ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας & Οδική συμπεριφορά

 Σχολιάστε 
17.648 Επισκέψεις στο άρθρο (16/12/2022)
Ο 1.500άρης EcoBoost αποδίδει 200 άλογα και 320 Nm ροπής.
5 Φωτογραφίες »

Ο 1.500άρης EcoBoost αποδίδει 200 άλογα και 320 Nm ροπής.

Κινητήρας: Όταν μιλάει ο EcoBoost με τα 200 άλογα...


Η ανανέωση του Fiesta ST έφερε και τεχνική αναβάθμιση στο μηχανικό του σύνολο, με +30 Nm ροπής.
5 Φωτογραφίες »

Η ανανέωση του Fiesta ST έφερε και τεχνική αναβάθμιση στο μηχανικό του σύνολο, με +30 Nm ροπής.

Κάτω από το καπό των δύο ST της Ford βρίσκεται ένα 3κύλινδρο διαμάντι. Δεν θα πούμε ότι «κρύβεται» γιατί αφενός τον ακούς (περισσότερο στο Fiesta), αφετέρου τον νιώθεις σε κάθε πάτημα του γκαζιού. Μιλάμε για τον 1.500άρη EcoBoost με τα 200 άλογα και τα 320 Nm ροπής, τα οποία στο ανανεωμένο Fiesta ST έρχονται σε πιο χαμηλές στροφές (1.600-4.000 σ.α.λ.) λόγω μικρότερου βάρους. Το συγκεκριμένο μοτέρ έχει όλες τις προηγμένες τεχνολογίες, με διπλό έλεγχο χρονισμού των βαλβίδων, διπλό ψεκασμό, καθώς και η μελετημένη σχεδίαση της πολλαπλής που μειώνει το lag και προσφέρει τρομερή απόκριση στο γκάζι.
 
Και τα δύο αυτοκίνητα έχουν λειτουργία απενεργοποίησης κυλίνδρου για ακόμη περισσότερη οικονομία στην κατανάλωση, αλλά ας είμαστε ειλικρινείς. Σε τέτοιες περιπτώσεις δεν κοιτάς λτ., κοιτάς τελική ταχύτητα και επιδόσεις. Υψηλότερο όριο έχει το Fiesta ST (230 χλμ./ώρα), το οποίο επιταχύνει και 0,2 δλ. πιο γρήγορα από στάση, στα 6,5 λτ./100 χλμ.
 

Οδική συμπεριφορά: STύψε χωρίς σταματημό

Εντάξει, φτάσαμε στο παρασύνθημα. Πώς είναι στο δρόμο; Καταρχάς, μόνο και μόνο ότι μπορείς να τα βάλεις σε πίστα, δίχως να υστερήσουν στιγμή, δείχνει τις προδιαγραφές τους. Με κορυφαίο σε πληροφόρηση τιμόνι, κορυφαίο πλαίσιο και μαεστρική για κάθε στροφιλίκη ανάρτηση. Αν, κιόλας, επιλέξεις το προαιρετικό Performance Pack με το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Quaife θα δεις ότι τα όρια πρόσφυσης είναι ακόμη πιο... απεριόριστα σε κάθε αλλαγή της ταχύτητας από 6άρι κιβώτιο. Σε αυτές τις συνθήκες είναι που ενεργοποιείς το «Track» mode το οποίο είναι ρυθμισμένο για οδήγηση σε πίστα, «πειράζοντας» όσο χρειάζεται και το ESP. Στις υπόλοιπες ρυθμίσεις Eco, Normal και Sport διαφοροποιείται αναλόγως η απόκριση, το βάρος του τιμονιού και ο ήχος.
 
Στο Track mode, είναι που δοκιμάζεις εκκίνησης με Launch Control, πάντα με την αίρεση επιλογής του έξτρα Performance Pack. Η διαδικασία είναι η ακόλουθη:
 
  • ακινητοποιείς πλήρως το αυτοκίνητο
  • επιλέγεις το σύστημα Launch Control από το αντίστοιχο κουμπί του τιμονιού (βγαίνει ειδικό εικονίδιο με καρό σημαίες στον πίνακα οργάνων
  • πατάς τέρμα τον συμπλέκτη και το πεντάλ του γκαζιού
  • το αυτοκίνητο ανεβάζει στροφές μέχρι τις 4.000 σ.α.λ.
  • μόλις φτάσει σε βέλτιστες συνθήκες, σε ενημερώνει να αφήσεις το συμπλέκτη

Σελίδα 1Super Συγκριτικό: Ford Fiesta ST vs Ford Puma ST
Σελίδα 2Εσωτερικό & Χώροι
Σελίδα 3Κινητήρας & Οδική συμπεριφορά
Σελίδα 4Value for money & η γνώμη
Σελίδα 5Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
EPILEGONTAS LEASING
VW