To νέο Renault Rafale έρχεται να ηγηθεί στην γκάμα των SUV της Renault. Μαζί του φέρνει όλη την τεχνολογία της μάρκας και νέες καινοτομίες κάτω από του «κουκούλι» ενός SUV-Coupe αμαξώματος με δυναμική και εκλεπτυσμένη εμφάνιση.
Αποστολή στη Γαλλία για να δούμε το νέο Renault Rafale
Η Renault έχει ξεκινήσει εδώ και δύο χρόνια την «επίθεσή» της στην κατηγορία των οικογενειακών crossover SUV η οποία συνδυάστηκε παράλληλα με τον εξηλεκτρισμό της. Μια επίθεση που ξεκίνησε με το Arkana και το Austral, εκπρόσωπους του C-Segment και συνεχίστηκε με το μεγαλύτερo Espace που παίζει στην κατηγορία των μεσαίων. Βέβαια το κερασάκι της τούρτας για τους Γάλλους αποτελεί το νέο Rafale, το οποίο αποτελεί τη ναυαρχίδα της φίρμας και δημιουργήθηκε με άξονα την οδηγική απόλαυση, σύμφωνα τουλάχιστον με την γαλλική φίρμα. Το νέο Rafale, λοιπόν, είχαμε την ευκαιρία να το δούμε από κοντά και να γνωρίσουμε τα μυστικά του στο Παρίσι, ένα χρόνο περίπου πριν κυκλοφορήσει στην ευρωπαϊκή αγορά.
Στην καρδιά της μεσαίας κατηγορίας
Το νέο Rafale έχει αρκετές καινοτομίες που το κάνουν να ξεχωρίζει, ωστόσο η εμφάνισή του έρχεται να επισκιάσει τα υπόλοιπα. Βασισμένο στην πλατφόρμα CMF-CD (όπως το Austral), οι σχεδιαστές πάτησαν πάνω στην ευμεταβλητότητα της πλατφόρμας και ακροβόλησαν τα μετατρόχια, χτίζοντας πάνω της ένα αμάξωμα με σπορτίφ αναλογίες. Το μήκος του είναι στα 4,71 μέτρα, στοιχείο που το φέρνει στη μεσαία κλάση, το πλάτος 1,86 μέτρα και η γραμμή οροφής έχει μέγιστο ύψος 1,61 μέτρα και η οποία φθίνει για να δώσει το κουπέ σχήμα δημιουργώντας ένα αεροδυναμικό γείσο στο τελείωμά της.
Το νέο Rafale έχει αρκετές καινοτομίες που το κάνουν να ξεχωρίζει, ωστόσο η εμφάνισή του έρχεται να επισκιάσει τα υπόλοιπα. Οι σχεδιαστές πάτησαν πάνω στην ευμεταβλητότητα της πλατφόρμας και ακροβόλησαν τα μετατρόχια, χτίζοντας πάνω της ένα αμάξωμα με σπορτίφ αναλογίες.
Το νέο Rafale έχει αρκετές καινοτομίες που το κάνουν να ξεχωρίζει, ωστόσο η εμφάνισή του έρχεται να επισκιάσει τα υπόλοιπα. Βασισμένο στην πλατφόρμα CMF-CD (όπως το Austral), οι σχεδιαστές πάτησαν πάνω στην ευμεταβλητότητα της πλατφόρμας και ακροβόλησαν τα μετατρόχια, χτίζοντας πάνω της ένα αμάξωμα με σπορτίφ αναλογίες. Το μήκος του είναι στα 4,71 μέτρα, στοιχείο που το φέρνει στη μεσαία κλάση, το πλάτος 1,86 μέτρα και η γραμμή οροφής έχει μέγιστο ύψος 1,61 μέτρα και η οποία φθίνει για να δώσει το κουπέ σχήμα δημιουργώντας ένα αεροδυναμικό γείσο στο τελείωμά της.