Όταν ένα μοντέλο έχει την εμπορική επιτυχία που έχει το Golf, το να τσιμπήσεις την τιμή του λίγο όταν αλλάζει γενιά δεν είναι δύσκολη υπόθεση. Είναι όμως δυσάρεστη; Αν όμως η «τρύπα» που ανοίγει στην αγορά είναι μεγάλη, τότε εκεί θα χωρέσει κάτι καινούργιο. Δεν είναι αυτό καλή είδηση;
Το Golf ετοιμάζεται για τη νέα γενιά του που θα φτάσει στην αγορά σε περίπου ένα χρόνο. Αυτό όμως δεν το κάνει παλιό. Σίγουρα όχι στα μάτια της αγοράς, αφού το μοντέλο το 2017, ήδη στον πέμπτο του χρόνο, έκανε 970.000 μονάδες, μια ανάσα κάτω από τις 980.000 το 2016. Δεν υπάρχει άλλο αυτοκίνητο που κρατάει την προσοχή της αγοράς τόσο πολύ για τόσο διάστημα.
Όμως το Golf παρά τα νούμερα που κάνει δεν αφήνει το κέρδος που θα ήθελε η VW. Τα περιθώρια είναι πολύ στενά στις μη-premium κατηγορίες, και με την πίεση που δέχεται ο όμιλος, η μόνη λύση είναι το Golf, στην επόμενη γενιά του, να κάνει ένα άλμα προς τα πάνω στην αγορά.
Τόσο σε τιμή, όσο και σε τοποθέτηση. Το νέο Golf έτσι θα προσφέρει σημαντικά πιο premium χαρακτηριστικά, κυρίως στην τεχνολογία και φυσικά και στην ποιότητα. Η VW κρατάει για το νέο Golf το λανσάρισμα του ήπια υβριδικού κινητήρα της των 48V, ενώ η γκάμα θα περιλαμβάνει διάφορα επίπεδα χρήσης υβριδικής τεχνολογίας και φυσικά ηλεκτροκίνηση.
Το τρίθυρο και το στέισον τελειώνουν, αφήνοντας στο 5θυρο να τραβήξει όλο το βάρος, ενώ η αυτονόμηση της οδήγησης στα πρώτα δύο στάδια (δηλαδή με τα χέρια στο τιμόνι) θα πάρει κεντρική θέση στα προσφερόμενα συστήματα. Και όλα αυτά κοστίζουν, αλλά κάνουν το αυτοκίνητο να αξίζει παραπάνω.
Ανοίγοντας αυτό το κενό, ο όμιλος ετοιμάζει διάδοχη κατάσταση. Ένα μοντέλο που θα πάρει το κοινό που δεν θα μπορέσει να ακολουθήσει προς τα πάνω το Golf. Την τρύπα θα την κλείσει η Skoda με ένα νέο μοντέλο, πραγματικό μικρομεσαίο, στη θέση του πεντάθυρου Rapid. Το αυτοκίνητο αυτό βρίσκεται ήδη σε προχωρημένη φάση σχεδίασης και η Skoda έχει δείξει σκίτσα τόσο του εξωτερικού όσο και του εσωτερικού.
Το νέο μικρομεσαίο Skoda θα είναι τουλάχιστον όσο καλό είναι το Golf, αλλά θα προσφέρει τη γνώριμη σχέση τιμής-αξίας που μάθαμε να περιμένουμε από τη μάρκα. Μπορεί λοιπόν το επόμενο Golf να τσούζει σε τιμή, όμως ένα νέο Skoda στη θέση του είναι ότι καλύτερο θα μπορούσε να συμβεί.
Τι λέτε λοιπόν; Ένα Skoda αντί για Golf θα σας ικανοποιούσε; Μήπως είναι και καλύτερα έτσι; Τι λέτε;
Wolkswagen!..... Χμ.... Χαλάνε και μετά από τα 100-150000 χλμ μαζεύεις τις βίδες από το δρόμο....Μετά από την "περιπέτεια" με ένα GOLF 1400 cc...ΠΟΤΕ ΠΙΑ!
...το να αλλάξεις... την αυτοκινητιστική ιστορία ενός μοντέλου λόγω οικονομικών, είναι δύσκολο... εως τυχαία πετυχημένο, κ.τ.λ. ... προσωπική μου γνώμη είναι ότι ΒΓΑΛΤΟ ΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΟ VFM ΤΙΜΗ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ... για να μπορέσει να αφήσει συνολικό κέρδος δίχως να επεμβαίνεις, κ.τλ. στην όποια ιστορία του, κ.τ.λ.
Ναι το σκόντα θα με χάλαγε, ενώ τώρα που είναι φολκςβάγκεν θα τρέξω! Χαχαχαχαχα!
Και'γω που νομιζα τοσο καιρο οτι το Octavia ειναι ενα Golf με πορτμπαγκαζ...
Wolkswagen!..... Χμ.... Χαλάνε και μετά από τα 100-150000 χλμ μαζεύεις τις βίδες από το δρόμο....Μετά από την "περιπέτεια" με ένα GOLF 1400 cc...ΠΟΤΕ ΠΙΑ!
Θα έπαιρνες Skoda Octavia 5 sw, αν ήταν Golf στο πάτωμα και A4 Avant στο σουλούπι...?...:-)
...το να αλλάξεις... την αυτοκινητιστική ιστορία ενός μοντέλου λόγω οικονομικών, είναι δύσκολο... εως τυχαία πετυχημένο, κ.τ.λ. ... προσωπική μου γνώμη είναι ότι ΒΓΑΛΤΟ ΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΟ VFM ΤΙΜΗ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ... για να μπορέσει να αφήσει συνολικό κέρδος δίχως να επεμβαίνεις, κ.τλ. στην όποια ιστορία του, κ.τ.λ.