Το αυτοκίνητο που καθιέρωσε τον όρο SUV πέρασε στην τρίτη του γενιά και πάτησε τις ρόδες του στην Ελλάδα. Μπαίνουμε μέσα και το αξιολογούμε. Πως είναι το νέο Nissan Qashqai και τι νέο φέρνει;
Οι συστάσεις είναι περιττές. Αυτό είναι το νέο, τρίτης γενιάς Qashqai. Το όνομά του τόσο δυνατό, όσο και αυτό της Nissan. Είναι ο ηγέτης των πωλήσεων, το αυτοκίνητο που αν παρατηρήσεις θα το δεις άπειρες φορές στο δρόμο. Λογικό, αφού 38.000 και παραπάνω μοντέλα έχουν πουληθεί στην ελληνική αγορά από το 2007 που έκανε την παρθενική του εμφάνιση…
Στην μόδα της εποχής, το όνομα Qashqai αναγράφεται και στην πίσω πόρτα ώστε να ενισχυθεί η ταυτότητά του.
Βέβαια τότε ήταν το μοντέλο που «ίδρυσε» την κατηγορία και ο ανταγωνισμός ήταν μικρότερος σε σχέση με τα 37 μοντέλα που έχει τώρα να ανταγωνιστεί. Και επειδή ο ανταγωνισμός πλέον έχει γίνει ισχυρός (σ.σ. όλοι απέναντι στο Qashqai θέλουν να μονομαχήσουν) και η Nissan το γνωρίζει, φρόντισε σε αυτή τη γενιά να το εξελίξει και να το εφοδιάσει με εφόδια που θα το κρατήσουν στην κορυφή. Πάμε να δούμε τι νέο έχει από την πρώτη επαφή που είχαμε μαζί του και τι μας έκανε μεγαλύτερη εντύπωση;
Σχεδίαση: Είναι Qashqai!
Μας αρέσει που στο φανάρι αναγράφεται διακριτικά το όνομα του μοντέλου.
Στην παρουσίαση του μοντέλου επί ελληνικού εδάφους, αλλά και σε διαδικτυακή συνέντευξή μας με τον Υπεύθυνο Σχεδίασης Matthew Weaver, οι άνθρωποι της Nissan θέλησαν να τονίσουν ότι το νέο Qashqai έχει νέα σχεδίαση, όμως στο δρόμο, όταν θα το δεις, θα πεις ότι «είναι Qashqai». Και τελικά αυτό ισχύει όταν το είδαμε από κοντά, αφού υπάρχουν μεν «κλασικά» χαρακτηριστικά όπως η V-Motion μάσκα, όμως και νέα που μας άρεσαν πολύ. Μεταξύ αυτών οι ακμές στο μπροστινό μέρος, η σχεδίαση των LED φώτων (στάνταρ), το πίσω μέρος με τη κάθετη ακμή, η αναγραφή του ονόματος στην πόρτα και βέβαια η «αιρούμενη» οροφή σε συνδυασμό με τις πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης που υπάρχουν. Κερασάκι στην τούρτα; Οι 20άρες ζάντες που έρχονται να τοποθετηθούν για πρώτη φορά. Όσο για τη συνολική μας εντύπωση; Το νέο Nissan Qashqai είναι όμορφο, αθλητικό και επιβλητικό.
Για πρώτη φορά 20άρα ζάντα που τονίζει και τους θόλους του αμαξώματος.
Ε όχι και 24.490€ βρε παιδιά. Και με ατσάλινες ζάντες... Εντάξει καλό αυτοκίνητο, δε λέω, από την άλλη πλευρά το συγκεκριμένο μοτέρ καίει τα άντερα του! Το έχει ένας ξάδελφος μου, δε προλαβαίνει να βάζει βενζίνη. Γύρω στα 8.5 λίτρα ανά εκατό χλμ. Σε ταξίδι αν είσαι σε εθνική, μέχρι 120 κάπως καλύτερα. Αν ανέβεις σε ορεινή περιοχή, ( κάτι που αφθονεί στην Ελλάδα ), πάλι στα ύψη η κατανάλωση. Ως για τα σέρβις... (Θεο)χαράκης. Προσωπικά αν ήταν να ξοδεψω τόσα χρήματα θα πήγαινα σε 3008 η 2008, mercedes gla 2-3 χρόνων, skoda με φυσικό αέριο, bmw . Αυτές και πολλές άλλες επιλογές υπάρχουν. Και δεν υπάρχει και έκδοση diesel. Έχουν φαγωθεί να μας βάλουν πάλι στα έξοδα να πάρουμε υβριδικό. Τα οποία είναι μόνο για την πόλη, ταξίδι δεν πας ( αυτονομία ), και είναι απλησίαστα. Πρέπει επιτέλους να καταλάβουν όλοι ότι στην Ελλάδα, που έχουμε και τα πιο ακριβά καύσιμα, έχουμε και τους χαμηλότερους μισθούς!
