Το σπορτίφ χαρακτήρα του CUPRA τονίζει και η δυνατότητα εναλλαγών σχέσεων αποκλειστικά από τα paddles στο τιμόνι (μεγάλα αλουμινένια στην Tonale) και φυσικά το drive mode που θα επιλέξεις.
Η ήπια υβριδική τεχνολογία και το αυτόματο 7άρι κιβώτιο συνδέει τα κινητήρια σύνολα των δύο μοντέλων, όμως τα επιμέρους χαρακτηριστικά διαφέρουν. Στην περίπτωση της Alfa Romeo Tonale υπάρχει ο βασικός βενζινοκινητήρας (1.464 κ.εκ.) αλλά κι ένα ηλεκτρομοτέρ 20 ίππων και 55 Nm ροπής, το οποίο έχει τοποθετηθεί εντός του αυτόματου κιβωτίου. Τέτοια τεχνολογία δεν συναντάμε στο CUPRA Formentor, όπου ναι μεν φέρει κι αυτό mild hybrid κύκλωμα 48V, αλλά η δική του ηλεκτρική υποβοήθηση είναι μία γεννήτρια-μίζα 19 ίππων, ενσωματωμένη στον 1,5 eTSI.
Η διαφορά στην τεχνολογία συνεπάγεται και διαφορές στο πεδίο δράσης. Για παράδειγμα, η Alfa Romeo Tonale πλεονεκτεί σε αστικές συνθήκες, καθώς η ικανότητά της να κινεί μόνο ηλεκτρικά σε ρεύμα σε χαμηλές ταχύτητες (π.χ. παρκάρισμα) συγκρατεί την κατανάλωση στην πόλη (6,3 λτ./100 χλμ.). Στον αντίποδα, το CUPRA Formentor είναι περισσότερο οικονομικό στο ταξίδι, όπου το σύστημα ACT απενεργοποιεί 2/4 κυλίνδρους και χάρη στην ελεύθερη κύλιση (όταν σηκώνεις το πόδι από το γκάζι σβήνει το μοτέρ και το κιβώτιο μπαίνει σε νεκρά) η κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο είναι γύρω στα 5,5 λτ./100 χλμ..
Οριακά καλύτερες επιδόσεις για την Alfa Romeo που έχει 10 παραπάνω άλογα (160 Vs 150)
Ως προς τις επιδόσεις, η παρουσία αυτόματου κιβωτίου προφανώς λειτουργεί υπέρ των προσπεράσεων, με την Tonale να έχει οριακό προβάδισμα. Η Alfa Romeo των +10 ίππων (160 PS) ολοκληρώνει το 60-100 χλμ./ώρα σε 4,4 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα σε 5,5 δλ., με το CUPRA Formentor των 150 ίππων να χρειάζεται 4,5 δλ. και 6,1 δλ., αντίστοιχα.