Στην προκειμένη περίπτωση, ο κινητήρας εξοπλίζεται με ιμάντα. Είναι εμφανές το πλαστικό κάλυμμα του συστήματος χρονισμού στο αριστερό μέρος του κινητήρα.
Πέρα από τη διαφορά στο θόρυβο του κινητήρα, υπάρχει άλλος ένας τρόπος να διαπιστώσετε με οπτικό τρόπο αν ο κινητήρας σας εξοπλίζεται με καδένα ή ιμάντα. Στην περίπτωση που το μοτέρ εξοπλίζεται με καδένα, θα διαπιστώσετε ότι το ψευτοκάπακο (κάλυμμα εκκεντροφόρων) εκτείνεται από τη μία άκρη του μπλοκ μέχρι την άλλη. Αντίθετα, σε περιπτώσεις κινητήρων με ιμάντα χρονισμού, στην άκρη του κινητήρα υπάρχει ένα πλαστικό κάλυμμα μέσα στο οποίο βρίσκεται ο ιμάντας. Αυτό συμβαίνει διότι ο οδοντωτός ιμάντας είναι ένα αναλώσιμο ανταλλακτικό και ο μηχανικός θα πρέπει να έχει εύκολη πρόσβαση και οπτικό έλεγχο στο συγκεκριμένο χώρο προκειμένου να προχωρήσει σε αντικατάσταση. Αντίθετα, η καδένα είναι πιο «χωμένη» μέσα στο μοτέρ, μιας και υπάρχει περίπτωση να μην αλλαχθεί καθ΄ όλη τη διάρκεια ζωής του κινητήρα.
Σε μεγαλύτερους κινητήρες (πχ V8 ή V10) υπάρχουν περισσότερες από μία αλυσίδες χρονισμού. Συνήθως, πέρα από την κύρια αλυσίδα, υπάρχουν και άλλες δύο που ενώνουν τους εκκεντροφόρους με τον αντικραδασμικό άξονα σε κάθε πλευρά του σχήματος «V».