Στο περιθώριο της Έκθεσης της Φρανκφούρτης πριν λίγο καιρό, είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε με τον Frédéric Clermont, εμπορικό Διευθυντή για τα κόμπακτ μοντέλα της Renault. Παρακάτω όσα μας είπε για το νέο Renault Captur.
AutoΤρίτη: Η πρώτη μας αίσθηση, κοιτώντας το μοντέλο από έξω, είναι ότι έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις και ότι αγγίζει τα όρια των C-SUV. Πού το τοποθετείτε και ποιοι οι βασικοί ανταγωνιστές του; Frédéric Clermont: Σίγουρα έχει μεγαλώσει, από τα 4.122 χλστ. πήγε στα 4.227 χλστ.. Όμως αναμφίβολα παραμένει ένα B-SUV. Θα έλεγα πως η κατηγορία των B-SUV εξελίσσεται και κάνει ένα upgrade προς τα πάνω συνολικά. Όσο για το μήκος του, είναι στο ίδια επίπεδα με το VW T-Roc ή το Peugeot 2008, όμως για μένα πιο σημαντικό είναι ότι χάρη στην αύξηση αυτή, τώρα οι επιβάτες κάθονται πολύ πιο άνετα, ενώ προσφέρουμε το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ στην κατηγορία, με όγκο έως 536 λίτρα.
AutoΤρίτη: Αναφερθήκατε πριν λίγο στο νέο Peugeot 2008 και εμείς από την πλευρά μας αναρωτιόμαστε πως και επιλέξατε μόνο μία plug-in έκδοση για το νέο Captur και δεν προσφέρετε και μια αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή; Frédéric Clermont: Ως γκρουπ Renault επιλέξαμε να υπάρχει συμπληρωματικότητα μεταξύ των B-segment μοντέλων μας, δηλαδή μεταξύ των Zoe, Clio και Captur. Μάλιστα, το Captur είναι το πρώτο plug-in hybrid μοντέλο της κατηγορίας, και αυτό είναι πολύ σημαντικό. Θα συμφωνήσετε ότι υπάρχουν οι αγοραστές που θέλουν τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, αλλά και αυτοί που διακατέχονται από το «Range Anxiety» και θέλουν να κάνουν πάνω από 500 χιλιόμετρα. Αυτοί λοιπόν, σε καθημερινή βάση μπορούν με το Plug-in Captur να κινούνται αμιγώς ηλεκτρικά για 65 χιλιόμετρα, αλλά όποτε θελήσουν να κάνουν με μιας πολλά χιλιόμετρα, χωρίς συμβιβασμό.
AutoΤρίτη: Ας περάσουμε στο design του αυτοκινήτου, το οποίο εμάς μας αρέσει. Πως όμως αυτό φέρνει όπως λέτε την… επανάσταση στη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Renault; Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του στοιχεία; Frédéric Clermont: Πρώτα από όλα το νέο Captur δείχνει πολύ πιο αθλητικό και είναι πλήρως διαφοροποιημένο σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Μάλιστα, για την πρώτη γενιά λέγατε πως το Captur είναι απλά ένα μεγαλύτερο Clio, όμως τώρα αυτό δεν ισχύει. Τα LED φώτα του φυσικά τονίζουν τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας, ωστόσο και άλλα στοιχεία όπως οι πινελιές χρωμίου σε όλο το αμάξωμα δείχνουν ότι το αυτοκίνητο είναι τώρα πιο σοφιστικέ, ώριμο και premium.
AutoΤρίτη: Πιο ποιοτικό και premium. Αυτό το ακούμε συνεχώς από τους mainstream κατασκευαστές… Τι έχει λοιπόν το Captur για να κατακτήσει αυτό το χαρακτηρισμό; Frédéric Clermont: Εσείς τι πιστεύετε; Πείτε μου πραγματικά πως σας φάνηκε. Γιατί από την πλευρά μας έχουμε εφοδιάσει το αυτοκίνητο αφενός με κορυφαίες τεχνολογίες ή γκάτζετ, από την άλλη όμως και η ποιότητα των υλικών έχει ανέβει ριζικά, είναι σε άλλο επίπεδο.
