Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Ford Mustang Mach-E και Volkswagen ID.4 GTX
42.708 Επισκέψεις στο άρθρο (18/4/2023)
4 Φωτογραφίες »
Οι επιδόσεις στο SUV της Volkswagen είναι δυναμικές και πίσω από το τιμόνι αισθάνεσαι μια αναπάντεχη, ίσως, ζωντάνια για ηλεκτρικό αυτού του μεγέθους και βάρους.
Ford Mustang Mach-E Vs Volkswagen ID.4 GTX: Ποιο «καίει», ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει... Απαντήσεις για κάθε απορία.
Κινητήρας - Αυτονομία - Επιδόσεις: Μία «σκάρτη» φόρτιση για Θεσσαλονίκη θες με τη Mustang, πιο γρήγορα θα πας με ID.4 GTX
Έχουν σχεδόν 300 άλογα, μα σε ένα ηλεκτρικό θα κοιτάξεις πρώτα τις επιδόσεις ή την αυτονομία; Οι περισσότεροι πιστεύουμε θα απαντήσετε το δεύτερο, για αυτό και στο συγκριτικό μας θα στραφείτε περισσότερο στην Mustang Mach-E (294 PS). Η έκδοση που αξιολογούμε έχει την τεράστια μπαταρία των 98,7 kWh η οποία εξασφαλίζει αυτονομία σχεδόν 500 χλμ.. Στην πράξη, λοιπόν, το πρώτο ηλεκτρικό της Ford θα σε ταξιδέψει μέχρι τη Θεσσαλονίκη με μία «σκάρτη» φόρτιση, ενώ και εντός πόλης το αποδοτικό σύστημα ανάκτησης 1 Pedal την καθιστά ιδιαίτερα ευκολοδήγητη και ευχάριστη σε όλες τις συνθήκες.
Βέβαια, με κίνηση και στους 4 τροχούς και συνδυαστική ισχύ 299 ίππων το ID.4 GTX εμφανίστηκε ταχύτερο στις μετρήσεις επιδόσεων του AutoΤρίτη Test Center. Η ενεργοποίηση της 4κίνησης γίνεται μέσα σε χιλιοστά του δευτερολέπτου, για αυτό και πέραν της πρόσφυσης σε άσχημες καιρικές συνθήκες ή σε χωμάτινο τερέν, εξασφαλίζεται και σταθερότητα στις δυνατές επιταχύνσεις. Σχεδόν 1 δλ. ταχύτερο από στάση (6,4 δλ.), το ID.4 GTX προσπερνά πιο γρήγορα στα 60-100 χλμ./ώρα, είναι όμως πιο αργή στην ρεπρίζ 80-120.
Βέβαια, με κίνηση και στους 4 τροχούς και συνδυαστική ισχύ 299 ίππων το ID.4 GTX εμφανίστηκε ταχύτερο στις μετρήσεις επιδόσεων του AutoΤρίτη Test Center. Η ενεργοποίηση της 4κίνησης γίνεται μέσα σε χιλιοστά του δευτερολέπτου, για αυτό και πέραν της πρόσφυσης σε άσχημες καιρικές συνθήκες ή σε χωμάτινο τερέν, εξασφαλίζεται και σταθερότητα στις δυνατές επιταχύνσεις. Σχεδόν 1 δλ. ταχύτερο από στάση (6,4 δλ.), το ID.4 GTX προσπερνά πιο γρήγορα στα 60-100 χλμ./ώρα, είναι όμως πιο αργή στην ρεπρίζ 80-120.
Σημερινή τιμή |
53.200 ευρώ: Volkswagen Id.4 299 PS GTX |
60.996 ευρώ: Ford Mustang Mach-e 294 PS RWD 98 kWh |
Χώροι: Οικογενειακό με χώρους... μεσαίου το ID.4 GTX
Παρότι μία κατηγορία κάτω από άποψη διαστάσεων, το ID.4 GTX υπερτερεί στις μετρήσεις χώρων, έστω και στα σημεία σε ορισμένες περιπτώσεις. Λιγοστοί είναι οι πόντοι της διαφοράς σε «αέρα» για τα πόδια και φάρδος πίσω καμπίνας, το πιο ουσιαστικό προβάδισμα εντοπίζεται στον διαθέσιμο χώρο για το κεφάλι, με την coupe σχεδίαση της Mach-E... υπεύθυνη για τη διαφορά αυτή. Κατά τα λοιπά, και τα δύο μοντέλα έχουν μεγάλο πορτ-μπαγκάζ, με το SUV της VW να έχει πλεόνασμα 41λτ. (543 λτ.).
