ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
2 φωτογραφίες »

Και δείχνει και είναι μεγαλύτερο το νέο Renault Captur, που κερδίζει και τις αισθητικές εντυπώσεις. Ειδικά το πίσω μέρος, με τα νέα φώτα και τους μυώδεις «ώμους», ξεχωρίζει…

Κινητήρας-Επιδόσεις: Χαρισματικός ο 1,3 TCe

190.874 Επισκέψεις στο άρθρο (13/11/2019)

Ο high-tech, turbo βενζινοκινητήρας 1,3 TCe, που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Mercedes-Benz, είχε χρησιμοποιηθεί και στο προηγούμενο μοντέλο. Το νέο Captur δεν αποτελεί εξαίρεση με το μικρό γαλλικό crossover να τραβάει πειστικά και με γραμμικό τρόπο, σε μεγάλο φάσμα λειτουργίας του μοτέρ. Σε σχέση με το προηγούμενο οι επιδόσεις είναι ένα κλικ κάτω, αλλά στην καμπίνα εισβάλουν αισθητά λιγότερα ενοχλητικά ντεσιμπέλ. Το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 10,3 (9,6 δλ. στο προηγούμενο), ενώ η επιτάχυνση 60-100 χλμ./ώρα με 4η έρχεται σε 7,6 δλ. (από 6,9 δλ.) και η 80-120 χλμ./ώρα με 5η σε 11,2 δλ. (από 10,1 δλ.).

Ακόμη και έτσι οι επιδόσεις είναι ανταγωνιστικές κάτι που οφείλεται και στο σωστά κλιμακωμένο 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, με το ικανοποιητικό κούμπωμα, αν και με 240 Nm ροπής από τις 1.600 σ.α.λ., δεν θα χρειαστεί συχνή καταφυγή στο «βουτυρένιο» επιλογέα. Βεβαίως υπάρχει πάντα και η επιλογή ECO, που θυσιάζει μέρος της απόκρισης προς όφελος της οικονομίας. Η μέση τιμή της τελευταίας γυροφέρνει τα 7,5 λτ./100 χλμ., ενώ μπορεί να πέσει και στα 6,5 λτ./100 χλμ. με μόνιμα επιλεγμένη την ECO λειτουργία και προσεκτικό πάτημα του γκαζιού.

Γκάμα κινητήρων: Για όλα τα γούστα
Το νέο Renault Captur, εκτός από την 1,3 TCe έκδοση των 130 ίππων, θα διατεθεί από την αρχή της εμπορικής του καριέρας και σε μια σειρά άλλων turbo εκδόσεων. Σε βενζίνη διαθέσιμος θα είναι ο 1,0 TCe με 100 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, αλλά και ο 1,3 ΤCe με 155 ίππους και αυτόματο διπλού συμπλέκτη EDC7 κιβώτιο 7 σχέσεων. Σε diesel θα προσφερθεί ο 1,5 Blue dCi με 95 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή με 115 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή EDC7. Από την ερχόμενη άνοιξη θα προσφερθεί και σε plug-in υβριδική έκδοση Ε-Τech.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

skoda
AVON VS LINGLONG