Στην πράξη ο 1,0 Ecoboost των 125 ίππων χρωστάει πολλά στο bonus των 50 Nm από το ήπιο υβριδικό σύστημα, το οποίο μετατρέπεται σε ένα απαλό boost από τις χαμηλές στροφές. Ήταν που ήταν εύρωστος χαμηλά ο συμβατικός Ecoboost, τώρα «αρπάει» από το μηδέν, χωρίς να σκορτσάρει ή να δυσανασχετεί ακόμα αν έχεις ξεχάσει υψηλή σχέση στο κιβώτιο. Η επιτάχυνση γίνεται προοδευτικά, σχετικά ήσυχα, πολιτισμένα και χωρίς αισθητό κραδασμό, παρά την 3κύλινδρη φύση του συνόλου. Βάζει φωτιά στο δρόμο; Όχι, αλλά οι επιδόσεις είναι επαρκείς.
Στο Fiesta, oi επιδόσεις είναι πολύ καλές για τα δεδομένα της κατηγορίας, όντας μάλιστα κατά 1 δλ. πιο γρήγορο από το προ ανανέωσης μοντέλο με τον 125άρη EcoBoost και φυσιολογικά ελαφρώς πιο αργές από τις αντίστοιχες της αυτόματης έκδοσης. Από την άλλη βέβαια είναι αρκετά πιο οικονομικό, με μέση κατανάλωση 6,3 λτ./100 χλμ. Όσον αφορά στη κατανάλωση του Puma, σε συνδυασμό με την τεχνολογία αυτόματης διακοπής λειτουργίας του μεσαίου κυλίνδρου σε συγκεκριμένες συνθήκες, το boost ροπής απαλλάσσει τον κινητήρα από ένα μέρος των φορτίων του με αποτέλεσμα να μην ζορίζεται τόσο και σε τελική ανάλυση η μέση κατανάλωση να γυροφέρνει τα 6,5 λτ./100 χλμ.. Μέσα στην πόλη δε και με επιλεγμένο το ECO πρόγραμμα λειτουργίας, μπορεί να πέσει ακόμα χαμηλότερα!