Πιο ραφιναρισμένα χαρακτηριστικά παρουσιάζει στο δρόμο το νέο Nissan Juke χωρίς να αλλοιώνεται ο «αθλητικός» του χαρακτήρας.
Στο δρόμο: Ενδιαφέρον και οδηγικά
332.478 Επισκέψεις στο άρθρο (19/4/2020)
Το νέο Nissan Juke εμφανίζει μεγάλη διαφορά και σε οδηγικό επίπεδο με τη νέα πλατφόρμα που χρησιμοποιεί (CMF-B) να είναι πιο στιβαρή αλλά και κατά 23 κιλά ελαφρύτερη από του προηγούμενου που επιτεύχθηκε από τη χρήση ελαφρύτερου χάλυβα υψηλής αντοχής. Η ανάρτηση (με γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο πίσω άξονα) έχει σφιχτή σχετικά ρύθμιση όμως παρουσιάζει ραφιναρισμένα χαρακτηριστικά σε συνδυασμό τουλάχιστον με τις 17 ιντσών ζάντες του αυτοκινήτου της δοκιμής (προαιρετικά και με 19ιντσών). Το Juke έτσι αποσβένει ικανοποιητικά τις ανωμαλίες και διακρίνεται για την καλή ποιότητα κύλισής του, ενώ παράλληλα εμφανίζει σχετικά περιορισμένες κλίσεις σε δρόμο με στροφές. Σε τέτοιες συνθήκες και σε συνδυασμό με το μεγαλύτερο μεταξόνιο παρουσιάζει ομαλές αντιδράσεις ακόμα και όταν ο οδηγός το παρακάνει εκμεταλλευόμενος την ικανότητα του κινητήρα.
Με δεδομένο πως τώρα ο οδηγός «κάθεται» καλύτερα και λαμβάνει βελτιωμένη αίσθηση από τα βασικά χειριστήρια (τιμόνι-επιλογέα), το νέο Juke εύκολα μπορεί να τοποθετηθεί ανάμεσα στα πιο ευχάριστα μοντέλα της κατηγορίας συνδυάζοντας ιδανικά την άνεση με τη δυναμική συμπεριφορά χρησιμοποιώντας παράλληλα για το σκοπό αυτό και τα συστήματα Active Ride Control (για βελτιωμένη άνεση) και Active Trace Control (για μείωση της υποστροφής και για πιο άμεσο χειρισμό). Η εικόνα του συμπληρώνεται θετικά στις εκδόσεις με το «D-Mode» (από το επίπεδο εξοπλισμού N-Connecta και πάνω) σύστημα παραμετροποίησης, επιτρέποντας να επιλεχθεί το κατάλληλο στυλ οδήγησης ανάμεσα σε Standard, Eco και Sport.
Άθλιο ντιζάιν κοντεύει να ξεπεράσει το Bollywood Ignis
Θα ήθελα τα δικά σας σχόλια παρακαλώ για το nissan juke μοντέλο του 2020!
Σε αναμονη για τον 1.3 . Μεχρι τοτε απλα μετριο
Από το προηγούμενο είναι καλητερο, θα το έπαιρνα.