ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το χαμηλής αδράνειας turbo του Honda 1.5 VTEC.
2 Φωτογραφίες »

Το χαμηλής αδράνειας turbo του Honda 1.5 VTEC.

Από turbo πως πάμε;

135.673 Επισκέψεις στο άρθρο

Σε αυτό το μοτέρ η Honda έκανε χρήση ενός χαμηλής αδράνειας turbo για εξαιρετική απόκριση και χαμηλή υστέρηση (turbo lag), μονής διόδου εισαγωγής (single-scroll). Η ενσωμάτωση twin scroll θα βοηθούσε περαιτέρω ενδεχομένως την ελαστικότητα του κινητήρα, αλλά η Honda έκρινε πως δεν χρειάζεται. Η wastegate ελέγχεται μέσω ενός μικρού ηλεκτροκινητήρα εξασφαλίζοντας ακαριαία απόκριση και ελέγχοντας με μεγάλη ακρίβεια την πίεση υπερπλήρωσης. 

Η υγρόψυκτη ενσωματωμένη πολλαπλή εξαγωγής στην κυλινδροκεφαλή.
2 Φωτογραφίες »

Η υγρόψυκτη ενσωματωμένη πολλαπλή εξαγωγής στην κυλινδροκεφαλή.


Το παραδοσιακό μειονέκτημα των turbo κινητήρων που είναι η ανάγκη για εμπλουτισμό του μείγματος προκειμένου να βελτιωθεί η ψύξη του κινητήρα, έχει αντιμετωπιστεί από την Honda με 2 τρόπους: Ο πρώτος είναι κάνοντας την πολλαπλή εξαγωγής και την κυλινδροκεφαλή ένα κομμάτι. Έτσι, η πολλαπλή εξαγωγής ψύχεται από το ψυκτικό κύκλωμα της κυλινδροκεφαλής ρίχνοντας τις θερμοκρασίες, ενώ επίσης οι 8 βαλβίδες εξαγωγής διαθέτουν επίστρωση από νάτριο το οποίο φημίζεται για την θερμική του αγωγιμότητα (χρησιμοποιείται ακόμα και σε πυρηνικούς αντιδραστήρες), συνεπώς δεν χρειάζεται εμπλουτισμός του μείγματος για την ψύξη τους. Η μείωση της ανάγκης για εμπλουτισμό του μείγματος, έχει ως τελικό αποτέλεσμα την μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.

Σελίδα 1Όταν η Honda «πάντρεψε» VTEC & turbo και το αποτέλεσμα το ζηλεψαν όλοι
Σελίδα 2Από turbo πως πάμε;
Σελίδα 3Επιμέρους τεχνικά
Σελίδα 4Απόδοση-Συνεργασία με κιβώτια
Mercedes
EURONCAR ASFALH FORTIGA