Κοινός παρανομαστής και στα 3 μοντέλα είναι ο 3κύλινδρος 1,0 TSI κινητήρας της VW, ο οποίος αν και δεν διαθέτει αντικραδασμικό άξονα (όπως αυτός της Opel) έχει ραφιναρισμένη και χωρίς αισθητούς κραδασμούς λειτουργία. Κυρίως όμως διαθέτει επαρκές τράβηγμα από χαμηλά. Στον τομέα των επιδόσεων, η Fabia εκμετελλεύεται στο έπακρο τόσο την υψηλή απόδοση της (110 άλογα και 200 Nm ροπή), όσο και τα σχεδόν 100 λιγότερα κιλά της για να προσφέρει αισθητά καλύτερες επιδόσεις, τόσο από στάση (0-100 σε 9,0 δλ.), όσο και εν κινήσει (60-100 με 4η σε 7,0 και 80-120 με 5η σε 9,9 δλ). Στις τελευταίες βοηθά και το στάνταρ 6τάχυτο κιβώτιο και έτσι η Fabia προσπερνά με μεγαλύτερη ευκολία. Το Ibiza και το Polo των 95 ίππων και των 175 Nm ροπής προσφέρονται με 5τάχυτο κιβώτιο και ουσιαστικά εμφανίζουν τις ίδιες επιδόσεις… Σχετικά με την κατανάλωση, τα 3 μοντέλα είναι αρκετά οικονομικά, αλλά αν σκεφτεί κανείς πως η Fabia έχει καλύτερες επιδόσεις και 110 άλογα τα δικά της 6,1 λτ./100 χλμ. είναι πιο οικονομικά από αυτά των άλλων δύο μοντέλων (6,2 λτ./100 χλμ. το Ibiza).