ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
7 φωτογραφίες »

Ξεχωριστό με μίνιμαλ αισθητική είναι το εσωτερικό του Mazda3. Η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή ενώ ο premium αέρας γίνεται αισθητός παντού.

Premium, οδηγοκεντρικό και high-tech εσωτερικό

185.746 Επισκέψεις στο άρθρο (28/2/2020)

Μετά την πρώτη θετική εντύπωση έρχεται η ώρα να γνωρίσεις το νέο εσωτερικό κόσμο της Mazda μέσα από το Mazda3. Και αν στο εξωτερικό μπορεί να βρεις κάτι που να σε «χαλάει» έστω και λίγο, στο εσωτερικό όσο και να ψάξεις, δεν θα βρεις. Η εικόνα είναι ξεκάθαρα οδηγοκεντρική με μινιμαλιστικά στοιχεία, ενώ αισθητή είναι η αναβάθμιση σε τομείς που έχουν να κάνουν με την ποιότητα. Κορυφαία υλικά κατασκευής πολύ καλό φινίρισμα και αντίστοιχη συναρμολόγηση, συμπληρώνουν με τον καλύτερο τρόπο την εικόνα του, διαμορφώνοντας ένα από τα πιο ενδιαφέροντα γενικά εσωτερικά στην κατηγορία. Και αν και δεν έχει κάτι το τόσο ξεχωριστό όπως π.χ. μια τεράστια οθόνη αφής στο ταμπλό ή κάποιο άλλο ξεχωριστό στοιχείο, αυτό που σε κερδίζει είναι πως δεν είναι φλύαρο προς οποιαδήποτε κατεύθυνση.

Είναι τόσο σπορ, τόσο σύγχρονο και τόσο πρακτικό όσο πρέπει. Πιο συγκεκριμένα και αν εξαιρέσουμε την πληθώρα διακοπτών αριστερά και δεξιά του οδηγού, η εργονομία είναι καλή, ενώ η θέση οδήγησης κρίνεται εξαιρετική με σπορ στοιχεία, όμως οι μεγάλες κολώνες περιορίζουν δραματικά την ορατότητα προς τα πίσω. Γενικότερα υπάρχει μια έντονα κλειστοφοβική αίσθηση που προκύπτει και από τα στενά κρύσταλλα των θυρών. Από κει και πέρα έχουμε όλα τα σύγχρονα στοιχεία που συναντούμε πλέον σχεδόν παντού, με οθόνη 8,8 ιντσών για το σύστημα infotainment και οθόνη 7 ιντσών για το κεντρικό στοιχείο του πίνακα οργάνων, ενώ το ανεξάρτητο πάνελ κλιματισμού στο κέντρο του ταμπλό και το Head up display εμπρός από τον οδηγό συμβάλλουν με τη σειρά τους στην διαμόρφωση ενός σύγχρονου και ιδιαίτερα ευχάριστου συνολικά εσωτερικού διακόσμου. 

Καλοί χώροι για επιβάτες, μέτριοι για αποσκευές
Όσον αφορά στην καμπίνα, το Mazda3 προσφέρει γενικότερα επαρκείς χώρους για 4 επιβάτες τόσο για τα κεφάλια τους αλλά ακόμα περισσότερο για τα πόδια τους, όμως αναλογικά με το μήκος του (4.460 μ. και το μεταξόνιο των 2.725 χλστ.) ο χώρος αποσκευών κρίνεται μικρός με όγκο 358 λίτρων. Θα μπορούσε να γίνει σαφώς μια καλύτερη εκμετάλλευση όσον αφορά στον χώρο αποσκευών με βάση το μακρύ μεταξόνιο, με ελάχιστη μάλιστα μείωση του χώρου για τα πόδια των επιβατών. Επιπρόσθετα και εξαιτίας της ιδιαίτερης σχεδίασης του πίσω μέρους, το άνοιγμα είναι μικρό, ωστόσο έχει αρκετό βάθος και κανονικό σχήμα.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON