Θα μπορέσει η Fiat να σημειώσει την επιτυχία της Skoda με το Rapid;
Rapid vs Aegea
5.272 Επισκέψεις στο άρθρο (14/6/2015)
Το Skoda Rapid είναι το success story που θέλει η κάθε μάρκα στην γκάμα της. Μήπως το project Aegea της Fiat ετοιμάζεται να είναι το επόμενο; Τι λέτε;
Κατεβάζει η Skoda ένα νέο μοντέλο στην αγορά, μία μικρομεσαία μπερλίνα με την αντίστοιχη χάτσμπακ έκδοσή της, και γίνεται χαμός. Πουλάει περισσότερο σε σύγκριση με άλλα μοντέλα. Το Rapid είναι το μοντέλο που θα ήθελε ο κάθε κατασκευαστής στη γκάμα του.
Σε αυτή την επιτυχία πάνω έρχεται η Fiat να δει τι μπορεί να κάνει. Η Fiat μπορεί να έχει επικεντρώσει το ενδιαφέρον της στην πολύ κερδοφόρα γκάμα γύρω από το 500, όμως ήρθε η ώρα να δει και τα υπόλοιπα μοντέλα της. Έτσι αλλάζει το μοντέλο που είναι αντίστοιχο του Rapid σε κατηγορία αλλά όχι και επιτυχία. Το Linea.
Στη θέση του περιμένουμε τρία μοντέλα βασισμένα στο νέο project Aegea. To όνομα δεν είναι τελικό για τα μοντέλα, και ακόμη περιμένουμε, όμως τελικό είναι το σεντάν σχήμα που θα έρθει ως ανταγωνιστής του Rapid. Η Fiat θα το φορτώσει με τα μοτέρ που κάνουν τα άλλα της μοντέλα επιτυχημένα, ειδικά τα ντίζελ με τον 1,6 και κυρίως τον 1,3 να δίνει το προβάδισμα στο νέο αυτοκίνητο έναντι του ανταγωνισμού.
Και μετά αναμένουμε ένα χάτσμπακ και ένα στέισον, Weekend όπως τα έλεγε παλιότερα. Το χάτσμπακ θα πάρει το ρόλο του Bravo, ίσως και με το ίδιο όνομα, θα δούμε, ενώ το στέισον περιμένουμε να δούμε πόσο θα διαφέρει από τα παραδοσιακά σχήματα που δυστυχώς δεν αρέσουν στην Ελλάδα.Μένει να δούμε αν θα πετύχει. Σχεδιαστικά το project Aegea είναι πολλά υποσχόμενο, άρα γιατί αφού πέτυχε το Rapid να μην μπορέσει να πετύχει το Aegea;
Εσείς πως το βλέπετε; Έχει το Fiat αυτό που έχει το Skoda ώστε να μπορέσει να έχει και την ίδια επιτυχία; Τι λέτε και τελικά τι περιμένετε;
Ερώτηση: Τι το ριζοσπαστικό έχει το Skoda Rapid για να το θέλει η κάθε μάρκα στην γκάμα της. Είναι η νέα Skoda Octavia σε μικρότερη κλίμακα. Η χρηματική διαφορά τους είναι 1,900 eura. Είναι γνωστή (στους συνειδητοποιημένος) η τακτική της φωτοτυπίας – ρετούς που εφαρμόζει το Group πλέον σε όλες τις ταμπέλες που έχει στην ιδιοκτησία του. Αν ο Sergio θέλει να σώσει την Fiat το Aegea είναι μια νέα φρέσκια σχεδιαστική αρχή.
Στην σχεδίαση το Fiat απέχει έτη φωτός από το photocopy Rapid.
Φοβάμαι πως το Fiat θα έχει την ίδια τύχη με τους προκατόχους του...Θα θυμάστε τα Marea, Tempra...Πολύ καλά αυτοκίνητα αλλά δυστυχώς δεν έπιασαν...Είχαμε στην κατοχή μας ένα Tempra του 92'...Πολύ αυτοκίνητο με λίγα χρήματα για τότε!
Η Fiat είναι άπιαστη μόνο για τα μικρής κατηγορίας αυτοκίνητα...500άρακι, Panda, Punto...Ως εκεί...από κει και πάνω δεν ξέρω γιατί δεν πουλάει...Πιο πρόσφατο παράδειγμα, το τελευταίο Bravo...Ωραίο αυτοκίνητο αλλά δεν έπιασε δυστυχώς...Σχεδιαστικά το Aegea είναι πολύ πιο μπροστά από το πολύ σοβαρό Rapid...Μέσα κι έξω...Με μία καλή τιμή και οικονομικούς κινητήρες πιστεύω θα πάει καλά!
