Η ανανέωση του CUPRA Formentor αναβάθμισε το ποιοτικό υπόβαθρο της καμπίνας του, ενισχύοντας σημαντικά και τον ψηφιακό διάκοσμο του μοντέλου (π.χ. οθόνη infotainment 12,9 ιντσών).
Περισσότερο premium αίσθηση καμπίνας για την Tonale, σύγχρονος & ψηφιακός διάκοσμος και για δύο μοντέλα
Πιο premium αύρα έχει η καμπίνα της Tonale, η οποία φέρει και χαρακτηριστικές «Alfa Romeo πινελιές», όπως ο περιστροφικός διακόπτης του συστήματος παραμετροποίησης D.N.A. στην κεντρική κονσόλα.
Περνώντας στο εσωτερικό, η αίσθηση απτής ποιότητας αλλά και το αισθητικό προφίλ σε Alfa Romeo και CUPRA αρέσει αρκετά, με την Tonale να έχει ένα σχετικό προβάδισμα στην αίσθηση πολυτέλειας που βγάζει. Για αυτό, άλλωστε, η «Ιταλίδα» μπορεί πιο εύκολα να κοιτάξει στα μάτια αντιπάλους από τον premium γερμανικό ανταγωνισμό, με το AutoΤρίτη Test Center να αξιολογεί το εσωτερικό της με 86% (στο 80% η αντίστοιχη βαθμολογία του CUPRA που βελτίωσε το ποιοτικό του υπόβαθρο).
Από εκεί και πέρα, ο διάκοσμος και στα δύο μοντέλα είναι προσεγμένος και άκρως ψηφιακός, χάρη στις μεγάλες οθόνες που συναντάμε. Στην Tonale υπάρχει ένα μεγάλο digital καντράν 12,3 ιντσών και μία «αιωρούμενη» οθόνη αφής στις 10,25 ίντσες. Όσον αφορά το Formentor, αντιπαραβάλλει έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων στις 10,25 ίντσες και μία μεγάλη touchscreen στις 12,9 ίντσες, επίσης «αιωρούμενης» λογικής (αλλά με πιο πολύπλοκο λογισμικό). Και στα δύο SUV, η οθόνη infotainment φέρει εργοστασιακό σύστημα πλοήγησης.
Χώροι: Alfa Romeo για πορτ-μπαγκάζ & πλάτος καθίσματος, CUPRA για «αέρα» σε πόδια & κεφάλι
Στο κομμάτι των χώρων υπάρχει ισοπαλία, αφού κάθε αυτοκίνητο προβάλλει τα δικά του πλεονεκτήματα. Η Alfa Romeo Tonale έχει 50 λτ. μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ (550 Vs 450), φιλοξενώντας ένα σακ-βουαγιάζ (35 λτ.) και ένα backpack για laptop παραπάνω (15 λτ.). Επίσης, έχει φαρδύτερο πίσω κάθισμα, όπου ο τρίτος-μεσαίος επιβάτης θα καθίσει αρκετά πιο άνετα σε σχέση με το Formentor. Εκεί που πλεονεκτεί το CUPRA είναι στο «αέρα» για το κεφάλι (+4,8 εκ.) και τα γόνατα (+2 εκ.) των πίσω επιβατών.