ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Σχεδίαση - Εσωτερικό - Χώροι: Ποιο είναι περισσότερο μοντέρνο & ποιο περισσότερο ευρύχωρο

35.957 Επισκέψεις στο άρθρο (31/12/2023)
Το τετραγωνισμένης αισθητικής ταμπλό χαρακτηρίζεται από τη χρήση σκληρού πλαστικού, έχοντας άφθονες, πρακτικές και μη, θήκες για μικροαντικείμενα.
6 Φωτογραφίες »

Το τετραγωνισμένης αισθητικής ταμπλό χαρακτηρίζεται από τη χρήση σκληρού πλαστικού, έχοντας άφθονες, πρακτικές και μη, θήκες για μικροαντικείμενα.

Στο κομμάτι της εμφάνισης , τα δύο μοντέλα έχουν μία νεανική φιλοσοφία, το καθένα με την προσωπικότητά το. Αρκετά μοντέρνο θα χαρακτηρίζαμε το Citroen C3 με τις καμπύλες του αμαξώματος, τα στενά LED φώτα ημέρας, τους στάνταρ προβολείς ομίχλης και τον μεγάλο μπροστά προφυλαχτήρα. Πιο σοβαρό «σουλούπι» έχει το SEAT Ibiza, το οποίο έχει ορισμένες στιλάτες πινελιές όπως η γραμματοσειρά του ονόματος στο πίσω μέρος που θυμίζει χειρόγραφο.


Γεροδεμένη είναι η καμπίνα του SEAT Ibiza, η οποία διαθέτει και μαλακά πλαστικά μέρη στο πάνω μέρος του ταμπλό.
6 Φωτογραφίες »

Γεροδεμένη είναι η καμπίνα του SEAT Ibiza, η οποία διαθέτει και μαλακά πλαστικά μέρη στο πάνω μέρος του ταμπλό.

 
Περνώντας στο εσωτερικό, η χαμηλή τιμή εκκίνησης των δύο μοντέλων συνεπάγεται και βασικό εξοπλισμό. Συνεπώς είναι λογικό να έχουμε ορισμένες εξοπλιστικές ελλείψεις που καλύπτονται σε ανώτερες εκδόσεις. Και πάλι, κάθε μοντέλο έχει τα δικά του πλεονεκτήματα. Στην ποιοτική και με μαλακά πλαστικά στο πάνω μέρος του ταμπλό καμπίνα του SEAT Ibiza θα σταθούμε παραπάνω στο ψηφιακό της στιλ. Και πιο συγκεκριμένα στη στάνταρ οθόνη αφής 8,25 ιντσών και το digital cockpit των 8,5 ιντσών. Μία μονόχρωμη 5άρα οθόνη βλέπουμε στην εισαγωγική έκδοση You του Citroen. Το trendy σχεδιαστικό C3 στο εσωτερικό του απαρτίζεται από σκληρά αλλά με γερή συναρμογή και μοντέρνα σχεδίαση πλαστικά, με το κλασικό τετραγωνισμένο μοτίβο να δίνει μία ξεχωριστή νότα.
 
Όσον αφορά την ευρυχωρία, το μεγαλύτερο σε όλες τις διαστάσεις (και το μεταξόνιο) SEAT Ibiza πλεονεκτεί. Αυτό ισχύει στις εσωτερικές μετρήσεις χώρων για τους πίσω επιβάτες και στη χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ, με δύο αστερίσκους που πρέπει να επισημανθούν.  Πρώτος, ότι το Citroen C3 προσφέρεται με ρεζέρβα ανάγκης, άρα εκ των πραγμάτων χάνει λίτρα από τον χώρο αποσκευών. Δεύτερος είναι η στάνταρ δυνατότητα αναδίπλωσης του πίσω καθίσματος σε διάταξη 60/40, ένα πρακτικό ατού που στο SEAT Ibiza είναι διαθέσιμο από τη 2η έκδοση και πάνω.

Σελίδα 1Στα 15.900 ευρώ & με ατμοσφαιρικό κινητήρα: Citroen C3 ή SEAT Ibiza;
Σελίδα 2Κινητήρας: Πόσο «καίνε», πόσο γρήγορα είναι & τι τέλη πληρώνουν;
Σελίδα 3Σχεδίαση - Εσωτερικό - Χώροι: Ποιο είναι περισσότερο μοντέρνο & ποιο περισσότερο ευρύχωρο
Σελίδα 4Οδική συμπεριφορά: Citroen C3 για άνεση, SEAT Ibiza για fun to drive
Σελίδα 5Η γνώμη μας, μετρήσεις, τιμές & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
VW YPHRESIES