Δεν υπάρχει περίπτωση να πετύχει το Fiat. Ισως κκανα taxi και πολύ είναι. Το όνομα δεν το έδωσαν τυχαία οι Ιταλοι.... Μέγα λάθος που η Ελληνική αντιπροσωπεία θα το εισάγει. Για τη σύγκριση με το rapid, τι να πω, μόνο σε taxi τα βλέπω. Ποιος νορμαλ άνθρωπος θα αγοράσει τέτοιο αυτοκίνητο; Εχετε δει να κυκλοφορούν τα 301 και τα citroen (δεν θυμάμαι πως λέγονται)
Αυτή η κατηγορία ποτέ δεν έπεισε. Marea/Albea/Fabia sedan/thalia... Μονο η seat με το cordoba πούλησε...
Στην Ελλαδα θα πετυχι το rabit γιατι οι Ελληνες και δεκα φορες να αλλαξουν μηχανη στο rabit τους θα ισχυρίζονται ότι ετυχε και πως προκειται για αστοχια υλικου,ενω αν δουνε fiat να αλλαζει λστιχαστα 3 χρονια θα προσπαθουν να σε πεισουν ότι τα λάστιχα ελιωσαν επιδη φταιει η fiat χαχα.Λοιπον από σχεδιαση το fiat δεν παιζεται,ειναι πανεμορφο σε σχεση με το γεροντιστικο skoda.O κυριοτερος λογος για να αγορασει όμως καποιος το fiat είναι ο εξειρετικα αξιόπιστος κινητήρας του και βραβευμενος για το ότι είναι ενας απ τους πιο καθαρους κινητήρες καθως η fiat εχει τις χαμηλότερες εκπομπες ρυπων από οποιαδήποτε άλλη αυτοκινητοβιομηχανια, σε σχεση με τους προβληματικούς κινητητρες του vw group δεν συγκρινεται σε καμια περιπτωση.Πρεπει να εισαι η τρελος ή χαζος για να παρεις το skoda από VAG Group.Eπισης η ποιοτητα του εσωτερικου των fiat είναι μακραν ανωτερη απ των skoda.Eπισης ο Ιταλος κερδιζει με ανεση τον γερμανο σε θεματα οδικης συμπεριφοραςΑρα η επιλογή του Fiat είναι μονοδρομος
Καταρχήν στον τομέα της σχεδίασης δεν υπάρχει σύγκριση. Ξεφεύγουμε απο τα όρια του υποκειμενικού.Το Fiat σαφώς είναι χρόνια μπροστά ! Στον τομαία της ποιότητας του εσωτερικού μένει να δούμε το fiat καθώς ο Ιταλός μας έχει καλομάθει είναι η αλήθεια τα τελευταία χρόνια με την ποιότητα του.Τo Rapid απο την άλλη πιο σάπια ποιότητα πεθαίνεις.Δεν είναι μονο τα πλαστικά κούτσουρο, αλλα και η σάπια ποιότητα τους.
Τέλος θεωρώ πως το FIAT έχει το προβάδισμα απο έναν και βασικό λόγο.Την αξιοπιστία του!
Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε Ιταλικό (πόσο μάλλον το επιτυχημένο και πολυβραβευμένο multijet που έχει σημειώσει άπειρα απροβλημάτιστα χιλιόμετρα) με VW group! Το λιγότερο ελεεινό να γινει αυτή η σύγκριση! Κανένα αμάξι του VW group δεν μπορεί καν να αγγίξει το Fiat Group σε αξιοπιστία.Απλό.
Τέλος όταν με +2000 παίρνεις το κατα πολύ καλύτερο octavia (σαν σύνολο - γιατί απο αξιοπιστία η ίδια απογοήτευση είναι) γιατί να πάρεις το rapid? Θα μπορούσαν να το πουν και octavia light .
