Εσωτερικό: υλικά και τεχνολογίες από το πάνω ράφι Ανοίγοντας την πόρτα και μπαίνοντας στην καμπίνα η αίσθηση που σου δίνεται είναι ότι πέρα από το αισθητική μεταμόρφωση, δουλειά έχει γίνει και στην ποιότητα των υλικών. O Matthew Weaver μου έλεγε πριν ένα μήνα: «κρίμα που είμαστε διαδικτυακά και δεν μπορείς να δεις πόσο premium είναι το νέο Qashqai σε ποιότητα υλικών και τεχνολογία». Και εγώ του απάντησα τότε, «θα έρθει η στιγμή», η οποία και ήρθε…
Η ποιοτική και τεχνολογική αναβάθμιση είναι φανερή. Ψηφιακός πίνακας οργάνων, μεγάλη οθόνη αφής και HUD προσφέρουν στον οδηγό όσες ίντσες προστάζει η εποχή
Αναφορικά με τη σχεδίαση, λοιπόν, όπως μπορείτε να δείτε και εσείς στις φωτογραφίες, το νέο Qashqai είναι μοντέρνο και όμορφο. Ως προς τα υλικά όμως (σ.σ. γιατί αυτό δεν φαίνεται στην φωτογραφία), το Qashqai έχει αναβαθμιστεί πολύ. Το πάνω μέρος του ταμπλό καλύπτεται από μαλακό υλικό, η συναρμογή των πλαστικών μερών είναι καλή, οι διακόπτες του κλιματισμού και των φλας καθώς και το «κλικ» που κάνουν δεν έχουν πλαστική, αλλά στιβαρή αίσθηση. Ταυτόχρονα, «παίζοντας» με το menu του infotainment ανακαλύπτεις ότι υπάρχει ένα πλήρες πακέτο τεχνολογικών συστημάτων, ένα δεύτερο σημείο που μας τονίστηκε αρκετά και ισχύει κρίνοντας από την λίστα του εξοπλισμού. Πάμε να δούμε τι ισχύει και στους πίσω επιβάτες;
Οι πίσω πόρτες ανοίγουν 90ο. Εξαιρετικό είτε αν έχεις παιδικά καθίσματα, είτε να πρέπει να μπει ένας ηλικιωμένος.
Χώροι: Καλή η εκμετάλλευση για τις εξωτερικές διαστάσεις
Το Nissan Qashqai δεν είναι το πιο ευρύχωρο μοντέλο της κατηγορίας του. Όμως είναι από αυτά που έχουν εκμεταλλευτεί στο χιλιοστό τις εξωτερικές διαστάσεις. Αυτό άλλωστε ήθελαν να πετύχουν οι σχεδιαστές κατά την σχεδίαση, δηλαδή ο λόγος εσωτερικοί/εξωτερικοί χώροι να είναι υπέρ για τους επιβάτες. Στην πράξη λοιπόν έχεις αρκετό αέρα για τα γόνατα, καλό για το κεφάλι ακόμα και στην έκδοση με ηλιοροφή, ενώ 3 επιβάτες θα καθίσουν με ελάχιστες παραχωρήσεις. Ωστόσο, ένα πράγμα που πρέπει οπωσδήποτε να σταθούμε είναι το άνοιγμα των πίσω πορτών, το οποίο είναι σχεδόν 90ο! Πιστέψτε μας, βολεύει απίστευτα όταν πρέπει να μπει - βγει ένας ηλικιωμένος ή όταν έχεις ένα παιδικό καθισματάκι… Όσον τέλος για τον χώρο των αποσκευών αυτός ανέρχεται στα 480 λτ., τιμή που δεν είναι στις κορυφαίες, ωστόσο και εδώ θα βρεις έξυπνες εργονομικές λύσεις, όπως ο διαιρούμενος πάτος.
