Κτισμένο στη νέα πλατφόρμα GA-B, το νέο Yaris έρχεται με χαμηλότερο κέντρο βάρους, κορυφαία ακαμψία και καλύτερες κατανομές βαρών υποσχόμενο τονισμένα δυναμικά χαρακτηριστικά.
Πλατφόρμα: Εν αρχή είναι η σωστή βάση
123.995 Επισκέψεις στο άρθρο (16/10/2019)
Ντεμπούτο κάνει στο νέο Yaris η νέα σπονδυλωτή πλατφόρμα GA-B η οποία συμπληρώνει προς τα κάτω την οικογένεια TNGA (Toyota New Global Architecture) μετά από τις μεγαλύτερες GA-C (Prius, C-HR & Corolla) και GA-K (RAV4). Χάρη στις εξελιγμένες τεχνολογίες συγκόλλησης, η πλατφόρμα συνδυάζει υψηλή ακαμψία με χαμηλό βάρος, αλλά και μειωμένο κόστος παραγωγής. Ενδιαφέρον στοιχείο είναι πως η Toyota σε αντίθεση με την αυξητική τάση που επικρατεί, μείωσε το μήκος του Yaris κατά 5 χλστ., το οποίο πλέον ορίζεται στα 3.940 χλστ, ενώ ταυτόχρονα αύξησε το μεταξόνιο κατά 50 ολόκληρα χιλιοστά (2.560). Διευρυμένο κατά 50 χλστ. (1.745 χλστ. συνολικά) είναι και το πλάτος, ωστόσο το ύψος έχει μειωθεί κατά 40 χλστ. στα 1.470 χλστ.. Σύμφωνα με την Toyota, αν και η πλατφόρμα είναι κατά 35% πιο άκαμπτη διατηρεί το ίδιο βάρος, ενώ το υβριδικό μοντέλο είναι και 20 κιλά ελαφρύτερο από το σημερινό. Στην ανάρτηση διατηρείται η διάταξη με γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, ωστόσο έχουν γίνει συγκεκριμένες επεμβάσεις. Έτσι στο πλαίσιο υπάρχει γέφυρα μεταξύ των, μειωμένης τριβής, εμπρός γονάτων εν είδη μπάρας θόλων, ενώ ο ημιάκαμπτος πίσω άξονας έχει κατά 140% μεγαλύτερη ακαμψία με αποτέλεσμα να δοθεί η δυνατότητα για χρήση μαλακότερων ελατηρίων. Το κέντρο βάρους του νέου Yaris έχει χαμηλώσει κατά 15 χλστ. σε σχέση με το σημερινό.
Αρχίσαμε πάλι τα λιβανίσματα... διθύραμβοι για την ποιότητα (μην τρελαθούμε...) αλλά κουβέντα ότι όλα τα πλαστικά είναι σκληρά (τουλάχιστον έτσι φαίνεται από τις φωτό του ταμπλώ) - προσωπικά δεν με νοιάζει αλλά άλλα μοντέλα αντίστοιχα τα θάβουν για αυτό το λόγο, να είμαστε δίκαιοι παρακαλώ... και κάνει και σχόλιο για τα νέα μαλακά κουμπιά που όμως ο ανταγωνισμός τα έχει χρόνια... Οπως πάντα η τιμή είναι που έχει σημασία, εάν είναι κοντά στον ανταγωνισμό (λογικά θα είναι κατά τι ακριβότερο λογω εγγύησης) θα πουλήσει πολύ καλά...
Με βάση την τελευταία φωτό του εσωτερικού, το πάνω μέρος είναι από το ίδιο υλικό με το μεσαίο. Εάν όπως λέει ο TS το πάνω είναι μαλακό, αυτό σημαίνει ότι το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλώ είναι μαλακό το οποίο είναι σημαντικό για την κατηγορία (επαναλαμβάνω, προσωπικά δεν με χαλάνε τα σκληρά πλαστικά αλλά ότι τα μαλακά είναι ποιοτικότερα και ακριβότερα, ε, είναι) αλλά σε εμένα φαίνονται σκληρά, όταν έλθει το μοντέλο θα δούμε - με τον sideways δεν θα ασχοληθώ, ...
