2 φωτογραφίες »

Ο αισθητήρας απόλυτης πίεσης του εισερχόμενου αέρα είναι πιεζοηλεκτρικού τύπου, βρίσκεται στην πολλαπλή εισαγωγή και πληροφορεί την ECU στέλνοντας σήματα ανάλογα με τη μεταβολή της τάσης του.

Αισθητήρες σχετικοί με τη καύση: Στην εισαγωγή του αέρα

82.017 Επισκέψεις στο άρθρο

Μπορεί οι αισθητήρες που προαναφέραμε να εξασφαλίζουν την ομαλή λειτουργία του κινητήρα, αλλά εξίσου σημαντικός είναι ο έλεγχος των συνθηκών πριν και μετά την καύση, δηλαδή στην εισαγωγή του αέρα, αλλά και στην έξοδο των καυσαερίων. Ξεκινώντας από την εισαγωγή, καθοριστικό ρόλο παίζει ο αισθητήρας απόλυτης πίεσης (ή αλλιώς MAP), ο οποίος βρίσκεται στην πολλαπλή εισαγωγή, αμέσως μετά την πεταλούδα γκαζιού, και «παρακολουθεί» στην απόλυτη πίεση του εισερχόμενου αέρα. Συνήθως είναι πιεζοηλεκτρικού τύπου και το  πιο ουσιαστικό του μέρος είναι ένας δίχωρος θάλαμος που χωρίζεται με μία μεμβράνη. Στον ένα χώρο επικρατεί η ατμοσφαιρική πίεση και στον άλλο η πίεση της πολλαπλής εισαγωγής. Όταν υπάρξει μεταβολή πίεσης, η μεμβράνη ταλαντώνεται και η τάση του αισθητήρα μεταβάλλεται στέλνοντας το αντίστοιχο σήμα στην ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου.
Μαζί με τον MAP συνυπάρχει άλλος ένας αισθητήρας που ονομάζεται MAF (Mass Airflow Sensor). Βρίσκεται μετά το φίλτρο αέρα και ο ρόλος του είναι να πληροφορεί την ECU για τη μάζα του εισερχόμενου αέρα. Ο εισερχόμενος αέρας, ανάλογα με την ταχύτητα και τη θερμοκρασία του ψύχει ένα αισθητήριο μειώνοντας την ηλεκτρική του αντίστασή. Κάτι τέτοιο έχει σαν αποτέλεσμα τη πτώση τάσης σε ένα σύστημα. Μάλιστα, αυτή η μείωση τάσης διαβάζεται από τον εγκέφαλο και είναι ανάλογη της μάζας του εισερχόμενου αέρα. 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda