Τέρμα το diesel από την γκάμα. Το Qashqai μπαίνει σε ρότα εξηλεκτρισμού. Τα e-power μοτέρ θα έρθουν Ελλάδα το 2022.
Κινητήρες, τιμές & εξοπλισμός
196.893 Επισκέψεις στο άρθρο (21/5/2021)
Κινητήρες: Εξηλεκτρισμένο
Μία από τις µεγάλες αλλαγές στο νέο μοντέλο είναι και τα µηχανικά σύνολα που απαρτίζουν την παλέτα κινητήρων. Το Qashqai εστιάζει στην βενζίνη και τον εξηλεκτρισµό, αποχαιρετώντας το diesel, και συµµετέχει στον ευρύτερο στόχο της Nissan για 50% εξηλεκτρισµένες πωλήσεις στην Ευρώπη έως το 2024.
Στη βάση της γκάµας βρίσκουµε τον γνώριµο τετρακύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα 1,3 DiG-T που πλέον συνδυάζεται µε ένα 12βολτο ήπια υβριδικό σύστηµα και προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος 140 ίππων µε 240 Nm ροπής και 158 ίππων µε 260 Nm ροπής, αντίστοιχα. Αµφότερες µπορούν να συνδυαστούν µε το -αναβαθµισµένο για την περίπτωση- 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και κίνηση στους δύο τροχούς, ωστόσο η ισχυρότερη έχει και την επιλογή κιβωτίου Xtronic CVT. Στην τελευταία επιλογή αποκτά και τετρακίνηση, παράλληλα µε µία µικρή αύξηση στη ροπή κατά 10 Nm (270 Nm) και πέντε οδηγικά προγράµµατα: Standard, Eco, Sport, Snow και Off-Road.
Η δεύτερη επιλογή είναι το υβριδικό σύστηµα e-Power (διαθέσιμο στην Ελλάδα το 2022), που κάνει ντεµπούτο στην Ευρώπη µαζί µε το νέο Qashqai. Στην περίπτωση του e-Power µια µπαταρία παρόµοιου µεγέθους και εξόδου ισχύος όπως στα ηλεκτρικά της Nissan συνεργάζεται µε έναν βενζινοκινητήρα 1,5 λτ. µεταβλητής συµπίεσης 157 ίππων, που στην ουσία παίζει το ρόλο της γεννήτριας για την µπαταρία. Η ενέργεια που αποθηκεύεται στην µπαταρία µεταφέρεται στον ηλεκτροκινητήρα ισχύος 190 ίππων µε 330 Nm ροπής, που είναι και ο µόνος υπεύθυνος για την κίνηση των τροχών του εµπρόσθιου άξονα. Μάλιστα, το ιαπωνικό SUV επωφελείται από την λειτουργία e-Pedal µέσω της οποίας το αυτοκίνητα επιταχύνει µε το πάτηµα του γκαζιού και επιβραδύνει στο «άσε», φαινόµενο που σύµφωνα µε τη Nissan καλύπτει το 90% των καθηµερινών σεναρίων οδήγησης.
Τιμές και εξοπλισμός: Πλούσιο και από 24.490 ¤
Τέσσερα είναι τα βασικά εξοπλιστικά επίπεδα του νέου Nissan Qashqai. Η βασική έκδοση ονομάζεται Elite, αλλά μόνο βασική δεν είναι αφού έχει πολλά κομφόρ όπως οθόνη TFT 7 ιντσών για τον πίνακα οργάνων, θερμαινόμενους και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους καθρέπτες, φώτα ημέρας LED, πίσω φώτα LED (φρένων και νυκτός), 4 ηχεία, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, ηλεκτρικό χειρόφρενο, κλιματισμό και πλήθος άλλων συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης και ασφαλείας. Στην επόμενη έκδοση, Premium, προστίθενται μεταξύ άλλων ζάντες αλουμινίου, αυτόματος κλιματσιμός, κάμερα οπισθοπορείας και αισθητήρας βροχής, η τρίτη έκδοση N-Connecta έχει ακόμη μεγαλύτερες οθόνες, 18άρες ζάντες και σύστημα πλοήγησης, ενώ τέλος η Techna γυάλινη οροφή, 19άρες ζάντες, ράγες οροφής και ασύρματη φόρτιση κινητού τηλεφώνου.
