Τα δύο μοντέλα εφοδιάζονται με τον 3κύλινδρο 1,0 TSI κινητήρα του ομίλου VW, σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, με το σύνολο να αποδίδει 90 ίππους με 160 Nm ροπής. Αρχικά, το μοτέρ καταναλώνει αποκλειστικά φυσικό αέριο, το οποίο αποθηκεύεται σε τρεις δεξαμενές με συνολική χωρητικότητα 13,8 κιλών, που βρίσκονται κάτω από το χώρο αποσκευών. Μόνο σε κρύες εκκινήσεις (εξωτερική θερμοκρασία κάτω από -10c) και για ελάχιστο χρόνο ή όταν δεν υπάρχει φυσικό αέριο, «γυρνάει» αυτόματα στην κατανάλωση βενζίνης, χωρίς ο οδηγός να καταλαβαίνει κάτι, αλλά και χωρίς να μπορεί να επιλέξει ο ίδιος το καύσιμο που θέλει να καταναλώσει.
Αυτό που έχει σημασία είναι η κατανάλωση. Η Skoda ανακοινώνει για το Kamiq 3,8 κιλά CNG ανά 100 χλμ. και η SEAT για το Arona 3,5. Αυτό σημαίνει με βάση την τιμή του CNG πως θα χρειαστείτε περίπου 3 ευρώ ανά 100 χλμ.. Σε πραγματικές συνθήκες, όπως μας έδειξαν οι μετρήσεις του Arona υπολογίστε περίπου 1 κιλό περισσότερο ανά 100 χλμ. και κόστος συν 0,84 ευρώ.
Από πλευράς επιδόσεων τα νούμερα που δίνουν οι κατασκευαστές σίγουρα δεν βάζουν φωτιά στην άσφαλτο, ωστόσο οι κινητήρες επαρκούν για την καθημερινότητα, με το ελαφρύτερο Arona να έχει ένα προβάδισμα στον τομέα.
....Αυτο θα πει οικονομια κι οχι με τα υβριδικα. Απορω γιατι κι αλλες εταιρειες δεν διαθετουν καποια μοντελα τους με CNG, κι ακομη περισσοτερο απορω γιατι το κρατος δεν δινει κινητρα για την αγορα τους, οπως με τα ηλεκτρικα, υβριδικα κλπ.
....Αυτο θα πει οικονομια κι οχι με τα υβριδικα. Απορω γιατι κι αλλες εταιρειες δεν διαθετουν καποια μοντελα τους με CNG, κι ακομη περισσοτερο απορω γιατι το κρατος δεν δινει κινητρα για την αγορα τους, οπως με τα ηλεκτρικα, υβριδικα κλπ.