ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας, Οδική Συμπεριφορά & η Γνώμη μας

22.198 Επισκέψεις στο άρθρο (4/3/2023)
Σε κάθε πάτημα του πεντάλ ο 1.200άρης PureTech των 130 ίππων ανταποκρίθηκε άμεσα, για αυτό και οι συγκριτικά καλύτερες επιδόσεις που μετρήσαμε στο 308.
4 Φωτογραφίες »

Σε κάθε πάτημα του πεντάλ ο 1.200άρης PureTech των 130 ίππων ανταποκρίθηκε άμεσα, για αυτό και οι συγκριτικά καλύτερες επιδόσεις που μετρήσαμε στο 308.

Κινητήρας: Καλές επιδόσεις και οικονομία και για τα δύο


Πιο γραμμική και ήσυχη η λειτουργία του μοτέρ στο Peugeot 3008, με την καμπίνα αρκετά απομονωμένη από τους εξωτερικούς θορύβους.
4 Φωτογραφίες »

Πιο γραμμική και ήσυχη η λειτουργία του μοτέρ στο Peugeot 3008, με την καμπίνα αρκετά απομονωμένη από τους εξωτερικούς θορύβους.

Και πώς αποδίδει το ίδιο μοτέρ σε ένα διαφορετικής κατηγορίας αυτοκίνητο; Στην μία περίπτωση έχουμε καλύτερες επιδόσεις, στην άλλη ελάχιστα χαμηλότερη κατανάλωση. Έτσι, λοιπόν, στο Peugeot 308 μετρήσαμε καλύτερες επιδόσεις τόσο σε στάση κατά 0,5 δλ. (10,3 δλ. στα 0-100 χλμ./ώρα) όσο και σε ενδιάμεσες ταχύτητες. Μάλιστα, η ρεπρίζ 80-120 χλμ./ώρα στο 308 ήταν σχεδόν 2 δλ. ταχύτερη (9,8 δλ.). Στον αντίποδα, το Peugeot 3008 προβάλλει την καλή οικονομία καυσίμου. Τα 6,8 λτ./100 χλμ. είναι μία αρκετά καλή τιμή για SUV, πόσο μάλλον αν υπολογίσουμε ότι δεν υπάρχει κάποιο ηλεκτρικό βοήθημα. Από εκεί και πέρα, περισσότερη ησυχία είχαμε στην καμπίνα του 3008, με το όργανο να μας δείχνει 3 dB λιγότερο θόρυβο στα 100 χλμ./ώρα.

Οδική συμπεριφορά: Ευχάριστη αίσθηση με το 308, άνετο και ισορροπημένο το 3008

Βαδίζοντας προς το φινάλε του συγκριτικού, οι διαφορές κάθε μοντέλου καθορίζουν ακόμη περισσότερο το προφίλ των υποψήφιων αγοραστών του. Κάπως έτσι, πιο ευχάριστο αποτύπωμα βγάζει στο δρόμο το Peugeot 308 με τα εξαιρετικά φρένα (36,6 μ.) και το πολύ καλό elk test (76 χλμ.). Η ανάρτησή του μοντέρνου hatchback λειτουργεί εξαιρετικά, έχει ελαφρώς σφιχτή ρύθμιση για πιο απαιτητικούς ρυθμούς κίνησης και μόνο στις μεγάλες εγκάρσιες ανωμαλίες θα προβληματιστεί.
 
Περισσότερο εστιασμένο στην άνεση, ελέω και του οικογενειακού του χαρακτήρα, είναι το Peugeot 3008. Η ανάρτηση διαχειρίζεται τις ανωμαλίες του δρόμου ενώ ταυτόχρονα διατηρεί υπό τον απόλυτο έλεγχό της το αμάξωμα χωρίς να επιτρέπει μεγάλες κλίσεις ή αποσταθεροποίηση. Η σωστή θέση οδήγησης και η μεγάλη απόσταση από το έδαφος (219 χλστ.) διευκολύνουν τον οδηγό εντός και εκτός πόλης, αντίστοιχα, και μόνο η περιορισμένη προς τα πίσω ορατότητα, όπως και στο 308, θα σου βάλει δύσκολα τα οποία θα αντιμετωπίσεις χάρη στην κάμερα οπισθοπορείας.

Η γνώμη μας

Μοντέρνο hatchback για επιδόσεις ή επιβλητικό C-SUV με χώρους; Ένας νεότερος οδηγός που ψάχνει κάτι πιο ιδιαίτερο σχεδιαστικά, θα βρει στο Peugeot 308 μία επιλογή η οποία δεν περνά απαρατήρητη και τραβάει βλέμματα. Για τον οικογενειάρχη που θέλει χώρους για τα παιδιά και τα μπαγκάζια, το ισορροπημένο ύφος του Peugeot 3008 θα τον καλύψει εντός και εκτός πόλης. Ίσως το ότι είναι και ετοιμοπαράδοτο, να γείρει περισσότερο την πλάστιγγα προς αυτό.

Σελίδα 1Στα ίδια λεφτά: Οικογενειακό Peugeot 308 ή το δημοφιλές SUV 3008;
Σελίδα 2Εσωτερικό & Χώροι: 308 ή 3008;
Σελίδα 3Κινητήρας, Οδική Συμπεριφορά & η Γνώμη μας
Σελίδα 4Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
EPILEGONTAS LEASING
NEXEN VS CONTINENTAL