Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Στο νέο auto Τρίτη φέρνουμε σε αντιπαράθεση το ισχυρότερο βενζινοκίνητο Golf με το ισχυρότερο diesel Golf και φιλοξενούμε την πρώτη δοκιμή της ανανεωμένη Mercedes B-Class.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στο νέο auto Τρίτη φέρνουμε σε αντιπαράθεση το ισχυρότερο βενζινοκίνητο Golf με το ισχυρότερο diesel Golf και φιλοξενούμε την πρώτη δοκιμή της ανανεωμένη Mercedes B-Class.

Στο νέο auto Τρίτη: VW Golf GTI Performance VS Golf GTD

2.793 Επισκέψεις στο άρθρο (15/12/2014)

Στο νέο τεύχος του περιοδικού auto Τρίτη φέρνουμε σε αντιπαράθεση το ισχυρότερο βενζινοκίνητο Golf με το ισχυρότερο diesel Golf. Παράλληλα, φιλοξενούμε την πρώτη δοκιμή της ανανεωμένη Mercedes B-Class.

Με 2λιτρο turbo βενζινοκινητήρα 230 ίππων, το νέο VW Golf GTI Performance είναι το ισχυρότερο βενζινοκίνητο Golf της αγοράς. Παράλληλα, με 184 ίππους από τον επίσης 2λιτρο turbo πετρελαιοκινητήρα του, το VW Golf GTD είναι το ισχυρότερο diesel Golf της αγοράς. Τι γίνεται όμως όταν τα δύο αυτά Golf, που παρεμπιπτόντως έχουν και ανάλογη τιμή, έρχονται αντιμέτωπα; Ποιο από τα δύο είναι τελικά αυτό το οποίο μπορεί να κερδίσει την προτίμηση των αγοραστών των top GTI της εποχή μας; Δείτε τις απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα, στο νέο τεύχος του περιοδικού auto Τρίτη που κυκλοφορεί στις 16 Νοεμβρίου.Η Mercedes B-Class το μικρομεσαίο πολυχρηστικό της γερμανικής μάρκας, ανανεώνεται κυρίως στο αισθητικό της κομμάτι και παράλληλα, διαφοροποιεί στοιχεία του εσωτερικού της και βελτιώνει την εργονομία της. Το αυτοκίνητο, μόλις αυτές τις ημέρες ξεκίνησε τη διάθεσή του στην ελληνική αγορά και εμείς, το δοκιμάζουμε πρώτοι από όλους στην έκδοση B 180, με τον 1,6 turbo βενζινοκινητήρα των 122 ίππων. Παράλληλα και εκτός της ανανεωμένη B-Class, στο νέο τεύχος του περιοδικού auto Τρίτη μπορείτε να διαβάσετε και την πρώτη δοκιμή του VW Polo 1,0 MPI με τους 75 ίππους. Η νέα αυτή έκδοση του μικρού μοντέλου της VW κοστίζει από 11.493 ευρώ (3θυρο) και είναι η φθηνότερη στη γκάμα του Polo, χωρίς να υπολείπεται από τις υπόλοιπες σε ποιότητα, άνεση και οδικά χαρακτηριστικά.Στην ελληνική αγορά μπορεί αυτές τις ημέρες να υποδεχόμαστε τη νέα γενιά του smart fortwo (έχουμε ήδη πραγματοποιήσει τη δοκιμή της), ωστόσο η Daimler εξελίσσει και τις υπόλοιπες μελλοντικές εκδόσεις του μίνι μοντέλου της. Μια από αυτές είναι και η νέα γενιά του smart fortwo cabrio, με ηλεκτρική υφασμάτινη οροφή και εμείς, μέσω των κατασκόπων μας, σας παρουσιάζουμε αποκλειστικά το ποιόν της, στο νέο τεύχος του περιοδικού auto Τρίτη.Ακρως ενδιαφέρον είναι και το αγοραστικό μας θέμα, το οποίο αφορά σε 10 γρήγορα μοντέλα, τα οποία λόγω των κάτω από 100 γρ. CO2 ανά χλμ. που εκπέμπουν, συνδυάζουν τα «γκάζια» με την οικονομία κίνησης και τα 0 τέλη κυκλοφορίας. Δείτε λοιπόν ποιο μοντέλο από αυτά κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε μόνο 9,6 δλ. και παράλληλα δεν πληρώνει τέλη, αλλά και ποιο μοντέλο από αυτά έχει γρήγορες ρεπρίζ, με μηδενικά πάντα τέλη κυκλοφορίας, που του επιτρέπουν να πραγματοποιήσει άνετα ταξίδια.Από το νέο τεύχος του περιοδικού auto Τρίτη δεν θα μπορούσαν να λείψουν και επιπλέον θέματα που έχουν να κάνουν όχι μόνο με την αγορά, αλλά και με τη χρήση του αυτοκινήτου. Επικεντρωθήκαμε λοιπόν στην crossover κατηγορία και σας παρουσιάζουμε, πόσο θα πληρώσετε για το service 10 μοντέλων του είδους τα πρώτα 3 κατοχής τους. Παράλληλα, σας αποκαλύπτουμε και τις τιμές των βασικών τους ανταλλακτικών, ώστε να δείτε ποιοι είναι οι φθηνότεροι της κατηγορίας σε περίπτωση βλάβης ή «κακιάς στιγμής».Για το τέλος, αφήσαμε δύο πολύ ενδιαφέροντα αυτοκινητικά θέματα: Τη δοκιμή του diesel SEAT Leon FR 2,0 TDI με τους 184 ίππους και τη μέση κατανάλωση 4,7 λτ./100 χλμ., αλλά και την οδηγική μας επαφή με το αγωνιστικό Honda Civic Type-R, με το οποίο ο Δημήτρης Δριβάκος θα πάρει μέρος στο φημισμένο Ράλι του Μόντε Κάρλο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
home pro