Στο άκουσμα της φράσης «Mild Hybrid» ή αλλιώς «ήπια υβριδική τεχνολογία», το μυαλό μας πρέπει να πηγαίνει σε κατευθείαν σε ένα υποστηρικτικό ηλεκτρικό κύκλωμα που δεν είναι σε θέση να κινήσει αμιγώς ηλεκτρικά το αυτοκίνητο. Και αυτό συμβαίνει διότι ο ηλεκτροκινητήρας δεν είναι άμεσα συνδεδεμένος με το σύστημα μετάδοσης, αλλά προσφέρει επιπλέον ισχύ στο θερμικό μοτέρ και τροφοδοτεί τα περιφερειακά συστήματα. Στην περίπτωση της Ford, το σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας αποτελείται από μίζα-γεννήτρια και μία μπαταρία ιόντων λιθίου 48V, η οποία δε φορτίζεται από εξωτερική πηγή τροφοδοσίας, αλλά αυτόματα μέσω της πέδησης. Συνεργάζονται τόσο με κινητήρες βενζίνης, όσο και πετρελαίου. Στην πρώτη περίπτωση, σε ρόλο θερμικού κινητήρα για τα Fiesta, Focus και Kuga EcoBoost Hybrid, θα βρίσκεται ο δημοφιλής τρικύλινδρος EcoBoost 1.0 λίτρων, ο οποίος με την τοποθέτηση μεγαλύτερου turbo αποδίδει 155 ίππους, αντί για 140, και 240 Nm ροπής. Στη δεύτερη περίπτωση, το ρόλο του κινητήρα εσωτερικής καύσης για τα νέα Kuga και Transit. αναλαμβάνει ένας Euro 6 πετρελαιοκινητήρας.