ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Αρχικά, το bZ4x θα διατίθεται με μονοφασικό on-board charger των 6,6 kW και στα τέλη του 2022 με τριφασικό των 11 kW. Μέγιστη φόρτιση θα γίνεται σε ταχυφορτιστή των 150 kW.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Αρχικά, το bZ4x θα διατίθεται με μονοφασικό on-board charger των 6,6 kW και στα τέλη του 2022 με τριφασικό των 11 kW. Μέγιστη φόρτιση θα γίνεται σε ταχυφορτιστή των 150 kW.

Μπαταρία που αντέχει 1.000.000 χλμ. και τιμόνι by-wire στο μέλλον για το bZ4x

64.644 Επισκέψεις στο άρθρο (25/4/2022)

Το μήκος λοιπόν είναι στα 4,69 μέτρα, δηλαδή είναι λίγο πιο μακρύ από το ID.4 και στα ίδια με την EQB και το Ioniq 5. Πατάει στην πλατφόρμα e-TNGA που είναι φτιαγμένη ειδικά για ηλεκτρικά οχήματα, προσφέρεται ως 4κίνητο ή δικίνητο (σ.σ. προσθιοκίνητο μάλιστα κατΆ επιλογή της Toyota γιατί θέλει να προσφέρει στους πελάτες της αντίστοιχη εμπειρία με αυτή που ήδη έχουν) και (θα) έχει 2 σημαντικές καινοτομίες. Δεν αναφερόμαστε στην εξωτερική  σχεδίαση ή το εντυπωσιακό cockpit, αλλά στην μπαταρία και το σύστημα διεύθυνσης (μελλοντικά).


10 χρόνια ή 1.000.000 χλμ. εγγύηση θα δίνει η Toyota για την μπαταρία! Και ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι ότι στόχος της είναι η χωρητικότητα να πέφτει στο 90%.  Σημαντικό πλεονέκτημα.

10 χρόνια ή 1.000.000 χλμ. εγγύηση θα δίνει η Toyota για την μπαταρία! Και ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι ότι στόχος της είναι η χωρητικότητα να πέφτει στο 90%. Σημαντικό πλεονέκτημα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
Συγκεκριμένα, η μπαταρία των 71,4 kWh μπορεί να αντέξει σύμφωνα με την Toyota 8.000 κύκλους φόρτισης και να μην πέσει σε απόδοση (όταν οι άλλοι κατασκευαστές έχουν τους 1.000 κύκλους ως όριο), με αποτέλεσμα η μάρκα να δίνει 10 χρόνια εγγύηση ή 1.000.000 χιλιόμετρα. Για την ακρίβεια, στοχεύει ώστε στα 10 χρόνια λειτουργίας η χωρητικότητά της να παραμείνει στο 90%, νούμερο εξαιρετικό όπως καταλαβαίνετε. Επίσης, να πούμε πως είναι υδρόψυκτη και δουλεύει στα 355 V.
 
Το τιμόνι από την άλλη -μελλοντικά τουλάχιστον και όχι στην αρχή της παραγωγής- θα είναι by-wire που σημαίνει ότι θα καταργηθεί η μηχανική σύνδεση μεταξύ του τιμονιού και των μπροστινών τροχών, επιτρέποντας περισσότερο χώρο (αφού θα απουσιάζει η κολόνα) και εξάλειψη των όποιων δονήσεων κατά την οδήγηση. Αν μην τι άλλο κάτι το πρωτοποριακό και που δεν έχουμε δει σε μοντέλα παραγωγής…

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Toyota
Autotriti.gr