Ε όχι και 24.490€ βρε παιδιά. Και με ατσάλινες ζάντες... Εντάξει καλό αυτοκίνητο, δε λέω, από την άλλη πλευρά το συγκεκριμένο μοτέρ καίει τα άντερα του! Το έχει ένας ξάδελφος μου, δε προλαβαίνει να βάζει βενζίνη. Γύρω στα 8.5 λίτρα ανά εκατό χλμ. Σε ταξίδι αν είσαι σε εθνική, μέχρι 120 κάπως καλύτερα. Αν ανέβεις σε ορεινή περιοχή, ( κάτι που αφθονεί στην Ελλάδα ), πάλι στα ύψη η κατανάλωση. Ως για τα σέρβις... (Θεο)χαράκης. Προσωπικά αν ήταν να ξοδεψω τόσα χρήματα θα πήγαινα σε 3008 η 2008, mercedes gla 2-3 χρόνων, skoda με φυσικό αέριο, bmw . Αυτές και πολλές άλλες επιλογές υπάρχουν. Και δεν υπάρχει και έκδοση diesel. Έχουν φαγωθεί να μας βάλουν πάλι στα έξοδα να πάρουμε υβριδικό. Τα οποία είναι μόνο για την πόλη, ταξίδι δεν πας ( αυτονομία ), και είναι απλησίαστα. Πρέπει επιτέλους να καταλάβουν όλοι ότι στην Ελλάδα, που έχουμε και τα πιο ακριβά καύσιμα, έχουμε και τους χαμηλότερους μισθούς!
Αφού είναι τόσο όσο το παρουσιάζεται, γιατί οι υποψήφιοι αγοραστές τρέχουν να προλάβουν το απερχόμενο μοντέλο. Με τις 2000 ευρώ έκπτωση γίνεται το " δώσε μου και μένα μπάρμπα".
Οσα πουλαγε μονο του το προηγούμενο Qashqai δεν πουλάει ολόκληρη η κατηγορία των αυτοκινήτων με τιμή 25-30.000 ευρώ. Καταδικασμένο ή να περιμένουμε προσφορές μετά το ξεστοκάρισμα ;
είναι όμορφο αυτοκίνητο σίγουρα, και λογικά οι υποψήφιοι αγοραστές θα περάσουν και από την
nissan για να το δουν. για εμπορική επιτυχία στην ελλάδα δεν το κόβω λόγω της αυξημένης τιμής
από τον προκάτοχο και στην συμβίωση μαζί του στην συνέχεια. αν εξαιρέσεις την βασική έκδοση με βενζινοκινητήρα πάντα, οι άλλες εκδόσεις ξεφεύγουν. το αυτοκίνητο είναι βαρύ και η κατανάλωση θα είναι αυξημένη σίγουρα [δεν αναφέρεται πουθενά η κατανάλωση].το ..990 στις τιμές της αντιπροσωπίας δεν νομίζω να αλλάξει κάτι [δεν είναι lidl]. και οι τιμές των υβριδικών που θα έρθουν αργότερα θα είναι απαγορευτικές για του έλληνα την τσέπη.