Ε όχι και 24.490€ βρε παιδιά. Και με ατσάλινες ζάντες... Εντάξει καλό αυτοκίνητο, δε λέω, από την άλλη πλευρά το συγκεκριμένο μοτέρ καίει τα άντερα του! Το έχει ένας ξάδελφος μου, δε προλαβαίνει να βάζει βενζίνη. Γύρω στα 8.5 λίτρα ανά εκατό χλμ. Σε ταξίδι αν είσαι σε εθνική, μέχρι 120 κάπως καλύτερα. Αν ανέβεις σε ορεινή περιοχή, ( κάτι που αφθονεί στην Ελλάδα ), πάλι στα ύψη η κατανάλωση. Ως για τα σέρβις... (Θεο)χαράκης. Προσωπικά αν ήταν να ξοδεψω τόσα χρήματα θα πήγαινα σε 3008 η 2008, mercedes gla 2-3 χρόνων, skoda με φυσικό αέριο, bmw . Αυτές και πολλές άλλες επιλογές υπάρχουν. Και δεν υπάρχει και έκδοση diesel. Έχουν φαγωθεί να μας βάλουν πάλι στα έξοδα να πάρουμε υβριδικό. Τα οποία είναι μόνο για την πόλη, ταξίδι δεν πας ( αυτονομία ), και είναι απλησίαστα. Πρέπει επιτέλους να καταλάβουν όλοι ότι στην Ελλάδα, που έχουμε και τα πιο ακριβά καύσιμα, έχουμε και τους χαμηλότερους μισθούς!
Αφού είναι τόσο όσο το παρουσιάζεται, γιατί οι υποψήφιοι αγοραστές τρέχουν να προλάβουν το απερχόμενο μοντέλο. Με τις 2000 ευρώ έκπτωση γίνεται το " δώσε μου και μένα μπάρμπα".
Οσα πουλαγε μονο του το προηγούμενο Qashqai δεν πουλάει ολόκληρη η κατηγορία των αυτοκινήτων με τιμή 25-30.000 ευρώ. Καταδικασμένο ή να περιμένουμε προσφορές μετά το ξεστοκάρισμα ;
είναι όμορφο αυτοκίνητο σίγουρα, και λογικά οι υποψήφιοι αγοραστές θα περάσουν και από την
nissan για να το δουν. για εμπορική επιτυχία στην ελλάδα δεν το κόβω λόγω της αυξημένης τιμής
από τον προκάτοχο και στην συμβίωση μαζί του στην συνέχεια. αν εξαιρέσεις την βασική έκδοση με βενζινοκινητήρα πάντα, οι άλλες εκδόσεις ξεφεύγουν. το αυτοκίνητο είναι βαρύ και η κατανάλωση θα είναι αυξημένη σίγουρα [δεν αναφέρεται πουθενά η κατανάλωση].το ..990 στις τιμές της αντιπροσωπίας δεν νομίζω να αλλάξει κάτι [δεν είναι lidl]. και οι τιμές των υβριδικών που θα έρθουν αργότερα θα είναι απαγορευτικές για του έλληνα την τσέπη.
