Και οι δύο εκδόσεις χρησιμοποιούν τον turbo 1,5 TSI κινητήρα του ομίλου VW. Φυσικά στην περίπτωση της έκδοσης TGI διαθέτει τις κατάλληλες επεμβάσεις για να μπορεί να καταναλώνει και φυσικό αέριο (CNG) αποδίδοντας 130 ίππους στις 5.000-6.000 σ.α.λ. με 200 Nm ροπής στις 1.400-4.000 σ.α.λ. Από την άλλη, ο 1,5 TSI ACT αποδίδει 150 ίππους στις 5.000-6.000 σ.α.λ. με 250 Nm ροπής στις 1.500-3.500 σ.α.λ. Πέρα από την υπεροχή σε νούμερα, το μοτέρ αυτό έχει και πιο ακαριαία απόκριση στο γκάζι με αποτέλεσμα να υπάρχει φυσιολογική επικράτηση σε επιδόσεις τόσο από στάση, όσο και εν κινήσει, χωρίς οι διαφορές να είναι δραματικές. Είναι όμως τόσο όσο για να τσιγκλήσουν αυτόν που τις επιζητά.
Βέβαια η υπεροχή του Leon CNG σε κόστος μετακίνησης είναι συντριπτική. Όσο και αν ο 1,5 ΤSI ΑCT των 150 ίππων διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης των 2 από τους 4 κυλίνδρους κρατώντας σχετικά χαμηλά τη μέση κατανάλωση στα 6,8 λτ./100 χλμ. το κόστος για κάθε 100 χλμ. είναι 10,8 ευρώ (μέση τιμή απλής αμόλυβδης στη Νομαρχία Αθηνών στις 8/1/2020 1,594 ευρώ/λτ.). Αντίθετα το αντίστοιχο κόστος για την έκδοση με φυσικό αέριο είναι 3,6 ευρώ (μέση κατανάλωση 4,3 kg/100 χλμ. με τιμή Fysikon 0,834 ευρώ/kg στις 8/1/2020). Η διαφορά είναι τεράστια μιας και μιλάμε ουσιαστικά για το 1/3 σε σχέση με το κόστος κίνησης με βενζίνη. Ο 1,5 TGI θα καταναλώσει κατά κανόνα πρώτα το φυσικό αέριο και έπειτα την βενζίνη. Μόνο σε κρύες εκκινήσεις (εξωτερική θερμοκρασία κάτω από -10c) και για ελάχιστο χρόνο, «γυρνάει» αυτόματα στην κατανάλωση βενζίνης, χωρίς ο οδηγός να καταλαβαίνει κάτι, αλλά και χωρίς να μπορεί να επιλέξει ο ίδιος το καύσιμο που θέλει να καταναλώσει.