Πανάκριβο .... μου αρέσει εξωτερικά και εσωτερικά. Ο κινητήρας καίει. Δεν είναι για επαρχία με τίποτα. Επαρχία μόνο ντήζελ ... Άρα πλέον μόνο μεταχειρισμένο. Δεν ξέρω η τεχνολογία μπορεί να αξίζει αλλά όταν δεν υπάρχει μαρούλι .... Αυτοί που τα έχουν δεν πάνε για νισσαν αυτοί που πάνε για νισσαν δε έχουν τόσα. Παλιοκατασταση
Από που να αρχίσω και που να τελειώσω. Πρώτα και κύρια η έκδοση με την οποία φωτογραφίζεστε είναι η Techna+. Αυτό προκύπτει από τις ζάντες των 20 ιντσών που μόνο αυτή φοράει. Η Techna φοράει ζάντες των 19 ιντσών. Όλα αυτά αναφέρονται αναλυτικά στο επίσημο site της Nissan στην Ελλάδα. Η έκδοση Techna+ είναι τόσο ακριβή που η Nissan δεν ανακοινώνει τις τιμές της παρόλο που αναφέρει αναλυτικά τον εξοπλισμό της. Πέρα από τις ζάντες, η έκδοση αυτή προσφέρει δερμάτινα καθίσματα Nappa με δυνατότητα μασάζ για οδηγό και συνοδηγό. Λογικά αυτή η έκδοση κοστίζει πάνω από 40.000 ευρώ. Για αυτά που προσφέρει δεν είναι ακριβή αλλά μιλάμε εδώ για Qashqai και όχι για Range Rover Evoque. Όσον αφορά τώρα την βασική έκδοση δεν είναι καθόλου πλούσια αφού δεν προσφέρει ζάντες αλουμινίου, προβολείς ομίχλης και διαθέτει μηχανικό κλιματισμό και όχι αυτόματο. Πλούσια είναι η βασική έκδοση του Tuscon που με χίλια ευρώ περισσότερα διαθέτει μέχρι και ψηφιακό πίνακα οργάνων. Όπως και στην προηγούμενη γενιά η Nissan επέλεξε ως κράχτη μια γυμνή επί της ουσίας βασική έκδοση. Το μόνο που άλλαξε είναι η ονομασία Energy πριν, Elite τώρα. Καλό είναι να λέμε τα πράγματα όπως πρέπει και να τα λέμε όλα.
Τσουχτερές τιμες δεν είναι πια vfm , παλιοι κινητηρες,καλύτερες προτάσεις από τον ανταγωνισμο.
Ε όχι και 24.490€ βρε παιδιά. Και με ατσάλινες ζάντες... Εντάξει καλό αυτοκίνητο, δε λέω, από την άλλη πλευρά το συγκεκριμένο μοτέρ καίει τα άντερα του! Το έχει ένας ξάδελφος μου, δε προλαβαίνει να βάζει βενζίνη. Γύρω στα 8.5 λίτρα ανά εκατό χλμ. Σε ταξίδι αν είσαι σε εθνική, μέχρι 120 κάπως καλύτερα. Αν ανέβεις σε ορεινή περιοχή, ( κάτι που αφθονεί στην Ελλάδα ), πάλι στα ύψη η κατανάλωση. Ως για τα σέρβις... (Θεο)χαράκης. Προσωπικά αν ήταν να ξοδεψω τόσα χρήματα θα πήγαινα σε 3008 η 2008, mercedes gla 2-3 χρόνων, skoda με φυσικό αέριο, bmw . Αυτές και πολλές άλλες επιλογές υπάρχουν. Και δεν υπάρχει και έκδοση diesel. Έχουν φαγωθεί να μας βάλουν πάλι στα έξοδα να πάρουμε υβριδικό. Τα οποία είναι μόνο για την πόλη, ταξίδι δεν πας ( αυτονομία ), και είναι απλησίαστα. Πρέπει επιτέλους να καταλάβουν όλοι ότι στην Ελλάδα, που έχουμε και τα πιο ακριβά καύσιμα, έχουμε και τους χαμηλότερους μισθούς!
Αφού είναι τόσο όσο το παρουσιάζεται, γιατί οι υποψήφιοι αγοραστές τρέχουν να προλάβουν το απερχόμενο μοντέλο. Με τις 2000 ευρώ έκπτωση γίνεται το " δώσε μου και μένα μπάρμπα".
Με τιμη εκκινησης τα 25 χιλιαρικα περιμενετε να δειτε τις πωλησεις....
