Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Στα 2+ ευρώ η βενζίνη! Τώρα θα το σκεφτείς για ηλεκτρικό;

Στα 2+ ευρώ η βενζίνη! Τώρα θα το σκεφτείς για ηλεκτρικό;

5.418 Επισκέψεις στο άρθρο (12/3/2022)

Είναι η τιμής της βενζίνης το πρόβλημα, ή όσο και να πάει εσύ ηλεκτρικό δεν παίρνεις;

Πόσο πρέπει να φτάσει η βενζίνη για να αρχίσεις να σκέφτεσαι τα ηλεκτρικά;

Θα έλεγε κανείς πως είναι και συνωμοσία. Να ακριβύνουν τα καύσιμα τόσο, ώστε να θέλουν όλοι να πάρουν ηλεκτρικό. Μόνο που μαζί με τα καύσιμα ακριβαίνει και το ρεύμα, όμως και πάλι τα ηλεκτρικά κοστίζουν πολύ λιγότερο ανά χιλιόμετρο. Είναι λόγος όμως αυτός για να τα σκέφτεσαι;
 
Δεν είναι; Με τη βενζίνη στα 2+ ευρώ το λίτρο, και χωρίς καμία πτωτική διάθεση, κάθε χιλιόμετρο που κάνεις κοστίζει πολύ. Με δεδομένο ότι η Ελλάδα έχει τον αρχαιότερο στόλο αυτοκινήτων στην Ε.Ε., ένα αυτοκίνητο 15 ετών, καίει τουλάχιστον τόσο όσο έκαιγε και καινούργιο. Και το 2007 ήταν πολύ διαφορετικό, με την κατανάλωση πολύ πιο χαμηλά στις προτεραιότητες των κατασκευαστών. Τόσο χαμηλά που η κατανάλωση ήταν εύκολα στα 10 λτ./100χλμ.
 
Που σημαίνει πως κάθε χιλιόμετρο στοιχίζει 20 λεπτά του ευρώ. Χωρίς κίνηση. Μία βόλτα από το Χαλάνδρι στη Γλυφάδα είναι πεντέμισι ευρώ, μόνο το πήγαινε. Μια βόλτα μέχρι τη Χαλκίδα είναι ένα 20άρικο. 40 ευρώ με την επιστροφή. Για να πάς στη Χαλκίδα, μαζί με τα διόδια θες ένα 50άρικο.
 
Είναι όμως το ηλεκτρικό η λύση; Προφανώς θα μπορούσες απλά να πας σε ένα καινούργιο νέο αυτοκίνητο με σχεδόν τη μισή κατανάλωση από το 15ετίας. Ή θα μπορούσες να δεις αν σε συμφέρει ένα αυτοκίνητο με LPG, και μικρότερο κόστος ανά χιλιόμετρο.
 
Ή θα μπορούσες να πας κατευθείαν σε ηλεκτρικό και να έχεις μόνο την τιμή της κιλοβατώρας να προσέχεις. Που και αυτή πάει γρήγορα προς τα πάνω, όμως ακόμη κι έτσι, το κόστος των ηλεκτρικών, στη χρήση, παραμένει χαμηλότερο.
 
Εκεί που κερδίζουν σίγουρα τα ηλεκτρικά είναι η ανησυχία για την διαθεσιμότητα καυσίμων αυτή την περίοδο. Σε αντίθεση με τα καύσιμα, το ηλεκτρικό ρεύμα παράγεται κυρίως στην Ελλάδα, οπότε μπορείς να είσαι σίγουρος πως θα έχεις πάντα να «φουλάρεις» το ηλεκτρικό σου.
 
Βέβαια, υπάρχουν προβλήματα υποδομής. Γιατί μπορεί να θες 40 ευρώ καύσιμα για να πας Χαλκίδα με το βενζινοκίνητο, αλλά πας. Με το ηλεκτροκίνητο, μπορεί και όχι. Αλλά αυτό είναι για άλλη φορά.
 
Είναι λοιπόν η τιμή της βενζίνης ικανός λόγος για να κοιτάξεις τα ηλεκτρικά στα σοβαρά; Και η περίπτωση να φτάσουν τα καύσιμα ακόμη πιο πάνω; Μήπως αυτό σε κάνει να το σκεφτείς; Τι λες;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Hyundai
TA 4 THELO PSAXNO