Σε συνθήκες cruising (π.χ. στην Εθνική οδό) ο ηλεκτροκινητήρας του Hyundai καθυστερεί την εμπλοκή του θερμικού μοτέρ προς όφελος της κατανάλωσης, η οποία κυμαίνεται δεν ξεπερνά τα 7 λτ./100 χλμ..
Καταρχάς, και στα δύο SUV υπάρχει 6άρι μηχανικό κιβώτιο. Σχετικά με τους κινητήρες των δύο μοντέλων, στο Peugeot 2008 έχουμε τον κλασικό 1,2 turbo PureTech των 100 ίππων. Ήπια υβριδική τεχνολογία φέρει το Hyundai Kona, με ένα κύκλωμα 48V (μπαταρία 0,44 kWh) να ενισχύει το βασικό θερμικό σύνολο με τον 1.000άρη T-GDi των 120 ίππων. Ουσιαστικά μιλάμε για μία γεννήτρια εκκίνησης, συνδεδεμένη με το στροφαλοφόρο άξονα, η οποία «βοηθάει» τον κινητήρα κατά την επιτάχυνση και αναλαμβάνει την λειτουργία του start/stop μέσα στην πόλη.
Ο 1.200άρης PureTech του Peugeot 2008 αποδίδει στη βασική του έκδοση 100 άλογα, τραβάει από χαμηλά (205 Nm στις 5.000 σ.α.λ.), «καίει» 7,1 λτ./100 χλμ..
Από πλευράς μετρήσεων κατανάλωσης, πιο οικονομικό είναι το Peugeot 2008 που «καίει» 7,1 λτ./100 χλμ.. Το γαλλικό μικρό SUV έχει 20 λιγότερα άλογα και είναι 132 κιλά ελαφρύτερο λόγω μικρότερων διαστάσεων. Μάλιστα, με συνεχή χρήση ECO και συνετή οδήγηση, το νούμερο μπορεί να πέσει ακόμη και κάτω από τα 6,5 λτ./100 χλμ.. Μέση κατανάλωση 8,3 λτ./100 χλμ. μέτρησε το AutoΤρίτη Test Center στο Hyundai Kona με το ιδιαίτερης τεχνολογίας iMT 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Όσον αφορά τις επιδόσεις, έχουμε ισορροπία στην επιτάχυνση από στάση (0-100 χλμ./ώρα). Στις ενδιάμεσες ταχύτητες (ρεπρίζ) το 2008 είναι ταχύτερο διότι έχει υψηλότερη ροπή και σε χαμηλότερες στροφές κινητήρα (205 Nm στις 1.750 σ.α.λ.).