ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το μαλακό πανί μουλιάζει την περιοχή με το ρετσίνι και η σπάτουλα το αφαιρεί.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το μαλακό πανί μουλιάζει την περιοχή με το ρετσίνι και η σπάτουλα το αφαιρεί.

Τρία βήματα & πέρασμα με αλοιφή

387.777 Επισκέψεις στο άρθρο

4. Τρία βήματα

Η διαδικασία αφαίρεσης είναι απλή και χωρίζεται σε τρία βασικά βήματα: 

Γυαλιστική αλοιφή: θα βοηθήσει για ένα καλύτερο τελικό αποτέλεσμα.

Γυαλιστική αλοιφή: θα βοηθήσει για ένα καλύτερο τελικό αποτέλεσμα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

• Μουσκεύουμε ένα μαλακό πανί με οινόπνευμα και το ακουμπάμε απαλά πάνω στο σημείο με το ρετσίνι προκειμένου να μουλιάσει και να μαλακώσει κατά το δυνατόν. 
• Μόλις δούμε ότι έχει μουλιάσει και το ρετσίνι έχει αρχίσει να αποκτά μια σχετική κινητικότητα, παίρνουμε μια πλαστική σπάτουλα και αρχίζουμε να το ανασηκώνουμε σιγά-σιγά και να το αφαιρούμε. Προσοχή: οι κινήσεις πρέπει να είναι απαλές ενώ η σπάτουλα πρέπει να έχει καμπύλες και όχι πολύ αιχμηρές άκρες, ώστε να μην προκληθεί ζημιά στη βαφή. Στο ίντερνετ θα δείτε ότι κάποιοι προτείνουν μέχρι και λεπίδα ξυραφιού για αυτή τη δουλειά. Εμείς θα λέγαμε να κινηθείτε πιο συγκρατημένα. Το δε οινόπνευμα θέλει προσοχή στην ποσότητα για να μη σας εξατμίζεται γρήγορα. ¶λλα υλικά που είδαμε μέσω έρευνας ότι χρησιμοποιούν οι κάτοχοι οχημάτων είναι το ελαιόλαδο.
• Τρίτο βήμα είναι το πέρασμα της περιοχής με νωπό πανί σε άμεσο χρόνο μετά την αφαίρεση του ρετσινιού. Στόχος είναι εδώ να μη μείνει θαμπάδα από την  προηγούμενη διαδικασία. Να σημειωθεί ότι ο κίνδυνος αυτός είναι ορατός ούτως ή άλλως και πρέπει να είστε έτοιμοι να δεχτείτε ένα τέτοιο ενδεχόμενο. 

5. Πέρασμα με γυαλιστική αλοιφή

Η ολοκλήρωση της δουλειάς απαιτεί πέρασμα με γυαλιστική αλοιφή. Βασικός σκοπός εδώ είναι να φύγει η θαμπάδα, να ζωντανέψει το χρώμα και να λειανθεί λίγο το ανώτερο στρώμα που καλύπτει το αμάξωμα. Εδώ οπωσδήποτε θα χρειαστείτε εξειδικευμένο προϊόν επάλειψης και φυσικά θα πρέπει να ακολουθήσετε τις οδηγίες χρήσης αλλά και προφύλαξης, όπως τις αναγράφει ο κάθε κατασκευαστής στη συσκευασία. 

Τι κάνω για να βγάλω τις κουτσουλιές;

Ένα ακόμα μεγάλο πρόβλημα για το χρώμα του αυτοκινήτου και την γυαλάδα του βερνικιού αποτελούν οι κουτσουλιές. Η αφαίρεσή τους είναι αρκετά πιο εύκολη από του ρετσινιού, ωστόσο και σε αυτή την περίπτωση χρειάζεται προσοχή.

Αρχικά βρέχουμε την κουτσουλιά για να μαλακώσει και στη συνέχεια με ένα νοπο πανάκι προσπαθούμε με απαλές κινήσεις να την αφαιρέσουμε. Αν δούμε ότι δεν φεύγει εύκολα, επιμένουμε με το μούλιασμα, ενώ ένα καλό καθάρισμα με σαπούνι αυτοκινήτου κρίνεται απαραίτητο μετά, ώστε να φύγουν όλα τα υπολείματά της και να μην αφήσει λεκέ στο βερνίκι. Επ ουδενί δεν χρησιμοποιούμαι αιχμηρά αντικείμενα, ή σφουγγάρι τύπου σκοτς μπράιτ, γιατί τότε θα τραυματίσουμε για τα καλά το βερνίκι, που θα γεμίσει χαρακιές. 

Χρήσιμα TIPS για γυάλισμα

• Στο σύνολό της, η όποια επεξεργασία πρέπει να γίνεται με ειδικά υλικά, κατάλληλα για κάθε τύπο βαφής, ώστε να μην χαλάσουμε τελικά το χρώμα. 
• Το γυάλισμα του αυτοκινήτου, δεν θα πρέπει να γίνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα σε αντίθεση με το κέρωμα, το οποίο καλό θα είναι να πραγματοποιείται 3-4 φορές το χρόνο. 
• Το συχνό κέρωμα μπορεί πολλές φορές να αποτρέψει μακροχρόνια, τη διαδικασία του γυαλίσματος.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
CENNTRO AVANTIER