Το υβριδικό σύνολο του Rafale των 200 συνολικά ίππων αποτελείται από έναν τρικύλινδρο 1.200άρη τούρμπο κινητήρα βενζίνης και δύο ηλεκτρικά μοτέρ, με την κίνηση να μεταδίδεται από ένα αυτόματο κιβώτιο χωρίς συμπλέκτη.
Hybrid με 200 άλογα ή plug-in με 300 ίππους και 4κίνηση
Το νέο Rafale αρχικά θα έχει ως μοναδική επιλογή κινητήρα ένα full hybrid υβριδικό σύνολο 200 συνολικά ίππων, ο οποίος αποτελείται από έναν τρικύλινδρο 1.200άρη τούρμπο κινητήρα βενζίνης με ισχύ 130 άλογα και 205 Nm ροπής, δύο ηλεκτρικά μοτέρ και μια μπαταρία 2 kWh, με την κίνηση να μεταδίδεται από ένα αυτόματο κιβώτιο χωρίς συμπλέκτη. Ο ένας ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 70 άλογα με 205 Nm ροπής επίσης και συνεργάζεται με τη μπαταρία για να κινεί ακόμη και αμιγώς ηλεκτρικά το Rafale, ενώ ο δεύτερος (25 ίππων και 50 Nm) είναι μια γεννήτρια εκκίνησης υψηλής τάσης που εκκινεί τον κινητήρα και ενεργοποιεί τις αλλαγές ταχυτήτων στο κιβώτιο. Η διαχείριση της φόρτισης γίνεται αυτόματα από το έξυπνο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο ρυθμίζει το βαθμό της ανάκτησης, ωστόσο ο οδηγός, μπορεί να παρακάμψει το έξυπνο κιβώτιο ταχυτήτων με την επιλογή τεσσάρων επιπέδων αναγεννητικής πέδησης, χρησιμοποιώντας τα paddles στο τιμόνι. Η Renault για το εν λόγω σύνολο ανακοινώνει 4,7 λίτρα ανά 100 χλμ. και 105 γρ. CO2/χλμ. (εκκρεμεί η πιστοποίηση).
Η Renault για το εν λόγω σύνολο ανακοινώνει κατανάλωση 4,7 λίτρα ανά 100 χλμ. και 105 γρ. CO2/χλμ..
Αργότερα θα δούμε και ένα plug-in σύνολο, με ένα πρόσθετο ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, που θα κινεί απευθείας τους τροχούς, καθιστώντας το Rafale τετρακίνητο με τη συνολική απόδοση να φτάνει τους 300 ίππους.