AutoΤρίτη: Θα επηρεάσει αυτό και την τιμή του μοντέλου; Frédéric Clermont: Δεν θα σας πως την τιμή του μοντέλου, γιατί ακόμη δεν έχει οριστικοποιηθεί και διαφέρει από αγορά σε αγορά. Θα σας πω όμως ότι για την προηγούμενη γενιά δεχθήκαμε κριτική από τον Τύπο για την ποιότητα των υλικών και έτσι στη νέα γενιά δώσαμε πολύ έμφαση σε αυτό. Βάλαμε μαλακά υλικά στο ταμπλό, μεγάλες οθόνες στην κονσόλα και στον πίνακα οργάνων, δουλέψαμε πάνω στην εργονομία και στους χώρους για μικροαντικείμενα. Επίσης, το μοντέλο έχει σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης, κάτι που θα δούμε να γίνεται όλο και πιο δημοφιλές μελλοντικά, αλλά και πληθώρα συστημάτων άνεσης και ασφάλειας.
AutoΤρίτη: Ok, όντως έχει πολλή τεχνολογία πάνω του. Τι γίνεται όμως με το πάθος για την οδήγηση; Θεωρείτε πως αυτή περιορίζεται μέσω της τεχνολογίας; Frédéric Clermont: Πραγματικά το Captur έχει όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες πάνω του. Έχει σύστημα αναγνώρισης των πινακίδων κυκλοφορίας, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με αναγνώριση πεζού και δικυκλιστή, όπως και σύστημα διατήρησης στη λωρίδα, για αυτό και είμαι σίγουρος πως θα βαθμολογηθεί με 5 αστέρια από τον EuroNCAP. Επίσης, νέα είναι η 360 μοιρών κάμερα παρκαρίσματος. Σε κάθε περίπτωση ωστόσο, όλη αυτή η τεχνολογία δεν περιορίζει την απόλαυση στην οδήγησης. Σύντομα θα γίνει η οδηγική παρουσίαση του μοντέλου στη χώρα σας και θα το διαπιστώσετε οι ίδιοι.
Η RENAULT ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΔΥΣΤΥΧΟΣ ΓΙΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΝΑ ΤΣΙΓΚΟΥΝΕΒΕΤΕ ΝΑ ΒΑΛΕΙ 2 ΔΙΣΚΟΥΣ ΣΤΟΝ ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑ ΕΣΤΩ ΓΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ.
Απάντηση: Μέχρι στιγμής, δεν έχει ανακοινωθεί κάτι επίσημο από την αντιπροσωπεία, οπότε υπομονή μέχρι τον Φεβρουάριο του νέου χρόνου όπου θα το δούμε από κοντά.
.....Ωραιο το νεο Captur!!!! Να δουμε στις ποσες ιντσες θα φθασουν οι οθονες τελικα. Σε λιγο δεν θα χωρανε στο εσωτερικο των αυτοκινητων!!!!!
Η RENAULT ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΔΥΣΤΥΧΟΣ ΓΙΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΝΑ ΤΣΙΓΚΟΥΝΕΒΕΤΕ ΝΑ ΒΑΛΕΙ 2 ΔΙΣΚΟΥΣ ΣΤΟΝ ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑ ΕΣΤΩ ΓΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ.
Πολύ όμορφο, μπράβο! (προς πάνο: η οθόνη είναι για να μη χάνει ο κόσμος το γκρις νεξτ τοπ μόντελ και το σερβάιβορ)
....BBB ξεχασες το νεο...Big Brother....
Γνωριζει κανεις πιθανη τιμη εκκινησης??
Απάντηση: Μέχρι στιγμής, δεν έχει ανακοινωθεί κάτι επίσημο από την αντιπροσωπεία, οπότε υπομονή μέχρι τον Φεβρουάριο του νέου χρόνου όπου θα το δούμε από κοντά.