Η σχετικά σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης δε θα επιτρέψει έντονες κλίσεις στο αμάξωμα, ακόμα και σε απότομες αλλαγές πορείας.
Στο δρόμο: Ευχάριστο & με άνεση μεγαλύτερου
190.947 Επισκέψεις στο άρθρο (13/11/2019)
Δοκιμάζοντας την έκδοση με τον 1,3 TCe κινητήρα των 130 ίππων για πολλά χιλιόμετρα και σε κάθε είδους διαδρομή, το νέο Renault Captur κέρδισε τις εντυπώσεις μας. Από τη μια ο εξαιρετικός κινητήρας, που δουλεύει ιδιαίτερα πολιτισμένα και με χαρακτηριστική προθυμία (ειδικά στην Sport λειτουργία του συστήματος παραμετροποίησης Multi Sense) και από την άλλη ο συνδυασμός ποιοτικής κύλισης και χαμηλού θορύβου στην καμπίνα, κάνουν ευχάριστη την οδήγηση του νέου Captur. Στο ταξίδι, οι υποσχέσεις της Renault για λιγότερα ντεσιμπέλ, επιβεβαιώθηκαν από τις μετρήσεις μας (στα 120 χλμ./ώρα 66,8 db έναντι 68 db του προηγούμενου με τον ίδιο κινητήρα), τη στιγμή που η σταθερότητα και η ευθυβολία του μοντέλου είναι χαρακτηριστικές.
Με 174 χλστ. από το έδαφος, το νέο Captur θα ξεπεράσει με ευκολία τις ανωμαλίες του δρόμου, χωρίς να μεταφέρει κλονισμούς στην καμπίνα, ενώ η σχετικά σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης δε θα επιτρέψει έντονες κλίσεις στο αμάξωμα, ακόμα και σε απότομες αλλαγές πορείας, χαρίζοντας άνεση και πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Σε συνδυασμό με το μη απενεργοποιούμενο ESP, τα περιθώρια είναι υψηλά, ειδικά με τους έξτρα τροχούς των 18 ιντσών, που φορούσε το μοντέλο της δοκιμής. Από την άλλη, το καλό σε πληροφόρηση και γρήγορο τιμόνι θα μεταφέρει τις εντολές στο αμάξωμα πολύ αποτελεσματικά, με την σχετικά ελαφριά αίσθησή του να βοηθάει στην ευκολία χρήσης. Πάντως ο κύκλος στροφής αυξήθηκε στα 11,0 μ. επηρεάζοντας κάπως την ευελιξία στην πόλη, αλλά και πάλι σε μικρό βαθμό απέναντι στην αύξηση των διαστάσεων και του μεταξονίου. Αν θεωρητικά είχαμε κάτι σοβαρό να προσάψουμε στο νέο Captur, είναι η διατήρηση των ταμπούρων στους πίσω τροχούς, στην πράξη όμως όχι μόνο δεν παρατηρήσαμε κόπωση ή ανασφάλεια στο φρενάρισμα, αλλά σύμφωνα με τις μετρήσεις μας πετύχαμε εξαιρετικές επιδόσεις (100-0 χλμ./ώρα σε 37,1 μ.).
Η RENAULT ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΔΥΣΤΥΧΟΣ ΓΙΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΝΑ ΤΣΙΓΚΟΥΝΕΒΕΤΕ ΝΑ ΒΑΛΕΙ 2 ΔΙΣΚΟΥΣ ΣΤΟΝ ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑ ΕΣΤΩ ΓΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ.
Απάντηση: Μέχρι στιγμής, δεν έχει ανακοινωθεί κάτι επίσημο από την αντιπροσωπεία, οπότε υπομονή μέχρι τον Φεβρουάριο του νέου χρόνου όπου θα το δούμε από κοντά.
.....Ωραιο το νεο Captur!!!! Να δουμε στις ποσες ιντσες θα φθασουν οι οθονες τελικα. Σε λιγο δεν θα χωρανε στο εσωτερικο των αυτοκινητων!!!!!
Η RENAULT ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΔΥΣΤΥΧΟΣ ΓΙΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΝΑ ΤΣΙΓΚΟΥΝΕΒΕΤΕ ΝΑ ΒΑΛΕΙ 2 ΔΙΣΚΟΥΣ ΣΤΟΝ ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑ ΕΣΤΩ ΓΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ.
Πολύ όμορφο, μπράβο! (προς πάνο: η οθόνη είναι για να μη χάνει ο κόσμος το γκρις νεξτ τοπ μόντελ και το σερβάιβορ)
....BBB ξεχασες το νεο...Big Brother....
Γνωριζει κανεις πιθανη τιμη εκκινησης??
Απάντηση: Μέχρι στιγμής, δεν έχει ανακοινωθεί κάτι επίσημο από την αντιπροσωπεία, οπότε υπομονή μέχρι τον Φεβρουάριο του νέου χρόνου όπου θα το δούμε από κοντά.