Πώς λειτουργεί το Hyundai Kona Hybrid - Κόστος επισκευής μπαταρίας
Πώς δουλεύει το Hyundai Kona Hybrid & πόσο κάνει η αλλαγή μπαταρίας;
10.079 Επισκέψεις στο άρθρο
Το νέο Hyundai Kona μεγάλωσε, έγινε περισσότερο ευρύχωρο, είναι φουτουριστικό σχεδιαστικά, κυρίως όμως αποτελεί μία super οικονομική επιλογή, ειδικά ως full υβριδικό. Πώς πετυχαίνει να «καίει» 5 λίτρα μέσα στην πόλη και τι πρέπει να ξέρω για την μπαταρία του (εγγύηση, κόστος επισκευής κ.λπ.);
Νέο Hyundai Kona Hybrid: Ξεχνάς τι θα πει βενζινάδικο
Το εμπορικό του λανσάρισμα έφερε μίνι... προβληματισμό. Τι είναι; Μικρό SUV ή οικογενειακό; Βλέπετε, οι μεγαλύτερες διαστάσεις και οι περισσότεροι χώροι ακουμπούν και στα δύο segments, με το νέο Hyundai Kona να ισορροπεί σε αμφότερες τις κατηγορίες. Εκείνο που σίγουρα δεν θα προβληματίσει τους κατόχους του είναι η κατανάλωση. Το AutoΤρίτη Test Center δοκίμασε το full υβριδικό Hyundai Kona των 141 το οποίο εξακολουθεί να βάζει σε προτεραιότητα την οικονομία καυσίμου. Μέση κατανάλωση 6,5 λτ./100 χλμ., νούμερο που στην πόλη φλερτάρει με τα 5 λίτρα κατέγραψαν τα ειδικά μας όργανα.
Πώς πετυχαίνει τέτοια εντυπωσιακά νούμερα; Έχει αρκετά μεγάλης χωρητικότητας μπαταρία για υβριδικό, 1,56 κιλοβατώρων, λέμε χωρίς πολλή σκέψη. Μπαταρία, μία λέξη που κάνει «τζιζ» για αρκετούς, αλλά εμείς θα απαντήσουμε και σε αυτό το ερώτημα. Τι εγγύηση έχει η μπαταρία του full υβριδικού Hyundai Kona, πόσα χρόνια αντέχει και πόσα λεφτά θα πληρώσω για να την αντικαταστήσω;
Η συνδυαστική απόδοση του υβριδικού Hyundai Kona είναι 141 άλογα και 265 Nm ροπής.
Με 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα & ισχυρό ηλεκτρικό μοτέρ με σχεδόν 44 άλογα
Κάθε full υβριδικό μοντέλο βασίζει την λειτουργία του στη σωστή συνεργασία ενός θερμικού και ενός ηλεκτρικού κινητήρα. Το σημαντικό στην συγκεκριμένη σχέση είναι η εμπλοκή του ηλεκτρικού μοτέρ. Όσο πιο πολλά χιλιόμετρα γίνονται αμιγώς ηλεκτρικά, τόσο λιγότερη βενζίνη καταναλώνεις.
Στην περίπτωση του Hyundai Kona Hybrid έχουμε ένα ισχυρό πλεονέκτημα, τα πολλά άλογα του ηλεκτρικού μοτέρ. Αποδίδει 43,5 άλογα και 170 Nm ροπής, τεχνικά χαρακτηριστικά που το βοηθούν να κινήσει μόνο του, όταν απαιτηθεί, το μεγάλο αμάξωμα του Kona. Ο συγκεκριμένος ηλεκτροκινητήρας είναι σύγχρονος μόνιμου μαγνήτη, που συνεπάγεται ότι το μαγνητικό πεδίο του στάτορα είναι «κλειδωμένο» με εκείνο του ρότορα και προφανώς έχουν τον ίδιο ρυθμό περιστροφής.
Σε κεντρικό πλάνο, φυσικά, είναι ο ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας 1,6 λίτρων GDI, με επαναστατική τεχνολογία μεταβλητού χρονισμού. «Βγάζει» 105 άλογα και 147 Nm ροπής, ενώ λειτουργεί σε κύκλο Atkinson. Διαθέτει όλα τα επιμέρους σύγχρονα τεχνολογικά καλούδια όπως άμεσο ψεκασμό καυσίμου στα 200 bar, συνεχώς μεταβαλλόμενο χρονισμό των εκκεντροφόρων, ανακυκλοφορία καυσαερίων και ξεχωριστή ψύξη για σώμα και κυλινδροκεφαλή. Όλα αυτά συμβάλλουν στις χαμηλότερες θερμοκρασίες εντός της κυλινδροκεφαλής, λεπτομέρεια που εμποδίζει την προανάφλεξη του καυσίμου. Η συνδυαστική απόδοση του συνόλου ανέρχεται στους 141 ίππους με ροπή 265 Nm.