-Ανεξάρτητα σχέδια μετέτρεψαν το Tasman σε SUV
-Διαθέτει τετραγωνισμένη σχεδίαση
-Η δεύτερη έκδοση δεν κρατάει τους τετραγωνισμένους θόλους
-Επιλογές με βενζίνη και diesel έως 281 άλογα
Ανεξάρτητα σχέδια μετέτρεψαν το Tasman σε SUV
Δεν μας μένει πολύ, για να δούμε το Kia Tasman στο δρόμο. Το κορεάτικο Pick-up και η περίεργη, μοναδική εμφάνιση του φαίνεται να έχει κερδίσει τις εντυπώσεις των ανεξάρτητων σχεδιαστών του ίντερνετ, αφού καλά καλά δεν το έχουμε δει στο δρόμο και αυτοί ήδη δημιουργούν δικά τους σχέδια για ένα Tasman SUV. Σε αυτούς άνηκαν και οι Kolesaru και Theottle, οι οποίοι δημιούργησαν τις δικές τους εκδοχές του SUV Tasman.
Διαθέτει τετραγωνισμένη σχεδίαση
Ξεκινώντας από το σχέδιο του Theottle, το Kia Tasman SUV της ψηφιακής έκδοσης φαίνεται να αντλεί έμπνευση από το Toyota Land Cruiser. Αρχικά, διαθέτει τετραγωνισμένη σχεδίαση, έχει μεγάλη απόσταση από το έδαφος, ενώ το πίσω μέρος χαρακτηρίζεται από έναν μακρύ πρόβολο και μεγάλα τζάμια, τα οποία δίνουν πρόσβαση στο πορτμπαγκάζ. Από εκεί και πέρα, κρατάει τα βασικά σχεδιαστικά στοιχεία του Pick-up της Kia, με τα κάθετα φώτα και την μεγάλη ορθογώνια γρίλια μπροστά. Οι τετραγωνισμένοι θόλοι παρέμειναν στο σχέδιο του Theottle, με τον σχεδιαστή, να ενσωματώνει σε αυτούς τα χερούλια των πίσω θυρών.
Η δεύτερη έκδοση δεν κρατάει τους τετραγωνισμένους θόλους
Από την άλλη πλευρά ο Kolesaru, έχει διαλέξει να ακολουθήσει μια πιο συντηρητική προσέγγιση στη σχεδίαση. Το Kia Tasman SUV που σχεδίασε, φαίνεται να έχει μακρύτερο μεταξόνιο και μικρότερο πρόβολο, ενώ ο σχεδιαστής έχει βγάλει τους πλαστικούς κατάμαυρους θόλους που περικλείουν τους τροχούς. Τα άλλα στοιχεία είναι ίδια, αφού και η δύο σχεδιαστές δεν ήθελαν να ξεφύγουν αρκετά από την αρχική σχεδίαση του Pick-up της Kia.
Επιλογές με βενζίνη και diesel έως 281 άλογα
Το Kia Tasman θα εξοπλίζεται με δύο επιλογές κινητήρων. Η πρώτη επιλογή είναι ένα τούρμπο μοτέρ βενζίνης 2,5 λίτρων με απόδοση 281 άλογα και 421 Nm ροπής. Συνδυάζεται αποκλειστικά με 8άρι αυτόματο κιβώτιο, ενώ κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 8,5 δευτερόλεπτά πριν την κορυφαία ταχύτητα των 185 χλμ./ώρα. Η δεύτερη επιλογή είναι ένας κινητήρας diesel 2,2 λίτρων με απόδοση 210 άλογα και 441 Nm ροπής. Μπορεί να συνδυαστεί είτε με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο είτε με 6άρι μηχανικό. Η τελική ταχύτητα διατηρείται στα 185 χλμ./ώρα αλλά για το 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί 10,4 δευτερόλεπτα.