ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ανεση – Εργονομία

 Σχολιάστε 
26.027 Επισκέψεις στο άρθρο (19/11/2024)
Ανεση – Εργονομία
7 Φωτογραφίες »

Συνήθως τα 125άρια Scooter που δεν εμπίπτουν στην κατηγορία GT θα ζορίσουν τους αναβάτες μεγαλύτερων αναστημάτων, καθώς τις περισσότερες φορές ο χώρος για τα πόδια - και ειδικά για τα γόνατα - δεν είναι επαρκής. Αντιλαμβάνεστε λοιπόν την έκπληξη που νοιώθεις (ύψος δοκιμαστή 1.88) όταν δεν χρειάζεται να οδηγείς με τα γόνατα έξω από το Scooter για να στρίψεις. Μεγάλο ρόλο σε αυτό παίζει η σχεδίαση της ποδιάς που αναφέρθηκε προηγουμένως και η σωστή εργονομική μελέτη που έχει γίνει για τις αποστάσεις. Το μόνο σημείο που θα σου θυμίσει λίγο τους μικρούς χώρους της κατηγορίας είναι ο χώρος στο πάτωμα για τα πέλματα, όπου και πάλι όμως δεν θα προβληματίσει.

Η σέλα είναι μεγάλη και άνετη, τόσο για τον αναβάτη όσο και για τον συνεπιβάτη, ενώ από κάτω της υπάρχει ένας αποθηκευτικός χώρος 25,5 λίτρων, όπου μπορεί άνετα να χωρέσει ένα Jet κράνος και μικροαντικείμενα, ενώ τα 33 λίτρα της κεντρικής βαλίτσας η οποία βρίσκεται στον standard εξοπλισμό, σου δίνει ένα συνολικό αποθηκευτικό χώρο 55,5 λίτρων. Το επίπεδο πάτωμα εφοδιάζεται με γάντζο, για την μεταφορά ογκοδέστερων αντικειμένων και στα αριστερά της ποδιάς βρίσκεται και μια θύρα USB, που επιτρέπει τη φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών εν κινήσει. Το σύστημα εκκίνησης είναι φυσικά Keyless, με αποσπώμενο κλειδί όμως στο χειριστήριο, σε περίπτωση που ο πομπός μείνει από μπαταρία.
Μια ευανάγνωστη LCD οθόνη περιέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, δομημένες με έναν απλό και κατανοητό τρόπο, ενώ ο χειρισμός της γίνεται από τα κουμπιά SEL και SET που βρίσκονται στο κάτω μέρος της.

Σελίδα 1QJMOTOR SQ16 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
KIA
Mototriti.gr