H G-TEK έκδοση του Skoda Kamiq προσφέρει με μεγάλη διαφορά το χαμηλότερο κόστος μετακίνησης στη γκάμα του μοντέλου, αφού με μόλις 3,1 ευρώ είναι σε θέση να καλύψει 100 χλμ..
1,0 G-TEC 90 PS: 100 χλμ. με μόλις 3,1 ευρώ
17.085 Επισκέψεις στο άρθρο
Eίναι αποδεδειγμένο πως το φυσικό αέριο (CNG) προσφέρει το χαμηλότερο κόστος κίνησης όντας παράλληλα ένα καύσιμο ιδιαίτερα φιλικό προς το περιβάλλον. Το Skoda Kamiq είναι το πρώτο crossover στη γκάμα της τσέχικης φίρμας, που είναι διαθέσιμο και σε αεριοκίνητη έκδοση G-TEC. Η συγκεκριμένη έκδοση εφοδιάζεται με τον 1.000άρη τρικύλινδρο turbo κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνη και φυσικό αέριο) 1,0 TGI, που αποδίδει 90 ίππους με 160 Nm ροπής. Για τη μετάδοση χρησιμοποιείται μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ενώ το μοτέρ εκπέμπει, σύμφωνα με την τσέχικη φίρμα, έως και 20% λιγότερο CO2 από τις αμιγώς βενζινοκίνητες εκδόσεις του μοντέλου. Αυτό όμως που έχει σημασία για τη τσέπη του αγοραστή είναι πως σύμφωνα με τη Skoda η μέση κατανάλωση είναι 3,8 κιλά CNG ανά 100 χλμ. το οποίο αυτομάτως μεταφράζεται σε μόλις 3,1 ευρώ ανα 100 χλμ. (τιμή FYSIKON φυσικού αερίου κίνησης 0,834 ευρώ/κιλό). Mε χρήση βενζίνης η κατανάλωση σύμφωνα με την Skoda είναι 5,7 λτ./100 χλμ..
Επιπλέον, η εταιρεία υπόσχεται αυξημένα επίπεδα αυτονομίας καυσίμου αφού με τρία ντεπόζιτα φυσικού αερίου (CNG) συνολικής χωρητικότητας 13,8 κιλών και μια δεξαμενή βενζίνης 9 λίτρων μπορεί συνδυαστικά να διανύσει 630 χλμ., εκ των οποίων τα 410 χλμ. αποκλειστικά με φυσικό αέριο. Βέβαια το δίκτυο ανεφοδιασμού με φυσικό αέριο δεν είναι ιδιαίτερα αναπτυγμένο (ειδικά εκτός Αττικής), αλλά σταδιακά καλύπτονται ολοένα και περισσότερες περιοχές. Η αεριοκίνητη, super οικονομική έκδοση του Skoda Kamiq διατίθεται στα πλουσιότερα εξοπλιστικά επίπεδα της μάρκας, Ambition και Style, με τις τιμές να ξεκινούν από 19.500 ευρώ.