Η νέα πλατφόρμα της Volkswagen, ΜΕΒ, είναι κατα βάση «όλα πίσω» (κινητήρας-μειωτήρας-παραλαβή ισχύος). Αν και η τεχνοτροπία «όλα μπροστά» (κινητήρας-κιβώτιο-παραλαβή ισχύος) έχει σχεδόν καθολική εφαρμογή στις μέρες μας, τουλάχιστον στα αυτοκίνητα που αφορούν τον πολύ κόσμο, εντούτοις αυτή δεν είναι η βέλτιστη σε ότι αφορά τα δυναμικά χαρακτηριστικά και την άνεση που προσφέρει ένα όχημα. Στην περίπτωση των ηλεκτρικών οχημάτων, υπάρχει ένα ακόμα πρόβλημα. Αυτό της διαχείρισης μεγάλης και άμεσης ροπής. Επειδή κατά την επιτάχυνση από στάση, υπάρχει μεγάλο απόθεμα ροπής στους τροχούς, είναι καλύτερο αυτή η ροπή να διοχετεύεται στον πίσω άξονα όπου υπάρχει και η αναμενόμενη μεταφορά βάρους κατά την επιτάχυνση. Με αυτόν τον τρόπο, έχουμε καλύτερη διαχείριση της ροπής αλλά και της δυναμικής συμπεριφοράς του οχήματος. Ένας ακόμα λόγος που ευνοεί την πίσω κίνηση στα ηλεκτρικά οχήματα, είναι ότι για λόγους ηλεκτρικής κατανάλωσης, δεν υπάρχει η δυνατότητα για πολύ φαρδιά ελαστικά, με αποτέλεσμα η ελκτική πρόσφυση να μην είναι η βέλτιστη. Θα έχετε ίσως παρατηρήσει ότι στα ηλεκτρικά οχήματα έχουμε συνήθως μεγάλους τροχούς, αλλά όχι φαρδιά ελαστικά, ακριβώς για να βελτιωθεί η ελκτική πρόσφυση χωρίς να υπάρχει μεγάλο κόστος σε κατανάλωση.