Ευχάριστη σχεδιαστικά και άκρως ποιοτική κατασκευαστικά, η καμπίνα επιβατών του Skoda Kamiq κερδίζει τις εντυπώσεις.
Εσωτερικό: Προβάδισμα για το Kamiq
202.577 Επισκέψεις στο άρθρο (1/8/2020)
Περνώντας στο εσωτερικό των δύο μοντέλων, εκεί το Kamiq έχει ένα προβάδισμα λόγω της υψηλής αίσθησης απτής ποιότητας. Ολόκληρο το ταμπλό και ένα τμήμα των εμπρός θυρών είναι από μαλακό πλαστικό, το φινίρισμα είναι εξαιρετικό, όπως και η συναρμογή. Το Arona από την άλλη συνεχίζει να υιοθετεί μια πιο νεανική εικόνα στην καμπίνα του με σκληρά πλαστικά, πολύ καλά συναρμολογημένα μεταξύ τους.
Παράλληλα, το Kamiq διαθέτει μεγαλύτερη οθόνη αφής στο κέντρο, αλλά και προαιρετικό ψηφιακό πίνακα οργάνων με διαγώνιο 10,25 ιντσών, που δίνει σαφώς high-tech αέρα στην καμπίνα, ενώ και εξοπλιστικά εντυπωσιάζει με τους 9 αερόσακους, τον αυτόματο 2ζωνικό κλιματισμό και το πλήρες πακέτο συστημάτων ασφαλείας. Αντίστοιχο πακέτο θα συναντήσουμε και στο Αrona βέβαια.
Όσον αφορά στους χώρους και τα δύο μοντέλα έχουν υποστεί μια μείωση της χωρητικότητας του πορτ-μπαγκάζ από τα 400 λτ. στα 282 (Arona) και 278 (Kamiq), λόγω των δεξαμενών CNG. Ωστόσο και τα δύο είναι από τα πιο ευρύχωρα της κλάσης τους και ικανά να μεταφέρουν με άνεση 4 ενήλικες.
....Αυτο θα πει οικονομια κι οχι με τα υβριδικα. Απορω γιατι κι αλλες εταιρειες δεν διαθετουν καποια μοντελα τους με CNG, κι ακομη περισσοτερο απορω γιατι το κρατος δεν δινει κινητρα για την αγορα τους, οπως με τα ηλεκτρικα, υβριδικα κλπ.
....Αυτο θα πει οικονομια κι οχι με τα υβριδικα. Απορω γιατι κι αλλες εταιρειες δεν διαθετουν καποια μοντελα τους με CNG, κι ακομη περισσοτερο απορω γιατι το κρατος δεν δινει κινητρα για την αγορα τους, οπως με τα ηλεκτρικα, υβριδικα κλπ.