ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εσωτερικό: Το πορτ-μπαγκάζ του Puma κάνει την διαφορά

117.138 Επισκέψεις στο άρθρο (17/2/2024)
To εσωτερικό του Puma.
2 Φωτογραφίες »

To εσωτερικό του Puma.

Η σχεδίαση της καμπίνας είναι σχεδόν ίδια, που σημαίνει πως και τα δύο προσφέρουν νεανικό διάκοσμο, πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, στάνταρ οθόνη αφής 8 ιντσών, αλλά και στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών. Μεγάλο πλεονέκτημα του Puma είναι φυσικά ο χώρος αποσκευών των 458 λτ. συν άλλα 80 λτ. του MegaBox (μπορεί να πλυθεί και να αποστραγγισθεί), έναντι 311 λτ. του Fiesta, ενώ ο οδηγός θα εκτιμήσει την υψηλότερη θέση οδήγησης που κάνει παιχνιδάκι την κίνηση μέσα στην πόλη. Επιπλέον, λόγω μεγαλύτερης απόστασης από το έδαφος η επι/αποβίβαση είναι πιο εύκολη στο Puma, ενώ υπάρχει και το αίσθημα μεγαλύτερης ευρυχωρίας στην καμπίνα, λόγω μεγαλύτερου ύψους.


To εσωτερικό του Fiesta.
2 Φωτογραφίες »

To εσωτερικό του Fiesta.

Σελίδα 1Ετοιμοπαράδοτα Ford ST Line με 125 PS: Puma ή το φθηνότερο Fiesta;
Σελίδα 2Εσωτερικό: Το πορτ-μπαγκάζ του Puma κάνει την διαφορά
Σελίδα 3Κινητήρας: Οικονομικός και σβέλτος ο ήπια υβριδικός 1.000άρης των 125 ίππων 
Σελίδα 4Στον δρόμο: Σφιχτά και τα δύο
Σελίδα 5Συμπέρασμα: Δεν θα «κλάψεις» τα λεφτά σου
Autotriti.gr
EURONCAR ASFALH FORTIGA