Οδική συμπεριφορά: Fun to drive το Puma, ισορροπημένη συμπεριφορά για το 2008
Φρενάρουν εξαιρετικά από τα 100. Αυτή είναι μία κοινή παραδοχή, με το Puma «κοκκαλώνει» στα 37,2 μέτρα και το 2008 να χρειάζεται λιγότερα από 36,5 μέτρα μέχρι να ακινητοποιηθεί πλήρως. Στο δρόμο, πάντως, τα κοινά χαρακτηριστικά είναι λιγότερα. Στα πρότυπα εξωτερικής και εσωτερικής σχεδίασης, το Ford Puma εξυπηρετεί ένα περισσότερο δυναμικό οδηγικό προφίλ. Δεν θεωρείται, τυχαία, άλλωστε, το πιο fun to drive μικρό SUV. Αναλόγως του drive mode προσαρμόζεται και η «συμπεριφορά» του κινητήρα, εκείνο που μένει σταθερό είναι το πολύ καλό κράτημα, οι συγκρατημένες κλίσεις στο όριο, το ακριβές και πληροφοριακό τιμόνι.
Με το 2008 έχουμε ένα διαφορετικής προσέγγισης αυτοκίνητο. Η μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος (17 εκ.) δίνει ένα πιο έντονο crossover ύφος, με την εν γένει φιλοσοφία του να ισορροπεί μεταξύ αποτελεσματικότητας και ποιότητας κύλισης. H κατευθυντικότητα είναι απόλυτα ικανοποιητική, οι εντολές του οδηγού υλοποιούνται άμεσα και με ακρίβεια, ενώ παρά το αυξημένο κέντρο βάρους η διάθεση του συνόλου είναι μάλλον σπορτίφ.