Έλεγα επειδή στο μπροστά μέρος μοιάζει με το fiesta ότι θα έλεγες καμία καλή κουβέντα. Το πανω μέρος του ταμπλό είναι από μαλακό υλικό.Κανενα σχόλιο για το υβριδικο σύνολο που κατάφεραν και το έκαναν 20% ακόμα πιο οικονομικό στην κατανάλωση θα κάνεις. Κανένα σχόλιο που είναι και 15% πιο αποδοτικό (115hp λένε) θα κάνεις. Ήμαρτον.
Πρέπει να αποφασίσουμε αν τα σκληρά πλαστικά είναι ένδειξη κακής ποιότητας ή όχι. Αν ναι θα πρέπει να μνημονεύεται σε ΟΛΑ τα τεστ και όχι μόνο σε κάποια αυτοκίνητα (εκ του πονηρού?).
Αρχίσαμε πάλι τα λιβανίσματα... διθύραμβοι για την ποιότητα (μην τρελαθούμε...) αλλά κουβέντα ότι όλα τα πλαστικά είναι σκληρά (τουλάχιστον έτσι φαίνεται από τις φωτό του ταμπλώ) - προσωπικά δεν με νοιάζει αλλά άλλα μοντέλα αντίστοιχα τα θάβουν για αυτό το λόγο, να είμαστε δίκαιοι παρακαλώ... και κάνει και σχόλιο για τα νέα μαλακά κουμπιά που όμως ο ανταγωνισμός τα έχει χρόνια... Οπως πάντα η τιμή είναι που έχει σημασία, εάν είναι κοντά στον ανταγωνισμό (λογικά θα είναι κατά τι ακριβότερο λογω εγγύησης) θα πουλήσει πολύ καλά...
YS συγχαρητήρια. Ανακάλυψες την φωτογραφία αφής!
Με βάση την τελευταία φωτό του εσωτερικού, το πάνω μέρος είναι από το ίδιο υλικό με το μεσαίο. Εάν όπως λέει ο TS το πάνω είναι μαλακό, αυτό σημαίνει ότι το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλώ είναι μαλακό το οποίο είναι σημαντικό για την κατηγορία (επαναλαμβάνω, προσωπικά δεν με χαλάνε τα σκληρά πλαστικά αλλά ότι τα μαλακά είναι ποιοτικότερα και ακριβότερα, ε, είναι) αλλά σε εμένα φαίνονται σκληρά, όταν έλθει το μοντέλο θα δούμε - με τον sideways δεν θα ασχοληθώ, ...
Έλεγα επειδή στο μπροστά μέρος μοιάζει με το fiesta ότι θα έλεγες καμία καλή κουβέντα. Το πανω μέρος του ταμπλό είναι από μαλακό υλικό.Κανενα σχόλιο για το υβριδικο σύνολο που κατάφεραν και το έκαναν 20% ακόμα πιο οικονομικό στην κατανάλωση θα κάνεις. Κανένα σχόλιο που είναι και 15% πιο αποδοτικό (115hp λένε) θα κάνεις. Ήμαρτον.
Σαν fiesta προηγούμενης γενιάς μοιάζει απο μπροστά. Πίσω κάτι δεν πήγε καλά...
Πρέπει να αποφασίσουμε αν τα σκληρά πλαστικά είναι ένδειξη κακής ποιότητας ή όχι. Αν ναι θα πρέπει να μνημονεύεται σε ΟΛΑ τα τεστ και όχι μόνο σε κάποια αυτοκίνητα (εκ του πονηρού?).
ΥS πονάς...
Ερχεται και το jazz 24/10 και μπορει να βγει και σε type r εκδοση!! Σφαζουν οι Ιαπωνες!