Αφού είναι τόσο όσο το παρουσιάζεται, γιατί οι υποψήφιοι αγοραστές τρέχουν να προλάβουν το απερχόμενο μοντέλο. Με τις 2000 ευρώ έκπτωση γίνεται το " δώσε μου και μένα μπάρμπα".
Οσα πουλαγε μονο του το προηγούμενο Qashqai δεν πουλάει ολόκληρη η κατηγορία των αυτοκινήτων με τιμή 25-30.000 ευρώ. Καταδικασμένο ή να περιμένουμε προσφορές μετά το ξεστοκάρισμα ;
είναι όμορφο αυτοκίνητο σίγουρα, και λογικά οι υποψήφιοι αγοραστές θα περάσουν και από την
nissan για να το δουν. για εμπορική επιτυχία στην ελλάδα δεν το κόβω λόγω της αυξημένης τιμής
από τον προκάτοχο και στην συμβίωση μαζί του στην συνέχεια. αν εξαιρέσεις την βασική έκδοση με βενζινοκινητήρα πάντα, οι άλλες εκδόσεις ξεφεύγουν. το αυτοκίνητο είναι βαρύ και η κατανάλωση θα είναι αυξημένη σίγουρα [δεν αναφέρεται πουθενά η κατανάλωση].το ..990 στις τιμές της αντιπροσωπίας δεν νομίζω να αλλάξει κάτι [δεν είναι lidl]. και οι τιμές των υβριδικών που θα έρθουν αργότερα θα είναι απαγορευτικές για του έλληνα την τσέπη.
Πανάκριβο .... μου αρέσει εξωτερικά και εσωτερικά. Ο κινητήρας καίει. Δεν είναι για επαρχία με τίποτα. Επαρχία μόνο ντήζελ ... Άρα πλέον μόνο μεταχειρισμένο. Δεν ξέρω η τεχνολογία μπορεί να αξίζει αλλά όταν δεν υπάρχει μαρούλι .... Αυτοί που τα έχουν δεν πάνε για νισσαν αυτοί που πάνε για νισσαν δε έχουν τόσα. Παλιοκατασταση
Από που να αρχίσω και που να τελειώσω. Πρώτα και κύρια η έκδοση με την οποία φωτογραφίζεστε είναι η Techna+. Αυτό προκύπτει από τις ζάντες των 20 ιντσών που μόνο αυτή φοράει. Η Techna φοράει ζάντες των 19 ιντσών. Όλα αυτά αναφέρονται αναλυτικά στο επίσημο site της Nissan στην Ελλάδα. Η έκδοση Techna+ είναι τόσο ακριβή που η Nissan δεν ανακοινώνει τις τιμές της παρόλο που αναφέρει αναλυτικά τον εξοπλισμό της. Πέρα από τις ζάντες, η έκδοση αυτή προσφέρει δερμάτινα καθίσματα Nappa με δυνατότητα μασάζ για οδηγό και συνοδηγό. Λογικά αυτή η έκδοση κοστίζει πάνω από 40.000 ευρώ. Για αυτά που προσφέρει δεν είναι ακριβή αλλά μιλάμε εδώ για Qashqai και όχι για Range Rover Evoque. Όσον αφορά τώρα την βασική έκδοση δεν είναι καθόλου πλούσια αφού δεν προσφέρει ζάντες αλουμινίου, προβολείς ομίχλης και διαθέτει μηχανικό κλιματισμό και όχι αυτόματο. Πλούσια είναι η βασική έκδοση του Tuscon που με χίλια ευρώ περισσότερα διαθέτει μέχρι και ψηφιακό πίνακα οργάνων. Όπως και στην προηγούμενη γενιά η Nissan επέλεξε ως κράχτη μια γυμνή επί της ουσίας βασική έκδοση. Το μόνο που άλλαξε είναι η ονομασία Energy πριν, Elite τώρα. Καλό είναι να λέμε τα πράγματα όπως πρέπει και να τα λέμε όλα.
Τσουχτερές τιμες δεν είναι πια vfm , παλιοι κινητηρες,καλύτερες προτάσεις από τον ανταγωνισμο.
Ε όχι και 24.490€ βρε παιδιά. Και με ατσάλινες ζάντες... Εντάξει καλό αυτοκίνητο, δε λέω, από την άλλη πλευρά το συγκεκριμένο μοτέρ καίει τα άντερα του! Το έχει ένας ξάδελφος μου, δε προλαβαίνει να βάζει βενζίνη. Γύρω στα 8.5 λίτρα ανά εκατό χλμ. Σε ταξίδι αν είσαι σε εθνική, μέχρι 120 κάπως καλύτερα. Αν ανέβεις σε ορεινή περιοχή, ( κάτι που αφθονεί στην Ελλάδα ), πάλι στα ύψη η κατανάλωση. Ως για τα σέρβις... (Θεο)χαράκης. Προσωπικά αν ήταν να ξοδεψω τόσα χρήματα θα πήγαινα σε 3008 η 2008, mercedes gla 2-3 χρόνων, skoda με φυσικό αέριο, bmw . Αυτές και πολλές άλλες επιλογές υπάρχουν. Και δεν υπάρχει και έκδοση diesel. Έχουν φαγωθεί να μας βάλουν πάλι στα έξοδα να πάρουμε υβριδικό. Τα οποία είναι μόνο για την πόλη, ταξίδι δεν πας ( αυτονομία ), και είναι απλησίαστα. Πρέπει επιτέλους να καταλάβουν όλοι ότι στην Ελλάδα, που έχουμε και τα πιο ακριβά καύσιμα, έχουμε και τους χαμηλότερους μισθούς!