Πανάκριβο .... μου αρέσει εξωτερικά και εσωτερικά. Ο κινητήρας καίει. Δεν είναι για επαρχία με τίποτα. Επαρχία μόνο ντήζελ ... Άρα πλέον μόνο μεταχειρισμένο. Δεν ξέρω η τεχνολογία μπορεί να αξίζει αλλά όταν δεν υπάρχει μαρούλι .... Αυτοί που τα έχουν δεν πάνε για νισσαν αυτοί που πάνε για νισσαν δε έχουν τόσα. Παλιοκατασταση
Από που να αρχίσω και που να τελειώσω. Πρώτα και κύρια η έκδοση με την οποία φωτογραφίζεστε είναι η Techna+. Αυτό προκύπτει από τις ζάντες των 20 ιντσών που μόνο αυτή φοράει. Η Techna φοράει ζάντες των 19 ιντσών. Όλα αυτά αναφέρονται αναλυτικά στο επίσημο site της Nissan στην Ελλάδα. Η έκδοση Techna+ είναι τόσο ακριβή που η Nissan δεν ανακοινώνει τις τιμές της παρόλο που αναφέρει αναλυτικά τον εξοπλισμό της. Πέρα από τις ζάντες, η έκδοση αυτή προσφέρει δερμάτινα καθίσματα Nappa με δυνατότητα μασάζ για οδηγό και συνοδηγό. Λογικά αυτή η έκδοση κοστίζει πάνω από 40.000 ευρώ. Για αυτά που προσφέρει δεν είναι ακριβή αλλά μιλάμε εδώ για Qashqai και όχι για Range Rover Evoque. Όσον αφορά τώρα την βασική έκδοση δεν είναι καθόλου πλούσια αφού δεν προσφέρει ζάντες αλουμινίου, προβολείς ομίχλης και διαθέτει μηχανικό κλιματισμό και όχι αυτόματο. Πλούσια είναι η βασική έκδοση του Tuscon που με χίλια ευρώ περισσότερα διαθέτει μέχρι και ψηφιακό πίνακα οργάνων. Όπως και στην προηγούμενη γενιά η Nissan επέλεξε ως κράχτη μια γυμνή επί της ουσίας βασική έκδοση. Το μόνο που άλλαξε είναι η ονομασία Energy πριν, Elite τώρα. Καλό είναι να λέμε τα πράγματα όπως πρέπει και να τα λέμε όλα.
Τσουχτερές τιμες δεν είναι πια vfm , παλιοι κινητηρες,καλύτερες προτάσεις από τον ανταγωνισμο.
Ε όχι και 24.490€ βρε παιδιά. Και με ατσάλινες ζάντες... Εντάξει καλό αυτοκίνητο, δε λέω, από την άλλη πλευρά το συγκεκριμένο μοτέρ καίει τα άντερα του! Το έχει ένας ξάδελφος μου, δε προλαβαίνει να βάζει βενζίνη. Γύρω στα 8.5 λίτρα ανά εκατό χλμ. Σε ταξίδι αν είσαι σε εθνική, μέχρι 120 κάπως καλύτερα. Αν ανέβεις σε ορεινή περιοχή, ( κάτι που αφθονεί στην Ελλάδα ), πάλι στα ύψη η κατανάλωση. Ως για τα σέρβις... (Θεο)χαράκης. Προσωπικά αν ήταν να ξοδεψω τόσα χρήματα θα πήγαινα σε 3008 η 2008, mercedes gla 2-3 χρόνων, skoda με φυσικό αέριο, bmw . Αυτές και πολλές άλλες επιλογές υπάρχουν. Και δεν υπάρχει και έκδοση diesel. Έχουν φαγωθεί να μας βάλουν πάλι στα έξοδα να πάρουμε υβριδικό. Τα οποία είναι μόνο για την πόλη, ταξίδι δεν πας ( αυτονομία ), και είναι απλησίαστα. Πρέπει επιτέλους να καταλάβουν όλοι ότι στην Ελλάδα, που έχουμε και τα πιο ακριβά καύσιμα, έχουμε και τους χαμηλότερους μισθούς!
Αφού είναι τόσο όσο το παρουσιάζεται, γιατί οι υποψήφιοι αγοραστές τρέχουν να προλάβουν το απερχόμενο μοντέλο. Με τις 2000 ευρώ έκπτωση γίνεται το " δώσε μου και μένα μπάρμπα".
Με τιμη εκκινησης τα 25 χιλιαρικα περιμενετε να δειτε τις πωλησεις....
