Τα 240 Nm ροπής του Nissan Qashqai έρχονται σε αρκετά μεγάλος εύρος στροφών, που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται συχνή επαφή με τον ακριβή επιλογέα του 6-τάχυτου κιβωτίου.
Το ανανεωμένο Nissan Qashqai διατηρεί τα μηχανικά σύνολα που ξέραμε, με την εισαγωγική του έκδοση να αποτελείται από ένα ήπια υβριδικό σύνολο 140 ίππων. Μπορεί η τεχνολογία των 12V (βοηθά στις χαμηλές ταχύτητες και στην ενίσχυση της ροπής, όταν απαιτηθεί) να μην είναι σε αντίστοιχη αναλογία εξέλιξης με άλλα mild hybrid μοντέλα, αλλά η μέση πραγματική κατανάλωση των 7,5 λτ./100 χλμ. είναι αξιόλογη για ένα οικογενειακό SUV.
Κι αν για το Nissan χρησιμοποιήσαμε την λέξη αξιόλογη για την κατανάλωσή του, στην περίπτωση του νέου Toyota C-HR θα επιλέξουμε την λέξη «κορυφαία». Η βασική έκδοση των 140 ίππων «καίει» μόλις 5 λίτρα σε πόλη και ταξίδι συνδυαστικά, νούμερο που κερδίζει κάθε άλλο μοντέλο της κατηγορίας. «Κλειδί» για την συγκεκριμένη τιμή είναι η κατανάλωση του C-HR στην πόλη όπου γυροφέρνει τα 3,5-4 λίτρα! Αρωγός στις αστικές μετακινήσεις του Toyota είναι ο ισχυρός ηλεκτροκινητήρας του συνόλου (95 PS) ο οποίος κινεί το αμάξωμα σε χαμηλές ταχύτητες, ελαχιστοποιώντας τις ανάγκες σε βενζίνη. Σε πιο υψηλές ταχύτητες αναλαμβάνει δράση ο 1.800άρη ατμοσφαιρικός κινητήρας, με το Toyota C-HR να αποδίδει όπως και το Qashqai 140 άλογα.
Ως προς τις επιδόσεις, υπάρχει διαφορά, κάτι λογικό από τη στιγμή που μιλάμε για ένα αυτόματο κι ένα χειροκίνητο μοντέλο. Το νέο C-HR σε κάθε προσπέραση κατεβάζει από μόνο του ταχύτητα, εξ ου και τα σχεδόν 3 δλ. διαφορά στην επιτάχυνση 80-120 χλμ./ώρα (7,5 δλ. Vs 10,4 δλ.).