Οσα πουλαγε μονο του το προηγούμενο Qashqai δεν πουλάει ολόκληρη η κατηγορία των αυτοκινήτων με τιμή 25-30.000 ευρώ. Καταδικασμένο ή να περιμένουμε προσφορές μετά το ξεστοκάρισμα ;
30.000 το αυτόματο. Πλάκα κάνεις;
είναι όμορφο αυτοκίνητο σίγουρα, και λογικά οι υποψήφιοι αγοραστές θα περάσουν και από την nissan για να το δουν. για εμπορική επιτυχία στην ελλάδα δεν το κόβω λόγω της αυξημένης τιμής από τον προκάτοχο και στην συμβίωση μαζί του στην συνέχεια. αν εξαιρέσεις την βασική έκδοση με βενζινοκινητήρα πάντα, οι άλλες εκδόσεις ξεφεύγουν. το αυτοκίνητο είναι βαρύ και η κατανάλωση θα είναι αυξημένη σίγουρα [δεν αναφέρεται πουθενά η κατανάλωση].το ..990 στις τιμές της αντιπροσωπίας δεν νομίζω να αλλάξει κάτι [δεν είναι lidl]. και οι τιμές των υβριδικών που θα έρθουν αργότερα θα είναι απαγορευτικές για του έλληνα την τσέπη.
Πανάκριβο .... μου αρέσει εξωτερικά και εσωτερικά. Ο κινητήρας καίει. Δεν είναι για επαρχία με τίποτα. Επαρχία μόνο ντήζελ ... Άρα πλέον μόνο μεταχειρισμένο. Δεν ξέρω η τεχνολογία μπορεί να αξίζει αλλά όταν δεν υπάρχει μαρούλι .... Αυτοί που τα έχουν δεν πάνε για νισσαν αυτοί που πάνε για νισσαν δε έχουν τόσα. Παλιοκατασταση
Φίλε Μάκη, σε αυτά τα λεφτά υπάρχει το xtrail σε diesel το οποίο είναι κατά πολύ ανώτερο σε ολα
Από που να αρχίσω και που να τελειώσω. Πρώτα και κύρια η έκδοση με την οποία φωτογραφίζεστε είναι η Techna+. Αυτό προκύπτει από τις ζάντες των 20 ιντσών που μόνο αυτή φοράει. Η Techna φοράει ζάντες των 19 ιντσών. Όλα αυτά αναφέρονται αναλυτικά στο επίσημο site της Nissan στην Ελλάδα. Η έκδοση Techna+ είναι τόσο ακριβή που η Nissan δεν ανακοινώνει τις τιμές της παρόλο που αναφέρει αναλυτικά τον εξοπλισμό της. Πέρα από τις ζάντες, η έκδοση αυτή προσφέρει δερμάτινα καθίσματα Nappa με δυνατότητα μασάζ για οδηγό και συνοδηγό. Λογικά αυτή η έκδοση κοστίζει πάνω από 40.000 ευρώ. Για αυτά που προσφέρει δεν είναι ακριβή αλλά μιλάμε εδώ για Qashqai και όχι για Range Rover Evoque. Όσον αφορά τώρα την βασική έκδοση δεν είναι καθόλου πλούσια αφού δεν προσφέρει ζάντες αλουμινίου, προβολείς ομίχλης και διαθέτει μηχανικό κλιματισμό και όχι αυτόματο. Πλούσια είναι η βασική έκδοση του Tuscon που με χίλια ευρώ περισσότερα διαθέτει μέχρι και ψηφιακό πίνακα οργάνων. Όπως και στην προηγούμενη γενιά η Nissan επέλεξε ως κράχτη μια γυμνή επί της ουσίας βασική έκδοση. Το μόνο που άλλαξε είναι η ονομασία Energy πριν, Elite τώρα. Καλό είναι να λέμε τα πράγματα όπως πρέπει και να τα λέμε όλα.
@Νικο, Στέλιο,φίλοι κατσαπλιαδες δεν υπάρχει περίπτωση ούτε να δίνατε ευρώ για να αγοράσετε κάρο,τι σχολιάζεται ορε?