Αφού είναι τόσο όσο το παρουσιάζεται, γιατί οι υποψήφιοι αγοραστές τρέχουν να προλάβουν το απερχόμενο μοντέλο. Με τις 2000 ευρώ έκπτωση γίνεται το " δώσε μου και μένα μπάρμπα".
Με τιμη εκκινησης τα 25 χιλιαρικα περιμενετε να δειτε τις πωλησεις....
Οσα πουλαγε μονο του το προηγούμενο Qashqai δεν πουλάει ολόκληρη η κατηγορία των αυτοκινήτων με τιμή 25-30.000 ευρώ. Καταδικασμένο ή να περιμένουμε προσφορές μετά το ξεστοκάρισμα ;
30.000 το αυτόματο. Πλάκα κάνεις;
είναι όμορφο αυτοκίνητο σίγουρα, και λογικά οι υποψήφιοι αγοραστές θα περάσουν και από την nissan για να το δουν. για εμπορική επιτυχία στην ελλάδα δεν το κόβω λόγω της αυξημένης τιμής από τον προκάτοχο και στην συμβίωση μαζί του στην συνέχεια. αν εξαιρέσεις την βασική έκδοση με βενζινοκινητήρα πάντα, οι άλλες εκδόσεις ξεφεύγουν. το αυτοκίνητο είναι βαρύ και η κατανάλωση θα είναι αυξημένη σίγουρα [δεν αναφέρεται πουθενά η κατανάλωση].το ..990 στις τιμές της αντιπροσωπίας δεν νομίζω να αλλάξει κάτι [δεν είναι lidl]. και οι τιμές των υβριδικών που θα έρθουν αργότερα θα είναι απαγορευτικές για του έλληνα την τσέπη.
Πανάκριβο .... μου αρέσει εξωτερικά και εσωτερικά. Ο κινητήρας καίει. Δεν είναι για επαρχία με τίποτα. Επαρχία μόνο ντήζελ ... Άρα πλέον μόνο μεταχειρισμένο. Δεν ξέρω η τεχνολογία μπορεί να αξίζει αλλά όταν δεν υπάρχει μαρούλι .... Αυτοί που τα έχουν δεν πάνε για νισσαν αυτοί που πάνε για νισσαν δε έχουν τόσα. Παλιοκατασταση
Φίλε Μάκη, σε αυτά τα λεφτά υπάρχει το xtrail σε diesel το οποίο είναι κατά πολύ ανώτερο σε ολα
Από που να αρχίσω και που να τελειώσω. Πρώτα και κύρια η έκδοση με την οποία φωτογραφίζεστε είναι η Techna+. Αυτό προκύπτει από τις ζάντες των 20 ιντσών που μόνο αυτή φοράει. Η Techna φοράει ζάντες των 19 ιντσών. Όλα αυτά αναφέρονται αναλυτικά στο επίσημο site της Nissan στην Ελλάδα. Η έκδοση Techna+ είναι τόσο ακριβή που η Nissan δεν ανακοινώνει τις τιμές της παρόλο που αναφέρει αναλυτικά τον εξοπλισμό της. Πέρα από τις ζάντες, η έκδοση αυτή προσφέρει δερμάτινα καθίσματα Nappa με δυνατότητα μασάζ για οδηγό και συνοδηγό. Λογικά αυτή η έκδοση κοστίζει πάνω από 40.000 ευρώ. Για αυτά που προσφέρει δεν είναι ακριβή αλλά μιλάμε εδώ για Qashqai και όχι για Range Rover Evoque. Όσον αφορά τώρα την βασική έκδοση δεν είναι καθόλου πλούσια αφού δεν προσφέρει ζάντες αλουμινίου, προβολείς ομίχλης και διαθέτει μηχανικό κλιματισμό και όχι αυτόματο. Πλούσια είναι η βασική έκδοση του Tuscon που με χίλια ευρώ περισσότερα διαθέτει μέχρι και ψηφιακό πίνακα οργάνων. Όπως και στην προηγούμενη γενιά η Nissan επέλεξε ως κράχτη μια γυμνή επί της ουσίας βασική έκδοση. Το μόνο που άλλαξε είναι η ονομασία Energy πριν, Elite τώρα. Καλό είναι να λέμε τα πράγματα όπως πρέπει και να τα λέμε όλα.
@Νικο, Στέλιο,φίλοι κατσαπλιαδες δεν υπάρχει περίπτωση ούτε να δίνατε ευρώ για να αγοράσετε κάρο,τι σχολιάζεται ορε?