Καθότι μιλάμε για δύο αυτοκίνητα διαφορετικής κατηγορίας, αναμενόμενα υπάρχει μία σημαντική διαφορά κόστους, αλλά και «γεμάτος» εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας. Μεταξύ άλλων παροχών, ξεχωρίζουμε το Σύστημα εισόδου & εκκίνησης του κινητήρα χωρίς κλειδί με κουμπί Ford Power, την Αυτόματη αλλαγή μεγάλης σκάλας προβολέων και τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων με διαγώνιο στις 12,3 ίντσες. Φυσικά, βασικό πλεονέκτημά τους σε σχέση και με τον ανταγωνισμό είναι η 5ετής εργοστασιακή εγγύηση.
Αρκετά πιο προσιτό, τώρα, είναι το Fiesta ST που ξεκινά από 31.382 ευρώ και συγκριτικά με το Puma ST έχει LED Matrix προβολείς, κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτρική ρύθμιση καθισμάτων, ατμοσφαιρικό φωτισμό καμπίνας και Σύστημα ελέγχου επαγρύπνησης του οδηγού Driver Alert (DAC). Στα 40.893 ευρώ είναι το Ford Puma ST που δεν έχει Σύστημα επαγρύπνησης οδηγού, αλλά επωφελείται με την υποβοήθηση σύγκρουσης και αυτόματο φρενάρισμα μετά από σύγκρουση.
Η γνώμη μας
Δεν μπορούμε να σου πούμε τι να αγοράσεις γιατί ό,τι και αν επιλέξεις θα μείνεις υπερευχαριστημένος. Από την μία το κορυφαίο hot-hatch της αγοράς Fiesta ST, από την άλλη ένα SUV που STρίβει και έχει στην υπογραφή της Ford όπως το Puma ST. Ίσως μόνο το κόστος να μας σπρώξει ευκολότερα στο Fiesta ST, αλλά επαναλαμβάνουμε. Όποιο και αν επιλέξεις. Θα STαθεί στο ύψος των απαιτήσεών σου.