ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας, Οδική Συμπεριφορά & η Γνώμη μας

116.961 Επισκέψεις στο άρθρο (26/11/2022)
Αν και δεν είναι ελαστικός κάτω από τις 1.700 σ.α.λ., ο 1,5 TSI παρουσιάζει γραμμική λειτουργία μέχρι τις υψηλές στροφές.
4 Φωτογραφίες »

Αν και δεν είναι ελαστικός κάτω από τις 1.700 σ.α.λ., ο 1,5 TSI παρουσιάζει γραμμική λειτουργία μέχρι τις υψηλές στροφές.

Κινητήρας: Πιο γρήγορο και πιο οικονομικό το T-Roc


Το καλής αίσθησης τιμόνι του T-Roc σε αφήνει να «νιώσεις» τα 150 άλογά του, με τις αντιδράσεις σε καθεστώς πίεσης να είναι ουδέτερες, χωρίς τάσεις πλεύσης.
4 Φωτογραφίες »

Το καλής αίσθησης τιμόνι του T-Roc σε αφήνει να «νιώσεις» τα 150 άλογά του, με τις αντιδράσεις σε καθεστώς πίεσης να είναι ουδέτερες, χωρίς τάσεις πλεύσης.

Μόλις 28 κιλά ελαφρύτερο είναι το VW T-Roc, αυτό ωστόσο δεν το εμποδίζει να έχει πιο χαμηλή μέση κατανάλωση αλλά και καλύτερες επιδόσεις από το Skoda Karoq. Θυμίζουμε, και τα δύο SUV κινούνται από τον 1,5 TSI των 150 ίππων, με την ταχύτητα να μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς από ένα 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Στην πράξη, το μικρότερο T-Roc επιταχύνει κατά 0,2 δλ. πιο γρήγορα από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 9,0 δλ.). Εκτός αυτού, είναι πιο άμεσο στις ενδιάμεσες ταχύτητες-ρεπρίζ, προσπερνώντας σε μικρότερη απόσταση στα 80-120 χλμ./ώρα (πιο γρήγορο σε 5η κατά 0,8 δλ., 9,5 δλ.). Και από κατανάλωση; «Τσιμπημένη» και στα δύο μοντέλα, με το γερμανικό SUV πόλης κατά μισό λίτρο πιο οικονομικό από τον σημερινό του αντίπαλο (7,6 λτ./100 χλμ.).
 

Οδική συμπεριφορά: Ποιότητα κύλισης στο T-Roc, super ευέλικτο το Karoq

Η άνεση είναι κοινός στόχος και για τα δύο SUV, παρότι σε ορισμένες περιπτώσεις οι «αναταράξεις» πάνω από τις εγκάρσιες ανωμαλίες είναι αναγκαίο κακό. Στην περίπτωση του T-Roc, το πιο σφιχτό set-up της έκδοσης R-Line «φταίει» για κάποιους μικροκραδασμούς, καθώς γενικότερα η ανάρτηση ανταποκρίνεται χωρίς μεγάλους προβληματισμούς στα καθημερινά «εμπόδια». Σαν γενική διαπίστωση, το γερμανικό SUV πόλης ξεχωρίζει για την καλή ποιότητα κύλισης και την ισορροπία του ανάμεσα σε άνεση και αποτελεσματικότητα σε πιο γρήγορους ρυθμούς.
 
Από την άλλη πλευρά, εκείνο που αρέσει αρκετά στο Skoda Karoq είναι ο πολύ μικρός κύκλος στροφής του, μόλις στα 10,2 μ., που του εξασφαλίζει σημαντική ευελιξία εντός πόλης. Και εδώ θα νιώσεις τις έντονες κακοτεχνίες, παρότι η ανάρτηση «δουλεύει» σχετικά καλά για να σε ικανοποιήσει τόσο στην άνεση όσο και στον γρήγορο ρυθμό που επιτάσσει ο «ορεξάτος» 1.500άρης TSI με τα 150 άλογα.
 

Η γνώμη μας

Οι ανοδικοί ρυθμοί πωλήσεων του Volkswagen T-Roc δικαιολογούνται εν πολλοίς στο ολοκληρωμένο πακέτο που το χαρακτηρίζει, με το Skoda Karoq, στον αντίποδα, να κινείται αρκετά χαμηλά segment του. Κι όμως, με μόλις +675 ευρώ φαίνεται να υπερέχει του μικρότερης κατηγορίας αντιπάλου του, αν αφήσεις στην άκρη τις όποιες διαφωνίες περί σήματος, περί Skoda και Volkswagen.

Volkswagen T-Roc 1,5 TSI 150 PS
+ Κινητήρας-επιδόσεις, κατανάλωση (σύγκριση) στιβαρότητα, άνεση και οδική συμπεριφορά, στάνταρ εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας
- Τιμή για τα δεδομένα της κατηγορίας, εγγύηση, χώροι
 
Skoda Karoq 1,5 TSI ACT 150 PS
+ Προσεγμένη ποιότητα κατασκευής, ευρυχωρία και πρακτικότητα καμπίνας, στάνταρ εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, μείωση αεροδυναμικού θορύβου
- «Τσιμπημένη» κατανάλωση, επιδόσεις (σύγκριση) κάποιες αντιδράσεις σε έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες

 

Σελίδα 1Συγκριτικό: VW T-Roc ή μεγαλύτερο Skoda Karoq με 6-7 κατοστάρικα plus;
Σελίδα 2Σχεδίαση, Εσωτερικό & Χώροι
Σελίδα 3Κινητήρας, Οδική Συμπεριφορά & η Γνώμη μας
Σελίδα 4Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
PEUGEOT
ESPRINTER 5 THINKS