειριακή λειτουργία έχει πολύ ενδιαφέρον (ελλείψει και paddles) διότι δέχεται ακόμα και κάποια κατεβάσματα κι ας είναι ήδη ψηλά οι στροφές του κινητήρα – κάποιες φορές θα αρνηθεί βέβαια για να προστατεύσει τον εαυτό του. Απόλυτα θετική και η ανάρτηση: σφικτή και σίγουρη αλλά ταυτόχρονα ενδοτική στη λακκούβα και χωρίς ενοχλητικές κλίσεις. Ευχάριστα ακριβές το τιμόνι, μας άρεσε γύρω από τη θέση της ευθείας, αν και μετά δείχνει κάπως «λαστιχένιο» σε αίσθηση. Τα αποτελεσματικά φρένα και το σίγουρο σε αίσθηση αριστερό πεντάλ ολοκληρώνουν την εικόνα ενός Renegade με αυξημένη αυτοπεποίθηση και όχι απλώς με μια απρόσωπη αποτελεσματικότητα.
Τι θα πει "δινει την εντύπωση". Είναι εντύπωση ή πραγματικότητα? Τι πιθανολογικο σχολιο ειναι αυτο για την κατανάλωση?? Αμαξαρα..