Οσα πουλαγε μονο του το προηγούμενο Qashqai δεν πουλάει ολόκληρη η κατηγορία των αυτοκινήτων με τιμή 25-30.000 ευρώ. Καταδικασμένο ή να περιμένουμε προσφορές μετά το ξεστοκάρισμα ;
30.000 το αυτόματο. Πλάκα κάνεις;
είναι όμορφο αυτοκίνητο σίγουρα, και λογικά οι υποψήφιοι αγοραστές θα περάσουν και από την nissan για να το δουν. για εμπορική επιτυχία στην ελλάδα δεν το κόβω λόγω της αυξημένης τιμής από τον προκάτοχο και στην συμβίωση μαζί του στην συνέχεια. αν εξαιρέσεις την βασική έκδοση με βενζινοκινητήρα πάντα, οι άλλες εκδόσεις ξεφεύγουν. το αυτοκίνητο είναι βαρύ και η κατανάλωση θα είναι αυξημένη σίγουρα [δεν αναφέρεται πουθενά η κατανάλωση].το ..990 στις τιμές της αντιπροσωπίας δεν νομίζω να αλλάξει κάτι [δεν είναι lidl]. και οι τιμές των υβριδικών που θα έρθουν αργότερα θα είναι απαγορευτικές για του έλληνα την τσέπη.
Πανάκριβο .... μου αρέσει εξωτερικά και εσωτερικά. Ο κινητήρας καίει. Δεν είναι για επαρχία με τίποτα. Επαρχία μόνο ντήζελ ... Άρα πλέον μόνο μεταχειρισμένο. Δεν ξέρω η τεχνολογία μπορεί να αξίζει αλλά όταν δεν υπάρχει μαρούλι .... Αυτοί που τα έχουν δεν πάνε για νισσαν αυτοί που πάνε για νισσαν δε έχουν τόσα. Παλιοκατασταση
Φίλε Μάκη, σε αυτά τα λεφτά υπάρχει το xtrail σε diesel το οποίο είναι κατά πολύ ανώτερο σε ολα
Από που να αρχίσω και που να τελειώσω. Πρώτα και κύρια η έκδοση με την οποία φωτογραφίζεστε είναι η Techna+. Αυτό προκύπτει από τις ζάντες των 20 ιντσών που μόνο αυτή φοράει. Η Techna φοράει ζάντες των 19 ιντσών. Όλα αυτά αναφέρονται αναλυτικά στο επίσημο site της Nissan στην Ελλάδα. Η έκδοση Techna+ είναι τόσο ακριβή που η Nissan δεν ανακοινώνει τις τιμές της παρόλο που αναφέρει αναλυτικά τον εξοπλισμό της. Πέρα από τις ζάντες, η έκδοση αυτή προσφέρει δερμάτινα καθίσματα Nappa με δυνατότητα μασάζ για οδηγό και συνοδηγό. Λογικά αυτή η έκδοση κοστίζει πάνω από 40.000 ευρώ. Για αυτά που προσφέρει δεν είναι ακριβή αλλά μιλάμε εδώ για Qashqai και όχι για Range Rover Evoque. Όσον αφορά τώρα την βασική έκδοση δεν είναι καθόλου πλούσια αφού δεν προσφέρει ζάντες αλουμινίου, προβολείς ομίχλης και διαθέτει μηχανικό κλιματισμό και όχι αυτόματο. Πλούσια είναι η βασική έκδοση του Tuscon που με χίλια ευρώ περισσότερα διαθέτει μέχρι και ψηφιακό πίνακα οργάνων. Όπως και στην προηγούμενη γενιά η Nissan επέλεξε ως κράχτη μια γυμνή επί της ουσίας βασική έκδοση. Το μόνο που άλλαξε είναι η ονομασία Energy πριν, Elite τώρα. Καλό είναι να λέμε τα πράγματα όπως πρέπει και να τα λέμε όλα.
@Νικο, Στέλιο,φίλοι κατσαπλιαδες δεν υπάρχει περίπτωση ούτε να δίνατε ευρώ για να αγοράσετε κάρο,τι σχολιάζεται ορε?