ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Συμφέρει να πας εσύ τα ανταλλακτικά στο συνεργείο ή μήπως όχι;

3.506 Επισκέψεις στο άρθρο (11/4/2025)
Συμφέρει να πας εσύ τα ανταλλακτικά στο συνεργείο ή μήπως όχι;

Σε πολλά συνεργεία μπορείς να πας τα δικά σου ανταλλακτικά.
Αγοράζοντας τα ανταλλακτικά εσύ, αποφασίζεις την ποιότητα και το κόστος τους.
Αν προκύψει πρόβλημα με κάποιο ανταλλακτικό θα πρέπει να τρέχεις και εσύ.
Δεν είναι σίγουρο ότι θα πετύχεις την καλύτερη τιμή, γιατί μπορεί να τα αγοράσεις ή πληρώσεις ακριβότερα.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Σε πολλά συνεργεία μπορείς να πας τα δικά σου ανταλλακτικά

Το να φέρεις τα δικά σου ανταλλακτικά στο συνεργείο είναι μια πολύπλοκη απόφαση. Πολλά συνεργεία δεν έχουν πρόβλημα, αυτό όμως δεν σημαίνει πως είναι απαραίτητα η καλύτερη λύση.

Οδηγία της Ε.Ε που έχει γίνει νόμος και στην Ελλάδα προβλέπει να μπορείς να φέρεις τα δικά σου ανταλλακτικά στο συνεργείο. Τα συνεργεία φυσικά έχουν το δικαίωμα να αρνηθούν. Δεν χρειάζεται να σου πουν όχι στα ανταλλακτικά, σου λένε απλά όχι στη δουλειά που θες να κάνεις. Είναι δικαίωμά τους να μην πάρουν έναν πελάτη αν θέλουν. Από κει και πέρα μπορεί να μην θέλουν να δουλέψουν με ανταλλακτικά που θεωρούν κατώτερης ποιότητας. Το θέμα είναι πως μπορείς να βρεις συνεργείο αν το θες πολύ.

Αγοράζοντας τα ανταλλακτικά εσύ, αποφασίζεις την ποιότητα και το κόστος τους

Αλήθεια είναι πως αν αγοράσεις εσύ τα ανταλλακτικά και αναλώσιμα έχεις πλήρη έλεγχο της ποιότητας. Αν θες γνήσια, δηλαδή με το σήμα της μάρκας αυτοκινήτου πάνω τους, αν θες ΟΕΜ, δηλαδή ανταλλακτικά ίδιας ποιότητας απευθείας από τον παραγωγό τους, ή τελείως ιμιτασιόν, αποφασίζεις στην αγορά τους. Φυσικά αγοράζεις ως πελάτης λιανικής, οπότε η τιμή που θα πετύχεις δεν είναι σίγουρο αν θα είναι καλύτερη από το αν στα προμήθευε το συνεργείο.

Αν προκύψει πρόβλημα με κάποιο ανταλλακτικό θα πρέπει να τρέχεις και εσύ

Το ζήτημα που προκύπτει συχνά είναι η εγγύηση. Βλέπεις τα ανταλλακτικά έχουν διετή εγγύηση, όμως όταν τα αγοράσεις εσύ και τα τοποθετήσει το συνεργείο, αν υπάρχει πρόβλημα, πρέπει να απασχολήσεις και τους δύο εμπλεκόμενους. Φυσικά αν μιλάμε για μεταχειρισμένα ανταλλακτικά δεν τίθεται θέμα εγγύησης, αλλά για καινούργια, ακόμη και ιμιτασιόν, το συνεργείο έχει κάθε δικαίωμα να σε χρεώσει τόσο την πρώτη φορά που θα τα βάλει, όσο και για να στα βγάλει, αλλά και να σου περάσει ξανά αυτό που αντικαταστάθηκε ως ανταλλακτικό από εγγύηση. Με λίγα λόγια «ο κούκος αηδόνι». Τα δικά τους ανταλλακτικά αν είναι προβληματικά τα αντικαθιστούν εντός εγγύησης. Συμφέρει.

Δεν είναι σίγουρο ότι θα πετύχεις την καλύτερη τιμή, γιατί μπορεί να τα αγοράσεις ή πληρώσεις ακριβότερα

Και μετά είναι το θέμα της τελικής τιμής. Πιθανότατα τα συνεργεία θα χρεώσουν και ένα ποσοστό κέρδους στα ανταλλακτικά, όμως αυτό θα «κάτσει» πάνω στην τιμή που πληρώνουν εκείνοι, τιμή χονδρικής, οπότε μπορεί και πάλι να είναι φθηνότερα από να τα πάρεις εσύ. Επιπλέον αν τα πας εσύ αυτή τη «χασούρα» ίσως την περάσουν στην εργασία, οπότε θα στοιχίσει η ίδια δουλειά ακόμη περισσότερο. Και εδώ που τα λέμε, τα περισσότερα συνεργεία, αν δείξεις ενδιαφέρον θα σου προτείνουν διάφορα ανταλλακτικά για να διαλέξεις τιμή και ποιότητα. Οπότε τον έλεγχο τον διατηρείς.
 
Εσύ τι κάνεις; Πας δικά σου ανταλλακτικά; Για κάποιες δουλειές μόνο ή πάντα; Ή μήπως προτιμάς το «πακέτο» όπως στο προσφέρει το συνεργείο; Και τα αναλώσιμα; Μήπως αυτά τα αγοράζεις μόνος; Τι κάνεις τελικά και γιατί;

Mercedes
LINGLONG SPORT MASTER VS UNIROYAL