ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Στ` αριστερά, το μπεκ του άμεσου ψεκασμού.

Στ` αριστερά, το μπεκ του άμεσου ψεκασμού.

Επιμέρους τεχνικά

135.674 Επισκέψεις στο άρθρο

Σώμα και κυλινδροκεφαλή του κινητήρα είναι πλήρως αλουμινένια, ενώ ο στροφαλοφόρος άξονας είναι κατασκευασμένος από σφυρήλατο χάλυβα προσφέροντας παροιμιώδη αντοχή.  Ο ψεκασμός του καυσίμου είναι άμεσος (απ` ευθείας στον θάλαμο καύσης) επιτρέποντας αύξηση της γεωμετρικής συμπίεσης που για την περίσταση είναι στο 10.6:1, σχετικώς υψηλή για υπερπληρωμένο κινητήρα, κάτι που βελτιώνει την ανάπτυξη ροπής και τον βαθμό απόδοσης του κινητήρα.

Επίσης, όταν ο κινητήρας είναι κρύος, ο ψεκασμός λαμβάνει χώρα κατά την συμπίεση όπως στους diesel επιτρέποντας τοπικά χρήση φτωχού μείγματος, με αποτέλεσμα μείωση της κατανάλωσης και ταχεία αύξηση της θερμοκρασίας του κινητήρα και του καταλύτη. Στο μέτωπο της ελαχιστοποίησης των τριβών, ο 1.500άρης turbo VTEC ενσωματώνει μια τεχνική λείανσης σε 2 πάσα, μειώνοντας τις δι` επαφής τριβές μεταξύ πιστονιού και τοιχωμάτων κυλίνδρου, ενώ χρησιμοποιεί ιδιαίτερα λεπτόρρευστο λάδι ιξώδους 0W-20.

Τέλος, ο κινητήρας διαθέτει εντόνως υποτετράγωνη γεωμετρία (διάμετρος 73 mm, διαδρομή 89,5 mm με αποτέλεσμα 1.498 κυβικά εκατοστά), κάτι ιδιαίτερα σύνηθες και αποδοτικό σε υπερπληρωμένους κινητήρες που το υψηλό στροφάρισμα ούτε απαιτείται αλλά και δεν είναι ευχερώς επιτεύξιμο.

Σελίδα 1Όταν η Honda «πάντρεψε» VTEC & turbo και το αποτέλεσμα το ζηλεψαν όλοι
Σελίδα 2Από turbo πως πάμε;
Σελίδα 3Επιμέρους τεχνικά
Σελίδα 4Απόδοση-Συνεργασία με κιβώτια
Mercedes
Moto