Κινητήρας Τύπος 4T, 1K, Υ/Ψ, 4β Κυβισμός (κ.εκ.) 125 Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α. Συμπίεση (:1) Δ.Α. Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 15/8500 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 1,22/6500 Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 7,8 Κατανάλωση (Μέση λτ./100χλμ.) 2,7 Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι 93mm Διαδρομή (χλστ.) 93 Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Διπλό αμορτισέρ, ΠΕ Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α. Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/298, 4Ε, ABS Φρένα Π (χλστ.) Δ/245, 1Ε, ABS Τροχοί - Ελαστικά Ελαστικό Ε 120/70-17 Ελαστικό Π 180/55-17 Διαστάσεις / Βάρος Μήκος (χλστ.) 2100 Πλάτος (χλστ.) 735 Μεταξόνιο (χλστ.) 1350 ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 805 Βάρος (κιλά) 136 Εξοπλισμός ABS / Ρυθμ. Ν/Ο Τraction Control / Ρυθμ. Ν/Ο Στροφόμετρο Ν Μερικός χιλιομετρητής Ν Ένδειξη βενζίνης Ν Δείκτης θερμοκρασίας Ν Θερμοκρασία περιβάλλοντος Ο Ζελατίνα / Ρυθμ. Ο/Ο Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ο/Ο Πλάγιο σταντ Ν Κεντρικό σταντ Ν Χειρολαβές / Σχάρα Ν/Ο Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π Ο/Ν < Προηγούμενη σελίδαΣελίδα 1QJMOTOR SQ16 - TestΣελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευήςΣελίδα 3Ανεση – ΕργονομίαΣελίδα 4ΚινητήραςΣελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – ΦρέναΣελίδα 6Στο δρόμοΣελίδα 7Η άποψή μαςΣελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά