Υπάρχουν 4 προγράμματα (Eco, Comfort, Sport, Personal) ανάλογα με τα οποία εκτός από την απόκριση ρυθμίζεις τιμόνι και βαθμό επέμβασης της 4διεύθυνσης.
Η Renault δήλωσε πως το Rafale γεννήθηκε για οδηγική απόλαυση και το πρώτο στοιχείο για να το πετύχει είναι η 3ης γενιάς τετραδιεύθυνση 4Control Advanced, σε συνδυασμό με την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Σε ταχύτητες άνω των 50 χλμ./ώρα, οι πίσω τροχοί στρίβουν μέχρι 1 μοίρα στην ίδια κατεύθυνση με τους μπροστινούς τροχούς, ενώ παράλληλα διαθέτει το σύστημα Vehicle Motion Control 2 (VMC 2), ένα ηλεκτρονικό σύστημα vectoring και ελέγχου της πρόσφυσής, για πιο δυναμική οδήγηση.
Σε ταχύτητες άνω των 50 χλμ./ώρα οι πίσω τροχοί στρίβουν μέχρι 1 μοίρα στην ίδια κατεύθυνση με τους μπροστινούς τροχούς, ενώ σε χαμηλές ταχύτητες στρίβουν έως και 5 μοίρες προς την αντίθετη κατεύθυνση, μειώνοντας την ακτίνα στροφής στα 10,4 μέτρα.
Σε χαμηλές ταχύτητες τώρα, οι πίσω τροχοί στρίβουν έως και 5 μοίρες προς την αντίθετη κατεύθυνση, μειώνοντας την ακτίνα στροφής του ολοκαίνουργιου Renault Rafale στα 10,4 μέτρα (το ίδιο με ένα αυτοκίνητο πόλης). Σημειώστε, δε, πως υπάρχουν 4 προγράμματα (Eco, Comfort, Sport, Personal) ανάλογα με τα οποία εκτός από την απόκριση ρυθμίζεις τιμόνι και βαθμό επέμβασης της 4διεύθυνσης. Τέλος, να πούμε πως η απόσταση από το έδαφος είναι στα 180 χλστ. νούμερο στο μέσο όρο της κατηγορίας.
Φυσικά ο οδηγός έχει στη διάθεσή του όλα τα τελευταία συστήματα υποβοήθησης της φίρμας, ανάμεσα στα οποία θα συναντήσουμε αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2 σε όλους τους τύπους δρόμων, όχι μόνο σε αυτοκινητόδρομους, το οποίο μάλιστα έχει την ικανότητα να διαβάζει τις πινακίδες ταχύτητας και να προσαρμόζει την ταχύτητα μόνο του.
Η γνώμη μας
Το νέο Rafale είναι ένα SUV που αξίζει να προσέξεις, καθώς πέρα από την ομορφιά έχει τεχνολογικό βάθος και σημαντικές καινοτομίες. Όπως και το Austral, πιστοποιεί την προσπάθεια της Renault να αναβαθμίσει τα μοντέλα της και παράλληλα να επαναπροσδιορίσει τη θέση της στη αγορά ως μια φίρμα με πιο premium περγαμηνές. Μένει φυσικά να δούμε και την τιμή του απέναντι στον ανταγωνισμό του.