4 Φωτογραφίες »
Η τεράστια μπαταρία των 98,7 kWh και το αποδοτικό σύστημα ανάκτησης 1 Pedal δίνουν στην Mustang Mach-E κορυφαία αυτονομία εκτός και εντός πόλης, αντίστοιχα.
Μάρκα/Μοντέλο | Ford Mustang Mach-E | Volkswagen ID.4 GTX | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Εγγύηση (χρόνια) | 8 | 2 | ||||
Έκδοση εξοπλισμού | PREMIUM | GTX | ||||
Τιμή | ||||||
Μετρήσεις AutoΤρίτη | ||||||
Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα | CONTINENTAL | PIRELLI | ||||
Λάστιχα δοκιμής - Διάσταση | 225 | 255 | ||||
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,26 | 6,4 | ||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 36,7 | 37 | ||||
0-400 μέτρα (δλ.) | 15,56 | 14,7 | ||||
0-400 μέτρα (ταχύτητα εξόδου) | 152 | 160,9 | ||||
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 3,42 | 2,7 | ||||
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 5 | 5,6 | ||||
Θόρυβος στα 100 (db) | 63 | 63,7 | ||||
Θόρυβος στα 120 (db) | 65,5 | 67,1 | ||||
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 13,1 | 18,6 | ||||
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα)
|
20 | 23,6 | ||||
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 17,5 | 20,5 | ||||
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.)
|
494 | 347 | ||||
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) | 1,4 | 1,4 | ||||
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) | 1,46 | 1,46 | ||||
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) | 20,5 | 21 | ||||
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) | 3,8 | 6,5 | ||||
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα)
|
502 | 543 | ||||
Είναι η απόσταση από το κατώφλι της πόρτας μέχρι το πάτο του προτ-μπαγκάζ (εσωτερικό)Κατώφλι φόρτωσης - Εσωτερικό (εκ.)
|
4 | 14 | ||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το κατώφλι. Όσο πιο χαμηλό, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση βαριών αντικειμένωνΚατώφλι φόρτωσης - Εξωτερικό (εκ.)
|
72 | 76,5 | ||||
Είναι το ελάχιστο μήκος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Μήκος Πόρτ-μπαγκάζ (εκ.)
|
880 | 1010 | ||||
Είναι η το εωτερικό ύψος του προτ-μπαγκάζΕσωτερικό ύψος Πόρτ-μπαγκάζ (δάπεδο-εταζέρα)
|
390 | 550 | ||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το χερούλι της πόρτας όταν είναι ανοικτή. Δείχνει πόσο εύκολα θα κλείσεις την πόρτα και το αν βρίσκει το κεφάλι σου όταν είσαι όρθιος.Υψος ανοίγματος πόρτας (εκ.)
|
206 | 207,5 | ||||
Είναι το πλάτος ανοίγματος της πόρτας του πορτ-μπγκάζ. Όσο πιο μεγάλο, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.Πλατος Ανοιγματος πόρτας (εκ.)
|
111,5 | 111 |
Σελίδα 2 | Super Συγκριτικό: Ford Mustang Mach-E Vs Volkswagen ID.4 GTX |
Σελίδα 3 | Ford Mustang Mach-E Vs Volkswagen ID.4 GTX: Ποιο έχει καλύτερο εξοπλισμό; |
Σελίδα 4 | Ford Mustang Mach-E Vs Volkswagen ID.4 GTX: Ποιο αυτοκίνητο είναι καλύτερο και πού; Δες την αναλυτική βαθμολογία - σκορ |
Σελίδα 5 | Συγκριτικό Ford Mustang Mach-E Vs Volkswagen ID.4 GTX: Τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά τους |