Κατ'αρχήν ποιός και πως θεωρείται το Rapid επιτυχημένο;Ούτε οι πωλήσεις του επιβεβαιώνουν κάτι τέτοιο αλλά ούτε και η τιμολογιακή τοποθέτηση του,μόλις λίγο φθηνότερο από το μεγαλύτερο και πιο ολοκληρωμένο και πολύ πιο επιτυχημένο εμπορικά Οctavia,μη λησμονούμε πως το Rapid πατάει πάνω στο πάτωμα του Polo,επομένως καταλαβαίνουμε αμέσως λόγω χώρων σε ποιά κατηγορία ανήκει.Ως εκ τούτου η κάθε απόπειρα σύγκρισης με το νεοαφιχθέν Αegea είναι εκ των προταίρων άτοπη για να μην αναφερθούμε σε θέματα τεχνολογίας,αξιοπιστίας και αισθητικής όπου η Ιταλική πρόταση κυριολεκτικά... κλεύει εκκλησία!
OLA ta mikra sedan sketi mizeria einai,Mitsos kai Katinaki.Blepo sto dromo A3 Sport[!] Sedan kai me pianoun ta klamata.Yparxoun anthropoi pou edosan 24000euro! gia xorous Hyundai Accent?
[xoris tin aksiopistia tou Accent]Dorean tous ta dinei h Audi?Yparxei ENAS [1] anthropos pagkosmios na exei agorasei AUDI A3 SPORT SEDAN S3 2.0 TFSI QUATTRO Stronic [OUFF] me
47650eur?!!!
Και τα δυο ειναι αστα να πανε! Παρε το ενα, χτυπα τ'αλλο!!
Ερώτηση: Τι το ριζοσπαστικό έχει το Skoda Rapid για να το θέλει η κάθε μάρκα στην γκάμα της. Είναι η νέα Skoda Octavia σε μικρότερη κλίμακα. Η χρηματική διαφορά τους είναι 1,900 eura. Είναι γνωστή (στους συνειδητοποιημένος) η τακτική της φωτοτυπίας – ρετούς που εφαρμόζει το Group πλέον σε όλες τις ταμπέλες που έχει στην ιδιοκτησία του. Αν ο Sergio θέλει να σώσει την Fiat το Aegea είναι μια νέα φρέσκια σχεδιαστική αρχή. Στην σχεδίαση το Fiat απέχει έτη φωτός από το photocopy Rapid.
Να σημειώσουμε οτι το fiat στην ουσία ειναι τουρκικο κατασκευη tofas με οτι σημαίνει αυτό για ποιότητα και αξιοπιστία
Φοβάμαι πως το Fiat θα έχει την ίδια τύχη με τους προκατόχους του...Θα θυμάστε τα Marea, Tempra...Πολύ καλά αυτοκίνητα αλλά δυστυχώς δεν έπιασαν...Είχαμε στην κατοχή μας ένα Tempra του 92'...Πολύ αυτοκίνητο με λίγα χρήματα για τότε! Η Fiat είναι άπιαστη μόνο για τα μικρής κατηγορίας αυτοκίνητα...500άρακι, Panda, Punto...Ως εκεί...από κει και πάνω δεν ξέρω γιατί δεν πουλάει...Πιο πρόσφατο παράδειγμα, το τελευταίο Bravo...Ωραίο αυτοκίνητο αλλά δεν έπιασε δυστυχώς...Σχεδιαστικά το Aegea είναι πολύ πιο μπροστά από το πολύ σοβαρό Rapid...Μέσα κι έξω...Με μία καλή τιμή και οικονομικούς κινητήρες πιστεύω θα πάει καλά!
Δεν υπάρχει περίπτωση να πετύχει το Fiat. Ισως κκανα taxi και πολύ είναι. Το όνομα δεν το έδωσαν τυχαία οι Ιταλοι.... Μέγα λάθος που η Ελληνική αντιπροσωπεία θα το εισάγει. Για τη σύγκριση με το rapid, τι να πω, μόνο σε taxi τα βλέπω. Ποιος νορμαλ άνθρωπος θα αγοράσει τέτοιο αυτοκίνητο; Εχετε δει να κυκλοφορούν τα 301 και τα citroen (δεν θυμάμαι πως λέγονται) Αυτή η κατηγορία ποτέ δεν έπεισε. Marea/Albea/Fabia sedan/thalia... Μονο η seat με το cordoba πούλησε...
Στην Ελλαδα θα πετυχι το rabit γιατι οι Ελληνες και δεκα φορες να αλλαξουν μηχανη στο rabit τους θα ισχυρίζονται ότι ετυχε και πως προκειται για αστοχια υλικου,ενω αν δουνε fiat να αλλαζει λστιχαστα 3 χρονια θα προσπαθουν να σε πεισουν ότι τα λάστιχα ελιωσαν επιδη φταιει η fiat χαχα.Λοιπον από σχεδιαση το fiat δεν παιζεται,ειναι πανεμορφο σε σχεση με το γεροντιστικο skoda.O κυριοτερος λογος για να αγορασει όμως καποιος το fiat είναι ο εξειρετικα αξιόπιστος κινητήρας του και βραβευμενος για το ότι είναι ενας απ τους πιο καθαρους κινητήρες καθως η fiat εχει τις χαμηλότερες εκπομπες ρυπων από οποιαδήποτε άλλη αυτοκινητοβιομηχανια, σε σχεση με τους προβληματικούς κινητητρες του vw group δεν συγκρινεται σε καμια περιπτωση.Πρεπει να εισαι η τρελος ή χαζος για να παρεις το skoda από VAG Group.Eπισης η ποιοτητα του εσωτερικου των fiat είναι μακραν ανωτερη απ των skoda.Eπισης ο Ιταλος κερδιζει με ανεση τον γερμανο σε θεματα οδικης συμπεριφοραςΑρα η επιλογή του Fiat είναι μονοδρομος
Καταρχήν στον τομέα της σχεδίασης δεν υπάρχει σύγκριση. Ξεφεύγουμε απο τα όρια του υποκειμενικού.Το Fiat σαφώς είναι χρόνια μπροστά ! Στον τομαία της ποιότητας του εσωτερικού μένει να δούμε το fiat καθώς ο Ιταλός μας έχει καλομάθει είναι η αλήθεια τα τελευταία χρόνια με την ποιότητα του.Τo Rapid απο την άλλη πιο σάπια ποιότητα πεθαίνεις.Δεν είναι μονο τα πλαστικά κούτσουρο, αλλα και η σάπια ποιότητα τους. Τέλος θεωρώ πως το FIAT έχει το προβάδισμα απο έναν και βασικό λόγο.Την αξιοπιστία του! Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε Ιταλικό (πόσο μάλλον το επιτυχημένο και πολυβραβευμένο multijet που έχει σημειώσει άπειρα απροβλημάτιστα χιλιόμετρα) με VW group! Το λιγότερο ελεεινό να γινει αυτή η σύγκριση! Κανένα αμάξι του VW group δεν μπορεί καν να αγγίξει το Fiat Group σε αξιοπιστία.Απλό. Τέλος όταν με +2000 παίρνεις το κατα πολύ καλύτερο octavia (σαν σύνολο - γιατί απο αξιοπιστία η ίδια απογοήτευση είναι) γιατί να πάρεις το rapid? Θα μπορούσαν να το πουν και octavia light .
Κατ'αρχήν ποιός και πως θεωρείται το Rapid επιτυχημένο;Ούτε οι πωλήσεις του επιβεβαιώνουν κάτι τέτοιο αλλά ούτε και η τιμολογιακή τοποθέτηση του,μόλις λίγο φθηνότερο από το μεγαλύτερο και πιο ολοκληρωμένο και πολύ πιο επιτυχημένο εμπορικά Οctavia,μη λησμονούμε πως το Rapid πατάει πάνω στο πάτωμα του Polo,επομένως καταλαβαίνουμε αμέσως λόγω χώρων σε ποιά κατηγορία ανήκει.Ως εκ τούτου η κάθε απόπειρα σύγκρισης με το νεοαφιχθέν Αegea είναι εκ των προταίρων άτοπη για να μην αναφερθούμε σε θέματα τεχνολογίας,αξιοπιστίας και αισθητικής όπου η Ιταλική πρόταση κυριολεκτικά... κλεύει εκκλησία!
Δεν θα πετυχει οπως το rapid γιατι απλα υπαρχει μια μεγαλη διαφορα στο θεμα αξιοπιστιας που εχει η Fiat
OLA ta mikra sedan sketi mizeria einai,Mitsos kai Katinaki.Blepo sto dromo A3 Sport[!] Sedan kai me pianoun ta klamata.Yparxoun anthropoi pou edosan 24000euro! gia xorous Hyundai Accent? [xoris tin aksiopistia tou Accent]Dorean tous ta dinei h Audi?Yparxei ENAS [1] anthropos pagkosmios na exei agorasei AUDI A3 SPORT SEDAN S3 2.0 TFSI QUATTRO Stronic [OUFF] me 47650eur?!!!
To FIAT θα έχει την ίδια τύχη με το Linea γιατί απλά είναι τούρκικο... Δηλαδή δεν θα πουλήσει πάνω από 5 αμάξια.....